Dat zou dan net zoals bij Corton zijn. Of het was een foutje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef maily het volgende:
Isabelle Brinkman zei net: "het is vandaag 30 mei, de internationale dag van de aardappel"
Leuk weetje, maar die is dus niet live .....

You make it sound so temptingquote:

Aan de ene kant nog wel aardig. Maar het is alweer de zoveelste Top X die ze doen. Ik hoor toch liever de reguliere programmering. Buiten de top 1500 om dan.quote:

Levert meer luisteraars op.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant nog wel aardig. Maar het is alweer de zoveelste Top X die ze doen. Ik hoor toch liever de reguliere programmering. Buiten de top 1500 om dan.

Ja hoiquote:

Ja weet ik. Nieuwe dingen zijn eng voor de gemiddelde luisteraar.quote:

Maar dit is een volledig nieuwe lijstquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja weet ik. Nieuwe dingen zijn eng voor de gemiddelde luisteraar.

Radio hou ik slechts vol tot het eerste reclameblok.
 Radio hou ik slechts vol tot het eerste reclameblok.   

En de Top 2000 dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga alweer weg hoorRadio hou ik slechts vol tot het eerste reclameblok.

Dan ben ik alleen daarmee bezig dus neem ik ook de moeite om het geluid steeds uit te zetten. Vandaag nog wat werkzaamheden doen dus geen zin om daar steeds om te moeten denken.quote:

Ik heb het over de vele lijsten die ze doen, niet specifiek over deze.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dit is een volledig nieuwe lijst

Moeten ze tegenwoordig maar betere riffs makenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het over de vele lijsten die ze doen, niet specifiek over deze.
Nog los ervan dat juist in deze er niks nieuws staat qua muziek he

Die zijn er nog steeds wel. Maar die komen niet zo snel in een lijst als deze hequote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moeten ze tegenwoordig maar betere riffs maken

Dit is natuurlijk ook wel de ultieme prostaatlijst.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:20 schreef Tussle266 het volgende:
Gaan knoflook en Chuck nu ook de 1500 in, denken jullie? Ik had in de gewone dagprogrammering de laatste tijd juist het idee dat er weer ietsjes van de Radio Veronica sound werd weggestuurd.

Dan kan 'ie nog wel eens gaan groeienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel de ultieme prostaatlijst.

Ja, waar is Slomosa in deze lijst.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moeten ze tegenwoordig maar betere riffs maken

Volgens mij maken ze bij Kink ook voor elk lijstje een eigen keuzelijst. Bij andere stations/zenders pakken ze gewoon het thema uit de algemene keuzelijst. Maar deze types had ik nooit eerder op deze plek gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel de ultieme prostaatlijst.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |