abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2025 @ 22:06:53 #51
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_216360487
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd of Kensington aan het eind van het jaar nog relevant is.

Bekijk deze YouTube-video
Klinkt heeel erg als Kings of Leon.

Wel een veel betere zanger dan Eloi.
pi_216360814
Ik zat even te kijken wat er sinds de terugkeer van de V15 zowel daar als in de T2000 een plekje had of heeft, sinds mid-2020 dus. Toch zo'n 10% van alle V15-noteringen nu of recent in de lijst en ongeveer 25% staat inmiddels op de keuzelijst. Een paar hele fijne staan er juist niet en blijkbaar zit dat meer voorin je hoofd dan.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 15:42:16 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216367199
Daar is ie dan hoor!

4475 The Rubettes - Sugar baby love

Nogmaals de falsetto van Paul da Vinci, die we al eerder vonden in dit lijstje. Nu opnieuw, met zijn wereldhit Sugar Baby Love als onderdeel van de Rubettes. Dat alles op een bedje van mensen die gekke dingen roepen, maar het scoort blijkbaar wel. Niet bij mij, maar dat komt nog meer door Paul da Vinci. Van 1999 tot 2010 stond dit in de lijst, altijd in de onderste helft.

4474 Elton John & Ed Sheeran - Merry Christmas

Ed is goed in samenwerkingen en weet daar vaak best goed in de stijl van de ander mee te draaien, wat dat betreft een muzikale duizendpoot. Elton had hem gevraagd om samen een kerstsingle te schrijven en zo geschiedde. De titel is op zijn minst gezegd niet heel spannend: Merry Christmas is zo ongeveer de meest inspiratieloze titel voor een kerstplaat ooit. Maar ook met een saaie titel zou je kunnen leveren. Doen de heren niet echt, het is gewoon weer een kerstliedje wat ene oor in, andere oor uit is. Leuk voor tussendoor op The Christmas Station, nu hebben ze 83 platen om uit te kiezen ipv 82. Dit stond er alleen in 2022 in, op 1904.

4473 3JS - De stroom

Opnieuw de drie Volendammers. Dit vind ik niet zozeer stom, maar vooral heel inwisselbaar. Dit soort poprockdeuntjes hebben de 3JS (en ook Nick en Simon) vaker, een beetje een crossover tussen de palingsound en de vlotte nederpop van Acda en de Munnik. In dit geval vind ik het dus wel echt een probleem dat het al eerder en beter is gedaan, het maakt dit ontzettend inwisselbaar en hoewel niet echt slecht wel vrij saai. Dit stond er slechts 2x in, uiteraard in de Volendammer jaren. In 2011 op 926 binnen, maar een jaar later al op 1991 en toen ook weg.

SPOILER: 4472-4451
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216367418
Hoezee.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:10:36 #55
pi_216367426
Er komt binnenkort nog een nummer waar mensen al even op zaten te wachten. Maar we zitten nu wel in de fase waar sommige universele haatplaten worden afgewisseld door artiesten die over het algemeen wel meer populariteit genieten.
pi_216367469
Het is natuurlijk ook een beetje baldadigheid. De enige die ik enigszins hoezeeën zou is Alicia, maar dat ligt bij mij sowieso allemaal iets beter dan bij jou. Die over de voormalig spits van de Rode Duivels zou bij mij echter waarschijnlijk in het eerste blokje hebben gezeten. Een van de weinige stukjes muziek op aarde die ik echt niet aan kan horen.
pi_216367473
Ik vind A Boy Named Sue leuk ;(
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:19:12 #58
pi_216367497
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef Tussle266 het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje baldadigheid. De enige die ik enigszins hoezeeën zou is Alicia, maar dat ligt bij mij sowieso allemaal iets beter dan bij jou. Die over de voormalig spits van de Rode Duivels zou bij mij echter waarschijnlijk in het eerste blokje hebben gezeten. Een van de weinige stukjes muziek op aarde die ik echt niet aan kan horen.
Welke spits? Ik ken alleen Nilis, Lukaku en Mpenza en daar zie ik zo niks mee.
pi_216367508
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Welke spits? Ik ken alleen Nilis, Lukaku en Mpenza en daar zie ik zo niks mee.
Batshuayi.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:20:44 #60
pi_216367516
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef ok01 het volgende:
Ja, dat is er wel een die meer 50/50 ligt, ik snap ook wel dat mensen dat gewoon prima vinden. Binnen nu en 3 dagen komt er eentje die universeel gedragen wordt en waarschijnlijk ook een huh-momentje omdat ik de band in kwestie verder gewoon prima vind, dat zal ongetwijfeld zo'n beetje de grootste trendbreuk zijn. :D
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:21:32 #61
pi_216367526
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Batshuayi.
Ik vrees dat ik hier niet wijzer van word _O-
pi_216367534
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vrees dat ik hier niet wijzer van word _O-
Ik zou nummer 4475 nog eens rustig luisteren dan.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:23:03 #63
pi_216367546
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Ik zou nummer 4475 nog eens rustig luisteren dan.
Ah, ik snap m. Dat heb ik er wellicht ook wel eens in gehoord ja :') Hij viel even niet.

Net als bij Batshuayi zelf over het algemeen.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:24:19 #64
pi_216367555
Ik kan die wel echt ruim beter hebben dan Da Vinci solo, vergeleken met dat nummer is Sugar Baby Love echt fantastisch.
pi_216367592
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan die wel echt ruim beter hebben dan Da Vinci solo, vergeleken met dat nummer is Sugar Baby Love echt fantastisch.
Het gaat er ook vooral om dat ik dat erin hoor en dat ik dat iedere week tijdens het Europa/Conference league schakelprogramma (die pipo speelt ergens in Turkije of Griekenland of zo) ingewreven krijg door de overige aanwezigen in dit huis die dat dan 120 minuten lang aanhalen. Dat maakt dat nummer er niet beter op.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:32:55 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216367665
quote:
Ace of Base - All that she wants

Ik kan er de vinger niet op leggen, maar de vocalen en de hele vibe storen mij
Misschien is het het duidelijk Zweedse accent van de blonde zangeres, die vocaal het meeste op zich neemt.

Wmb prima te doen, dit nummer. Destijds ook een nogal grijsgedraaid album hier, weliswaar van tape, sinds dat schijfje een keer meegenomen werd bij de bibliotheek. Albumtrack Dancer in a daydream, beetje synthpop/dance, is ook met de oren van nu goed te verteren.

Het lijken me wel saaie mensen, trouwens.
pi_216367720
Ik vind Sugar Baby Love best een lollig nummer eigenlijk.

Voor de rest ook weinig wat me echt stoort. Vooral saaie meuk of dingen die te veel gedraaid zijn.

Fallin’ vind ik wel aardig, maar zowel Alicia en die plaat hebben wat van hun glans verloren. Fransie vind ik als artiest wel iemand die in een brede lijst thuishoort, zeker als Hazes zo ongeveer om het uur komt. Bij voorkeur dan ook met Heb Je Even Voor Mij.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:40:03 #68
pi_216367749
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Sugar Baby Love best een lollig nummer eigenlijk.

Voor de rest ook weinig wat me echt stoort. Vooral saaie meuk of dingen die te veel gedraaid zijn.

Fallin’ vind ik wel aardig, maar zowel Alicia en die plaat hebben wat van hun glans verloren. Fransie vind ik als artiest wel iemand die in een brede lijst thuishoort, zeker als Hazes zo ongeveer om het uur komt. Bij voorkeur dan ook met Heb Je Even Voor Mij.
Ik denk dat weinig mensen hier meer dan 1 nummer van deze worp bij hun bovenste 2000 hebben staan, maar er zullen ook maar heel weinig zijn die meer dan 1 bij de onderste 100 zetten.

Ik weet dat er nog wel een 20-30 platen komen waar de hele reeks op afgeeft, daarvan zouden de meeste bijna alles hiervan wisselen. Maar goed, die platen hebben voor mij nog wel iets. Ik heb zeker 7 titels al voorbij zien komen die mensen al verwacht hadden, maar die nog altijd niet zijn geweest.
  Redactie Sport maandag 20 januari 2025 @ 16:44:45 #69
pi_216367800
We krijgen bijvoorbeeld nog 1x Snelle, Claudia de Breij, Jaap Reesema is nog helemaal niet geweest, Hannah Mae moet nog 2x komen, Suzan en Freek moeten nog 4x komen, Maaike Ouboter is nog niet geweest, Roxy Dekker zit nog in de wachtkamer, Maywood had iemand de schurft aan begreep ik. Normaal moet ook nog een aantal keer en Flemming is ook nog niet klaar. Qua buitenlandse bijdrage: op Afric Simone zit iemand al weken te wachten en er is nog een sloot aan Imagine dragons en Bruno Mars te gaan.

Dat zijn artiesten waarvan ik denk dat velen van jullie alles moeiteloos onder het gros van dit blokje zetten. Overigens heb ik in 2 gevallen wel een foutje gemaakt bij het ranken denk ik, eentje had nu wel al geweest moeten zijn en een ander nummer dat veelvuldig genoemd is had hier wel ongeveer terecht gestaan maar staat nog wel iets hoger.
pi_216368134
Nu ik weet dat Gitzwart blijkbaar nog moet komen, ben ik best bereid een hele dag Rubettes op repeat uit te zitten.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:12:42 #71
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_216368205
Oef hier zaten toch wel wat foutjes in Mex. A boy named Sue, Never Ever, All that she wants...

Fairground Attraction wel volledig mee eens. Hoe kun je zo'n kut nummer maken over perfectie. :r
pi_216368924
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen bijvoorbeeld nog 1x Snelle, Claudia de Breij, Jaap Reesema is nog helemaal niet geweest, Hannah Mae moet nog 2x komen, Suzan en Freek moeten nog 4x komen, Maaike Ouboter is nog niet geweest, Roxy Dekker zit nog in de wachtkamer, Maywood had iemand de schurft aan begreep ik. Normaal moet ook nog een aantal keer en Flemming is ook nog niet klaar. Qua buitenlandse bijdrage: op Afric Simone zit iemand al weken te wachten en er is nog een sloot aan Imagine dragons en Bruno Mars te gaan.
Claudia zou bij mij sowieso in de allereerste serie zitten. Als het dan om pathetische troep gaat, dan is dit wel de ongekroonde koningin.

Guus moet ook nog een paar keer komen, en Brabant verdient het ondertussen ook wel. Van volwassen mensen die weemoedig worden omdat Guus over de Peel, Kempen en Meijerij zingt, heb ik ook een pittige mening.

Al is het slechtste nummer dat ik dit jaar live heb gehoord met afstand het mensonterende Hey Joh Jip van Racoon. Tussen de mislukte grappen en dialectrommel elders in de lijst blonk dat nog uit in kansloosheid.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 20 januari 2025 @ 18:11:33 #73
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_216369255
Johnny Cash en Ace of Base zouden bij mij wel wat hoger staan gezien wat er nog moet komen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 20 januari 2025 @ 19:53:45 #74
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_216371226
Zowaar behoorlijk eens met deze batch! Wel weer 1 notering uit mijn top 1000, van Coldplay uiteraard, maar afgezien daarvan niets wat ook maar in de buurt zou komen van het linkerrijtje.

2001/2002 was natuurlijk een beetje het TMF-tijdperk, de periode dat ik voor het eerst echt een eigen muzieksmaak begon te ontwikkelen. Als ik popmuziek uit die tijd hoor heeft dat voor mij dus altijd meteen wat nostalgische vibes, maar bij Fallin en Let's Get Loud voel ik allebei helemaal niets. Laat wel zien dat die hier terecht staan. De beide kerstnummers hier vind ik ook niks, Hazes natuurlijk sowieso niet, Volumia ook niet. A Boy Named Sue is ook veel te veel schijtlolligheid. Nee, weinig op aan te merken :)
  maandag 20 januari 2025 @ 19:54:14 #75
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_216371238
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef ok01 het volgende:
Ik moest direkt denken aan mijn middelbare schooltijd. Ik weet niet meer precies wat mijn muzieklerares zei :') . Maar we hadden wel klassikaal hier naar geluisterd en erover gepraat. Het stond ook in het muziekboek.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')