Klinkt heeel erg als Kings of Leon.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd of Kensington aan het eind van het jaar nog relevant is.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILER: 4472-4451Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke spits? Ik ken alleen Nilis, Lukaku en Mpenza en daar zie ik zo niks mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef Tussle266 het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje baldadigheid. De enige die ik enigszins hoezeeën zou is Alicia, maar dat ligt bij mij sowieso allemaal iets beter dan bij jou. Die over de voormalig spits van de Rode Duivels zou bij mij echter waarschijnlijk in het eerste blokje hebben gezeten. Een van de weinige stukjes muziek op aarde die ik echt niet aan kan horen.
Batshuayi.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke spits? Ik ken alleen Nilis, Lukaku en Mpenza en daar zie ik zo niks mee.
Ja, dat is er wel een die meer 50/50 ligt, ik snap ook wel dat mensen dat gewoon prima vinden. Binnen nu en 3 dagen komt er eentje die universeel gedragen wordt en waarschijnlijk ook een huh-momentje omdat ik de band in kwestie verder gewoon prima vind, dat zal ongetwijfeld zo'n beetje de grootste trendbreuk zijn.quote:
Ik vrees dat ik hier niet wijzer van wordquote:
Ik zou nummer 4475 nog eens rustig luisteren dan.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier niet wijzer van word
Ah, ik snap m. Dat heb ik er wellicht ook wel eens in gehoord jaquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou nummer 4475 nog eens rustig luisteren dan.
Het gaat er ook vooral om dat ik dat erin hoor en dat ik dat iedere week tijdens het Europa/Conference league schakelprogramma (die pipo speelt ergens in Turkije of Griekenland of zo) ingewreven krijg door de overige aanwezigen in dit huis die dat dan 120 minuten lang aanhalen. Dat maakt dat nummer er niet beter op.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan die wel echt ruim beter hebben dan Da Vinci solo, vergeleken met dat nummer is Sugar Baby Love echt fantastisch.
Misschien is het het duidelijk Zweedse accent van de blonde zangeres, die vocaal het meeste op zich neemt.quote:Ace of Base - All that she wants
Ik kan er de vinger niet op leggen, maar de vocalen en de hele vibe storen mij
Ik denk dat weinig mensen hier meer dan 1 nummer van deze worp bij hun bovenste 2000 hebben staan, maar er zullen ook maar heel weinig zijn die meer dan 1 bij de onderste 100 zetten.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Sugar Baby Love best een lollig nummer eigenlijk.
Voor de rest ook weinig wat me echt stoort. Vooral saaie meuk of dingen die te veel gedraaid zijn.
Fallin’ vind ik wel aardig, maar zowel Alicia en die plaat hebben wat van hun glans verloren. Fransie vind ik als artiest wel iemand die in een brede lijst thuishoort, zeker als Hazes zo ongeveer om het uur komt. Bij voorkeur dan ook met Heb Je Even Voor Mij.
Claudia zou bij mij sowieso in de allereerste serie zitten. Als het dan om pathetische troep gaat, dan is dit wel de ongekroonde koningin.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen bijvoorbeeld nog 1x Snelle, Claudia de Breij, Jaap Reesema is nog helemaal niet geweest, Hannah Mae moet nog 2x komen, Suzan en Freek moeten nog 4x komen, Maaike Ouboter is nog niet geweest, Roxy Dekker zit nog in de wachtkamer, Maywood had iemand de schurft aan begreep ik. Normaal moet ook nog een aantal keer en Flemming is ook nog niet klaar. Qua buitenlandse bijdrage: op Afric Simone zit iemand al weken te wachten en er is nog een sloot aan Imagine dragons en Bruno Mars te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |