Heette die tot voor kort niet Lisaquote:18:00u - 21:00u: Isabelle Konings
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heette die tot voor kort niet Lisa
Misschien is Lisabelle een goed compromis?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heette die tot voor kort niet Lisa
Prima lijstje altijd hoor, dat gaat je vast meevallen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de Top 1500 nooit geluisterd, luister sowieso weinig muziekradio, maar heb de totale lijst met nummers van de Top 1500 (2019-2024) gedownload. Dit waren er zo'n 2400, hier heb ik uitgefilterd wat ik sowieso wel ken. Bleven er nog zo'n 1500 over.
Deze zal ik de komende tijd maar eens luisteren om te kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Zou me niet verbazen als ik nog zo'n 100 nummers zal skippen die ik toch wel blijk te kennen of die ik over het hoofd heb gezien bij mijn schifting.
Ben in ieder geval begonnen bij de hoogst genoteerde nummers in die jaren 2019-2024. Vooralsnog vooral muziek die ik vaker op de autoradio zou willen horen (in plaats van alle meuk) maar die ik niet zelf op zou zetten. Op een enkeling na die ik meteen in mijn eigen playlist deponeer.
Nice! Toen ik dit lijstje een paar jaar terug ontdekte ging er wel een wereld open zeg maar. Sluit behoorlijk aan bij mijn smaakquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de Top 1500 nooit geluisterd, luister sowieso weinig muziekradio, maar heb de totale lijst met nummers van de Top 1500 (2019-2024) gedownload. Dit waren er zo'n 2400, hier heb ik uitgefilterd wat ik sowieso wel ken. Bleven er nog zo'n 1500 over.
Deze zal ik de komende tijd maar eens luisteren om te kijken of er nog wat leuks tussen zit.
Zou me niet verbazen als ik nog zo'n 100 nummers zal skippen die ik toch wel blijk te kennen of die ik over het hoofd heb gezien bij mijn schifting.
Ben in ieder geval begonnen bij de hoogst genoteerde nummers in die jaren 2019-2024. Vooralsnog vooral muziek die ik vaker op de autoradio zou willen horen (in plaats van alle meuk) maar die ik niet zelf op zou zetten. Op een enkeling na die ik meteen in mijn eigen playlist deponeer.
Heb nu zo'n 100 nummers gehad waarvan ik er 15 heb geskipt omdat ik ze toch wel kende (diverse U2 en Pearl Jam) maar voor de zekerheid nog even erin had laten staan. Zo'n 10 nummers tot nu toe die in de categorie 'o deze/oja' vallen, de meeste daarvan wist ik wel dat ik ze kende maar niet meer precies hoe het nummer ging. Die had ik er ook in laten staan om gewoon weer eens te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nice! Toen ik dit lijstje een paar jaar terug ontdekte ging er wel een wereld open zeg maar. Sluit behoorlijk aan bij mijn smaak
Benieuwd wat jij ervan vindt en wat je zoal ontdekt!
Daar heb ik altijd fomo om, dat elke band wel een verborgen pareltje heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nu zo'n 100 nummers gehad waarvan ik er 15 heb geskipt omdat ik ze toch wel kende (diverse U2 en Pearl Jam) maar voor de zekerheid nog even erin had laten staan. Zo'n 10 nummers tot nu toe die in de categorie 'o deze/oja' vallen, de meeste daarvan wist ik wel dat ik ze kende maar niet meer precies hoe het nummer ging. Die had ik er ook in laten staan om gewoon weer eens te horen.![]()
Nog niet heel veel nummers eruit gepikt voor mijn eigen playlist (dat is ook niet zozeer een playlist om dagelijks naar te luisteren maar meer een playlist met nummers die me ooit zijn bijgebleven en die ik makkelijk terug wil vinden, al zet ik hem ook regelmatig wel eens gewoon op als playlist). De nummers die ik heb toegevoegd tot nu toe zijn:
White Lies - Time to Give (dit was een oja'tje)
Johan - Tumble & Fall (om te onthouden dat het dit nummer is)
The Sisters Of Mercy - Temple Of Love (prima lang nummer)
FOALS - What Went Down (kwam nog niet voorbij in de lijst (staat er wel in) maar werd door YouTube aanbevolen afgelopen week)
Als ik een ding moet zeggen is dat de meeste nummers veel op elkaar lijken. Tja, het is allemaal alternative rock.Alle nummers die ik niet heb genoemd zijn allemaal prima nummers en zoals ik al zei lekker voor op de radio maar niet per se om te onthouden voor een volgende luisterbeurt.
Nog een dingetje is dat ik de meeste bands (vooralsnog) wel ken van in ieder geval naam maar vaak ook wel van muziek maar dat deze mij nooit echt hebben getrokken om veel meer van te gaan luisteren. Dit sluit dan ook wel weer aan op mijn vorige alinea. Maar er kunnen altijd pareltjes tussen zitten dus wie weet.
Volgens mij is die idd weg en ingeruild voor KINK distortionquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef Alpha0 het volgende:
Is het 90s DAB+ thema kanaal uit de ether gehaald? Kan hem hier in Rijnmond niet meer ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |