Voordat distortion in het leven werd geroepen draaide men op kink zelfs sepultura en parkway drive. Snap dat de reguliere zender mainstream moet blijven, maar het is wel jammer dat er geen metal (distortion) uurtje(of 2) op KINK te beluisteren is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:06 schreef Redefine het volgende:
Als ik naar Kink Distortion kijk, dan zitten daar ook wel weer veel artiesten en nummers bij die zo op de reguliere Kink gedraaid zouden kunnen worden. Zou voor de diversiteit wel goed zijn.
Een los programma op de reguliere zender zou eigenlijk ook wel logisch zijn ja. Maar bij best wel wat nummers die op de distortion lijst staan geldt dat denk ik niemand erover zou vallen als ze op de reguliere zender gedraaid zouden worden zonder dat de casual het te 'hard' zou vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Voordat distortion in het leven werd geroepen draaide men op kink zelfs sepultura en parkway drive. Snap dat de reguliere zender mainstream moet blijven, maar het is wel jammer dat er geen metal (distortion) uurtje(of 2) op KINK te beluisteren is.
Ik mis ‘m in de auto wel, eigenlijk. Meestal staat daar Kink 80’s aan, maar voor de afwisseling vond ik 90’s ook wel fijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kink 90s was nogal overbodig ja.
Het is veel van hetzelfde. Ik luister liever naar NPO Campus. Veel veelzijdiger.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:31 schreef AgeEll het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel erg richting classic rock.
Metal mis ik, maar ook het aantal nieuwe bands/nummers lijkt te stokken.
En het hoeft niet allemaal snel en/of hard, maar wel alternatief.
Ook al is dat een erg breed begrip.
En meer programma's met een vaste richting zoals.metal zou wel echt fijn zijn.
Ik zou juist minder presentatoren willen. 100% muziek, op de hele uren reclame-nieuws-weer-reclame, op de halve uren reclame en ik ben tevreden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:31 schreef AgeEll het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel erg richting classic rock.
Metal mis ik, maar ook het aantal nieuwe bands/nummers lijkt te stokken.
En het hoeft niet allemaal snel en/of hard, maar wel alternatief.
Ook al is dat een erg breed begrip.
En meer programma's met een vaste richting zoals.metal zou wel echt fijn zijn.
NPO Radio 2.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef Alpha0 het volgende:
Afgelopen nacht gehoord, Chris Isaak - Lie to Me, die kunnen we ook weer afstrepen. Welke andere zender hoor je dat nummer nou nog tegenwoordig?
Ik luister wel stukjes, maar niet full time. Het meeste ken ik niet, dat was juist de reden om te luisteren. Sommige vind ik best oke, dus die heb ik opgeslagen om later nog eens te luisteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Zometeen Mein Teil, mooiste van Rammstein genot met weinig erkenning in andere lijsten
Geen andere Kink-luisteraars hier momenteel?
Ik luister ook niet fulltime hoor, genoeg andere dingen te doen. Het is nu eenmaal geen Top 2000quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik luister wel stukjes, maar niet full time. Het meeste ken ik niet, dat was juist de reden om te luisteren. Sommige vind ik best oke, dus die heb ik opgeslagen om later nog eens te luisteren.
Another 3 hour playlist fm, maar dan wel met goede muziek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is veel van hetzelfde. Ik luister liever naar NPO Campus. Veel veelzijdiger.
See you down in Arizona bay.. heerlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas deze lijst, er staan nummers in van artiesten die ik leuk vind (bijvoorbeeld Tool en DT) en ook veel wat ik nog niet ken. Nu Ænema wat altijd genieten is.
Gemistquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net op tijd gearriveerd voor Arriving Somewhere But Not Here
Omdat hij in de top 2000 staat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gemist
Al hoort-ie gevoelsmatig toch niet helemaal thuis in deze lijst.
Niet metaalachtig genoegquote:
Tja, misschien is het ook wel een beetje aan de stemmers om te bepalen wat voldoet.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet metaalachtig genoeg
Vind het ook niet terecht dat Foo Fighters in de lijst stonden, ook al vind ik die wel heel tof. Ik weet wel dat het concept over 'metal én hardrock' gaat, maar bij hardrock denk ik dan in deze context eerder aan bands als AC/DC en Volbeat, die sowieso een beetje op het randje zitten van rock en metal.
Mja, je moet natuurlijk ook niet te puristisch zijn, dan wordt de lijst weer heel eenzijdig als alleen de hardste riffs en grunts door de ballotagecommissie komen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja, misschien is het ook wel een beetje aan de stemmers om te bepalen wat voldoet.
Sowieso kan men erger zondigen dan dit specifieke geval.
Tja, voorkeuzelijsten. Heerlijk makkelijk, maar ze maken of breken wel nummers.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, je moet natuurlijk ook niet te puristisch zijn, dan wordt de lijst weer heel eenzijdig als alleen de hardste riffs en grunts door de ballotagecommissie komen.
Maar in dit geval komt het wel door de voorkeuzelijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |