abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216361954
HAPPY INAUGURATION DAY IEDEREEN :)
Wat een fantastische dag is aangebroken, dit zou ook in Europa en Nederland een feestdag moeten zijn vandaag. Ik vier vandaag een feestje :)
pi_216361994
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 01:56 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een fantastische dag is aangebroken, dit zou ook in Europa en Nederland een feestdag moeten zijn vandaag. Ik vier vandaag een feestje :)
Ik ben natuurlijk al heel benieuwd of je over vier jaar weerom een feestje gaat vieren.
Maar fijne dag gewenst. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216362031
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 02:05 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ik ben natuurlijk al heel benieuwd of je over vier jaar weerom een feestje gaat vieren.
Maar fijne dag gewenst. :)
Over vier jaar hoop ik me helemaal nergens meer druk over te maken, misschien welke kleur zwembroek ik die dag aan zal doen, maar al zéér zeker niet over politiek :)

Maar thanks :) :) Het is een mooie dag vandaag :)
pi_216362371
Mooi? Nou ja, vrij vanwege MLK Day, iemand die wel ooit iets betekende, maar voor de rest lekker gamen, helemaal niks van de inauguratie kijken.
Misschien als de rotunda per ongeluk ontploft dat ik even het nieuws opzet of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_216362379
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 00:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als het useful-idiots nazisme de tegenhanger van de groter groeiende definitie van woke is en daartussen zit niets? Dan sta ik niet aan je kant wat politiek betreft. Ik denk dat het sowieso beter is dat er politieke partijen met visie opstaan en niet degenen die incompetent zijn en aan de noodrem hangen zoals PVVD-BBB.

Verder mag je je afvragen wat jij generaties kinderen zult adviseren. Ga het leger maar in, ga naar China en India. Ga Musk naar de mond praten in de VS. Wordt advocaat of rechter en vind de loopholes, want wij moeten op den duur ook maar naar een 'law of the land' systeem.

De hanencombo Musk-Trump zal iig van een betrekkelijk korte tijd zijn, zeker vergeleken met China en anderen. Dus daar valt ook nauwelijks op te anticiperen.
Hoe dan?

We kunnen wel van alles willen maar zolang je tegenstanders sterker zijn en naar macht streven, kan je niks anders doen dan "Ja baas" zeggen. Als Europa niet veranderd in een 'nationalistisch" geörienteerd continent die regeert vanuit militaire macht dan wordt haar lot niet bepaald door eisen t.a.v. mensenrechten, democratie en rechtvaardigheid aan de hegemon VS en diens uitdager China maar door wat deze twee van ons eisen. Dus gaan we veranderen of worden we een vazalstaat van één van beiden? In beide gevallen nemen we afscheid van de hiervoor genoemde linkse idealen. Het is jammer (ook voor deze rechtse user) maar de wereld zit nu eenmaal zo in elkaar.

PS, kijk bijvoorbeeld weer eens naar Godfather I en je begrijpt meteen hoe de wereld van sterken en zwakkeren is georganiseerd.
pi_216362433
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 01:56 schreef Eagles89 het volgende:
Mensen die een feestje vieren vanwege de inwijding van een president moeten zichzelf eens laten nakijken :')
U MAD?
pi_216362483
Tja, je moet ook wel een special kind of loser zijn om te genieten van een inauguratie van een president van een land waar je niet eens woont.

En dan is er nog zo één met vega hapjes. :'). Ieuw.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_216362542
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 05:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Mensen die een feestje vieren vanwege de inwijding van een president moeten zichzelf eens laten nakijken :')
Ik ben er van overtuigd dat Trump een einde maakt aan de invasie van immigranten in de VS.

Trump als lichtend voorbeeld voor Europa! ^O^
pi_216362553
Welke invasie?

Ik wacht nog steeds op een taco truck on every corner.

Mmmm tacos.
pi_216362680
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:48 schreef Bassie48 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Trump een einde maakt aan de invasie van immigranten in de VS.

Dat was het punt niet.
U MAD?
pi_216362687
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat was het punt niet.
Wat was het punt wel?
pi_216362692
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat was het punt wel?
Precies zoals het er staat. Zo moeilijk is dat toch niet?
U MAD?
pi_216362720
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:48 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216362727
Mijn punt is dat Europa een feestje kan vieren omdat eindelijk de geest rijp wordt gemaakt voor een extreem streng asielbeleid.
pi_216362733
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:35 schreef Monolith het volgende:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen.
Een ideologische geest is ook niet alles. Rationeel denken is beter.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2025 @ 07:41:33 #91
862 Arcee
Look closer
pi_216362755
Vandaag kan lafbek Trump weer zien hoe je als uittredend president de inauguratie van je opvolger bijwoont.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_216362794
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:36 schreef Bassie48 het volgende:
Mijn punt is dat Europa een feestje kan vieren omdat eindelijk de geest rijp wordt gemaakt voor een extreem streng asielbeleid.
Wij hebben Faber.
pi_216362805
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Wij hebben Faber.
Mag dus worden opgeschaald naar de EU.
pi_216362861
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:49 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hij is (..) rationeel.
_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216362921
De nieuwe Amerikaanse politiek gaat met alles wat ze hebben vol in op AI. Privacy was nooit zo vreselijk belangrijk voor Amerikaanse burgers, politici en beleidsmakers maar het belang ervan zal daar verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom? Omdat de Amerikanen heel goed begrijpen dat privacy remmend werkt in de strijd om de hegemony van AI-technolgie. "Het voortbestaan van hun land staat op het spel."

Maar in Europa blijven we liever woke en zijn we voor een extreem strenge privacy wetgeving waardoor technologie en m.n. AI nauwelijks van de grond zal komen.

Zeg maar dag-met-je-handje met Europa. :W
pi_216362985
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:16 schreef Bassie48 het volgende:
De nieuwe Amerikaanse politiek gaat met alles wat ze hebben vol in op AI. Privacy was nooit zo vreselijk belangrijk voor Amerikaanse burgers, politici en beleidsmakers maar het belang ervan zal daar verdwijnen als sneeuw voor de zon. Waarom? Omdat de Amerikanen heel goed begrijpen dat privacy remmend werkt in de strijd om de hegemony van AI-technolgie. "Het voortbestaan van hun land staat op het spel."

Maar in Europa blijven we liever woke en zijn we voor een extreem strenge privacy wetgeving waardoor technologie en m.n. AI nauwelijks van de grond zal komen.

Het rare memorabele moment dat je beseft dat men in BNW-conspiracy-land op de tafels staat te juichen bij de gedachte dat privacy wordt bedreigd en opgegeven. Zombie nation.
pi_216363017
Op bnr had men het net over dat Trump vandag ook meteen 200 executive orders zou ondertekenen. Ik kan alleen neegens vinden welke of wat.

Ter vergelijking Biden heeft in 4 jaar er 160 getekend, en Trump in zijn eerste termijn 220.
pi_216363020
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:32 schreef Basp1 het volgende:
Op bnr had men het net over dat Trump vandag ook meteen 200 executive orders zou ondertekenen. Ik kan alleen neegens vinden welke of wat.

Ter vergelijking Biden heeft in 4 jaar er 160 getekend, en Trump in zijn eerste termijn 220.
Past mogelijk bij zijn 'I will be a dictator from day one' uitspraak.
pi_216363065
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:16 schreef Bassie48 het volgende:

Sterk spul gerookt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216363117
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Een ideologische geest is ook niet alles. Rationeel denken is beter.
Heeft allemaal weinig met ideologisch te maken. Eerder met een gezonde dosis skepsis en die lijkt bij veel mensen afwezig.
Rationeel is ook gewoon een term die mensen hanteren als ze eigen bedoelen dat ze allerlei onderbuikredeneringen volgen, maar daar hebben we het al eens vaker over gehad.
Als je echt rationeel denkt zet je wel je vraagtekens bij niet alleen de haalbaarheid van plannen en de uitwerking ervan, maar bovenal ook bij de effecten van het radicaal terugdringen van migratie in de VS.
Zoals ik elders ook al stelde is de aversie tegen Amerikaanse migratie vanuit Nederland veelal projectie niet gehinderd door enige kennis van de Amerikaanse situatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')