Ja, zij maakt wel uit dat hij daar blijft en wie hij kiest en wanneer en hoeveel kleinkinderen er komen want ja hij kan zijn ouders toch niet teleurstellen????quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:35 schreef __Fokker__ het volgende:
Monique die haar kind meeneemt naar saaie omgeving zonder vrouwen(die bergen heb je op een gegeven moment ook wel gezien), maar wel verwacht dat hij daar voor altijd blijft, en dan zelf het slachtoffer gaan spelen
Ja, die wilde ik net ook al plaatsen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, is dat een echte reclame van de Hema?
Yepquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, is dat een echte reclame van de Hema?
Al die alto hippie meiden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, bij Jorik hadden ze het er over dat hij klaar was met onenightstands. Daar kan ik me eigenlijk ook niks bij voorstellen bij hem. Zie hem echt niet als een soort versierder. Eerder een beetje A-sexueel. Of zouden ze hem dan allemaal bespringen...?
Misschien bedoelt hij dat hij er een keer mee van de berg af heeft geskied? Ik kan mij er verder ook niet zo veel bij voorstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, bij Jorik hadden ze het er over dat hij klaar was met onenightstands. Daar kan ik me eigenlijk ook niks bij voorstellen bij hem. Zie hem echt niet als een soort versierder. Eerder een beetje A-sexueel. Of zouden ze hem dan allemaal bespringen...?
Met wat drank op vinden al die meiden met mutsje zo'n Günther de skileraar natuurlijk helemaal het einde.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Vast. Maar ik bedoel meer van zijn kant uit. Hij zal dan toch iets moeten doen, zelfs als hij besprongen wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Met wat drank op vinden al die meiden met mutsje zo'n Günther de skileraar natuurlijk helemaal het einde.
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar wie weet als ie een biertje of 3 opheeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vast. Maar ik bedoel meer van zijn kant uit. Hij zal dan toch iets moeten doen, zelfs als hij besprongen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |