SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hugh nog die dildo, geintje was er wel vanaf
anyway. doe maar ff mee in skribbl danDo what you love, love what you do!![]()
Dan had je de TT maar moeten hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:09 schreef kree het volgende:
Hugh nog die dildo, geintje was er wel vanaf
anyway. doe maar ff mee in skribbl dan![]()
wilde nog, maar was te laatquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan had je de TT maar moeten hebben
Do what you love, love what you do!![]()
in het engels is ook nog slag lastiger moet ik zeggen?
maar als iemand zin heeft? doe wel spelletje NL?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee niet per se. Gewoon geslapen. Niks bijzonders. Zo psycholoog. Dan werken.quote::')![]()
owh krijg complimentjes uit de USA over mijn goeie tekeningen. hahahaha.
Ken het voor geen reet trouwens n. maar ok vind dit nog soort van grappig om te doen ff.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoonquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aww waar heb ik dat aan te danken?![]()
![]()
Okee dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee niet per se. Gewoon geslapen. Niks bijzonders. Zo psycholoog. Dan werken.![]()
![]()
Met z'n stafquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die baas gaat gewoon onze Kloddie temmen![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja, en zo jong. Even boodschappen doen en dan zo eindigen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die baas gaat gewoon onze Kloddie temmen![]()
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Morguh Klaasje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb het zelfs in huis koud en de verwarming aangezet. Dat gebeurd niet zo snel dat ik het binnen koud heb.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit te roken bij mn deur brrrrquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs in huis koud en de verwarming aangezet. Dat gebeurd niet zo snel dat ik het binnen koud heb.:')![]()
Dat doe je je zelf aan, je hoeft niet te rokenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit te roken bij mn deur brrrr![]()
Ben zo blij dat ik gestopt benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit te roken bij mn deur brrrr![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar moet gewoon ffquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je je zelf aan, je hoeft niet te roken![]()
Ben zo blij dat ik gestopt ben
Ik stop ooit wel
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat hebben die gedaan dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:34 schreef kree het volgende:
jemig ze tekenen wel echt kut die amerikanen. naja.:')![]()
Kut getekendquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat hebben die gedaan dan?![]()
![]()
niks het is pictionary je weet wel een vword uittekenen en rest moet het raden., het is best grappig. kom ff naar die engelse room erin, want ben de enige Nederlander geloof ikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat hebben die gedaan dan?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Nee sorry been bezig. Psycholoog kan elk moment aan bellenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
niks het is pictionary je weet wel een vword uittekenen en rest moet het raden., het is best grappig. kom ff naar die engelse room erin, want ben de enige Nederlander geloof ik:')sinterklaaskapoentje
![]()
ok hou hem in gedachten, is leukquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee sorry been bezig. Psycholoog kan elk moment aan bellenDo what you love, love what you do!![]()
Aan kree?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar hebben we die dildo aan te danken eigenlijk![]()
MogguuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb geen plannen, behalve poetsen en een wandeling makenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
verslavend dit, ik vind dat tekenen wel leuk eigenlijk, maar moet toch ff naar de pleeDo what you love, love what you do!![]()
Ohja wandelen had ik kunnen wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen plannen, behalve poetsen en een wandeling maken![]()
![]()
nou genoeg getekend eigenlijk. tis wel grappig hoe zo onwijs ze woorden uitbeelden in engels moet ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Niet gekliktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:20 schreef kree het volgende:
https://skribbl.io/?jbCeNAe3
kom is NL woorden dan he?![]()
Ok ik kom gelijk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
creativiteit weer 0 hier. naja zal nog ff wachten. allemaal bang om te verliezen van master tekenaar kree natuurlijk
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: