SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kan ook, idd, ff je telefoon op opnemen zetten en monteer het er wel inquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nemen we het op onder de douche
Geen smoesjes nou weer
Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je een keer mee gaan douchen![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja, er was op intranet een artikel over paar weken terug al.
Het schijnt goed te zijn? maar dit is meer aan de natuurbeheer groep. Geen idee of ze er ook echt thuis horen.
Maar het zal wel een goed teken zijn.
Hoi trouwens allen
We willen otters
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is hier een beddenwinkel die opvallend genoeg haar achternaam heeft.....misschien kun je met haar de Emma matrassen uitproberen daar?
Ik heb slechte ervaringen met Emma matrassen.
Mijn ex besloot een Emma matras te kopen na alle lovende woorden van mensen in haar omgeving.
Matras zou geleverd worden tussen 10 en 24 December. Dus, ik bood aan om daar van 6 December tot 4 Januari te zijn (ook nog ff oud en nieuw mee pakken samen) zodat er iemand thuis was, just in case. Want zij werkte gewoon 4.5 dag in de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntje bij paaltje was het 24 December en nog geen spoor van het bed. Na veel 5en en 6en te horen gekregen dat ze eerst het adres waren vergeten goed in te vullen en dus wel de straatnaam hadden maar niet het huisnummer en niet verder konden met het process. En een belletje later dat het nog wel even kon gaan duren want leveringsproblemen
Afijn, toen het net op gegaan om reviews te lezen (had ze vooraf moeten doen, maar wie ben ik) bleek dat 80% liep te klagen over leverings/geldproblemen. Uiteindelijk voordeel van de twijfel gegeven tot begin Januari.
Was uiteindelijk nog niks. Toen gevraagd om geld terug, stond netjes een paar dagen later op de rekening. Toen een ander matras gekocht bij Bol.com en alles opgelost.
Sindsdien neem ik al die Emmasleep reclames met een korrel kussenvulling.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter maar niet doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nemen we het op onder de douche
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik snap niet waarom mensen gaan zingen onder de douche. Ben je 's ochtends zo goed gehumeurd dan?
In m'n sas met Badedas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
er werden gelijk grappen over gemaakt intern. want natuurbeheer vonden het helemaal geweldig natuurlijk. Wij zijn van de installaties.quote:
laat er een leiding scheuren. een belangrijke ook.
Toen was het al, er zat vast een otter in
Tja hahaha dat vond ik iig wel weer grappig.
moet jij zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
kan ook, idd, ff je telefoon op opnemen zetten en monteer het er wel in
Geen smoesjes nou weer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik luister altijd podcasts onder de douchequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gaan zingen onder de douche. Ben je 's ochtends zo goed gehumeurd dan?
In m'n sas met Badedas?Well, life can be a riot
autotune.... doen alle artiesten tegenwoordig. althans die hits makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zo goed klinkt het ook weer niet
Ben ik altijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
In m'n sas met Badedas?
Hey Jussie, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms over dit iig niet? vind het leuk om muziek te maken, maar het moet wel een doel hebben. Niet dat ik alleen moeite doe iets te maken en er niemand iets mee doet.quote:
maar DM me als er iemand een idee heeft
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met Emma matrassen.
Mijn ex besloot een Emma matras te kopen na alle lovende woorden van mensen in haar omgeving.
Matras zou geleverd worden tussen 10 en 24 December. Dus, ik bood aan om daar van 6 December tot 4 Januari te zijn (ook nog ff oud en nieuw mee pakken samen) zodat er iemand thuis was, just in case. Want zij werkte gewoon 4.5 dag in de week.Lekker dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntje bij paaltje was het 24 December en nog geen spoor van het bed. Na veel 5en en 6en te horen gekregen dat ze eerst het adres waren vergeten goed in te vullen en dus wel de straatnaam hadden maar niet het huisnummer en niet verder konden met het process. En een belletje later dat het nog wel even kon gaan duren want leveringsproblemen
Afijn, toen het net op gegaan om reviews te lezen (had ze vooraf moeten doen, maar wie ben ik) bleek dat 80% liep te klagen over leverings/geldproblemen. Uiteindelijk voordeel van de twijfel gegeven tot begin Januari.
Was uiteindelijk nog niks. Toen gevraagd om geld terug, stond netjes een paar dagen later op de rekening. Toen een ander matras gekocht bij Bol.com en alles opgelost.
Sindsdien neem ik al die Emmasleep reclames met een korrel kussenvulling.
Ik had er ook eentje besteld, maar voordat hij geleverd was, las ik dat de kwaliteit behoorlijk tegen moet vallen.
Bestelling geannuleerd, fucking maand moeten wachten op teruggave van het geld!![]()
![]()
Dit. Paar dagen terug heb ik nog nooit iemand zoveel smoesjes horen verzinnen over het niet kunnen/willen bijwonen van een meet.quote:
Mijn ex woont/woonde ook in de woonplaats waar Kree woont en ik reed elk weekend vanuit mijn woonplaats 80 Kilometer verder op daarheen. En er was ook een treinstation en meerdere bushaltes, dus voor álles is een oplossing.Well, life can be a riot
ik ben je ex nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit. Paar dagen terug heb ik nog nooit iemand zoveel smoesjes horen verzinnen over het niet kunnen/willen bijwonen van een meet.
Mijn ex woont/woonde ook in de woonplaats waar Kree woont en ik reed elk weekend vanuit mijn woonplaats 80 Kilometer verder op daarheen. En er was ook een treinstation en meerdere bushaltes, dus voor álles is een oplossing.
Douchen, dat is toch in een paar minuten klaar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik luister altijd podcasts onder de douche
Je gaat toch niet weet ik hoe lang onder de douche staan en podcasts luisteren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoho mijn werkgever heeft hier liedje over gemaakt of campagne, weet ik veel. bedenken ze op hoofdkantoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Douchen, dat is toch in een paar minuten klaar?
Je gaat toch niet weet ik hoe lang onder de douche staan en podcasts luisteren?
Zoveel min douchen onder liedjeDo what you love, love what you do!![]()
Dit is absoluut het verkeerde topic voor het bespreken van een FOK lied.
Hier is geen mens die daar interesse in heeft.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn zo, Nee BB is heel erg rustig wonder boven wonder.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier alles goed hoorMet jou? Druk met BB?
Met mij verder ook alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oja deze
https://www.dunea.nl/drin(...)uik/duurzaam-douchen
Playlist · Dunea · 27 items · 265 savesDo what you love, love what you do!![]()
Is toch óók schandalig ja? Zo lang moeten wachten...quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik had er ook eentje besteld, maar voordat hij geleverd was, las ik dat de kwaliteit behoorlijk tegen moet vallen.
Bestelling geannuleerd, fucking maand moeten wachten op teruggave van het geld!
Heb afgelopen Woensdag (de 8e) een gitaar terug gestuurd naar Bax-Music. Wacht nog steeds op m'n geldNou is dat een weekje. Maar aangezien ik dat geld beter kan gebruiken en ook graag wat wil halen voor m'n auto is dat ook matig.
Kwaliteit schijnt van die matrassen inderdaad tegen te vallen, schijnen niet zo lekker te liggen als wordt geadverteerd en wat mij opviel aan de telefoon was in elk geval dat de vrouw die ons te woord stond heel chagrijnig en kortaf was. Wilde echt het koord van d'r toestel om d'r nek heen draaien.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier is geen mens die daar interesse in heeft.![]()
![]()
Oh ik maar denken dat je het daar heel druk mee hebtquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, Nee BB is heel erg rustig wonder boven wonder.
Met mij verder ook alles goed![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Maar dan nog. Waar jij woont is helemaal niet perse zo erg afgeleven. Het is redelijk in de buurt van een grote stad. En in NL is sowieso alles maximaal 2 uur weg joh. Dus doe niet zo maf
Well, life can be a riot
toch is dat niet zo, maar het verschil is jullie willen er vooral lol van en over makenquote:
Daarom ben ik er al niet al te happig op.Do what you love, love what you do!![]()
Wetenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier is geen mens die daar interesse in heeft.![]()
![]()
Nee, BB is saai en er haken in de COS steeds meer mensen afquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ik maar denken dat je het daar heel druk mee hebt
Er moet heel wat veranderen wil het druk worden in de COS
Er gebeurd gewoon niets, veel hangen en SLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De meet is te ver weg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnMaar dan nog. Waar jij woont is helemaal niet perse zo erg afgeleven. Het is redelijk in de buurt van een grote stad. En in NL is sowieso alles maximaal 2 uur weg joh. Dus doe niet zo maf
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan in 10 Minuten klaar zijn. Maar vind het soms ook wel lekker om ff heel rustig aan te doen en wat meer te chillen en ff gedachten er uit te gooienquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Douchen, dat is toch in een paar minuten klaar?
Je gaat toch niet weet ik hoe lang onder de douche staan en podcasts luisteren?Well, life can be a riot
Dus er springen hier in dit topic ladingen mensen op je aanbod af?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat niet zo, maar het verschil is jullie willen er vooral lol van en over maken
Daarom ben ik er al niet al te happig op.
Dan hoef je het dus niet meer te vragen!![]()
![]()
![]()
Ik heb deze week nog geen BB gezien. Maar ik had het ook druk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, BB is saai en er haken in de COS steeds meer mensen af
Er moet heel wat veranderen wil het druk worden in de COS
Er gebeurd gewoon niets, veel hangen en SLAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar is de meet dan?quote:
Well, life can be a riot
Echte professionals kunnen datquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
Heb gewoon 2 x achter elkaar de TT kunnen pakken![]()
@kree Als je echt een liedje wil maken over FOK! of DTS of whatever. Ga dan naar Muz. Daar zitten alle muzikanten. Denk dat als je daar een serieus topic opent met een fatsoenlijke opzet dat er wel mensen inhaken.Well, life can be a riot
hoho ik heb het een keer genoemd. Deze kwam niet van mij he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus er springen hier in dit topic ladingen mensen op je aanbod af?
Dan hoef je het dus niet meer te vragen!![]()
Althans niet waarom het er ineens over ging?
Ik las alleen de mentions. naar aanleiding van iets wat ik niet gelezen heb.Do what you love, love what you do!![]()
Die is nog niet gepland, maar die is sowieso te ver weg.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In da hood van Katwijk westsiiiiiiiide!Nou dan kom ik al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Beach sidequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In da hood van Katwijk westsiiiiiiiide!
Dikke vette party
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of als JustinK aan t slapen isquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echte professionals kunnen dat
dan moet je toch de hoornes hebben als je het over de ghetto hebt. LOl. voorbij Katwijk Noord. en ik kom oorspronkelijk uit Katwijk zuid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In da hood van Katwijk westsiiiiiiiide!
En nu woon ik in Rijnsburg.Do what you love, love what you do!![]()
Op TV is het nogwel leuk om te kijken, zie je meer dan op de streamsquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog geen BB gezien. Maar ik had het ook druk.
Heb deze week ook niet alle afleveringen gezien, dinsdagavond had ik een vergadering en gisteren was mijn dochter hier de hele dag en heeft ook met de kleine meid hier geslapen
Heb wel stukjes op tv gezien maar niet echt goed de hele afleveringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn idee, maar heb het opgegeven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
beach side
Dikke vette partyDo what you love, love what you do!![]()
Hagelwitte stranden die je tijdens het feesten kunt opsnuiven!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
beach side
Dikke vette party![]()
![]()
12343224equote:Op donderdag 16 januari 2025 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, gaat het weer over een poging om een DTS-song te maken, voor de 12343223e keer?![]()
![]()
Nee, dat ging eventjes iets anders. Er waren plannen om een DTS-meet te organiseren ergens in het midden in het land, maar jij bleef net zolang KATWIJK KATWIJKKKK KATWIJKKKKKKK HUUUUUUUUUUUUUUUUU schreeuwen totdat iedereen het opgaf.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 18:26:39 ]![]()
O, dit is al vaker besproken? Ik lees het nu voor het eerst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, gaat het weer over een poging om een DTS-song te maken, voor de 12343223e keer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als dat je ding is, wss ook hier niet moeilijk te vinden dat witte.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hagelwitte stranden die je tijdens het feesten kunt opsnuiven!
Maar heb dat nooit gedaan (thank god) want zou gelijk verslaafd zijn
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dit is al vaker besproken? Ik lees het nu voor het eerst.![]()
![]()
nou geloof niet dat er daar ooit wat uit is gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat ging eventjes iets anders. Er waren plannen om een DTS-meet te organiseren in het midden in het land, maar jij bleef net zolang KATWIJK KATWIJKKKK KATWIJKKKKKKK HUUUUUUUUUUUUUUUUU schreeuwen totdat iedereen het opgaf.Do what you love, love what you do!![]()
Dankuquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een professional
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dit is al vaker besproken? Ik lees het nu voor het eerst.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee het is idd al meerdere keren voorbij gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dit is al vaker besproken? Ik lees het nu voor het eerst.![]()
Klopt, omdat een bepaald persoon maar bleef zeuren dat het toch echt in Katwijk gedaan moest worden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof niet dat er daar ooit wat uit is gekomen.![]()
Oh!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
als dat je ding is, wss ook hier niet moeilijk te vinden dat witte.
Maar heb dat nooit gedaan (thank god) want zou gelijk verslaafd zijn![]()
![]()
Moet je even aan @kree vragen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof niet dat er daar ooit wat uit is gekomen.![]()
Nou dan heb ik dat elke keer gemist. Maar ik mis wel vaker dingen hiero dus nouja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is idd al meerdere keren voorbij gekomen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als het aan mij ligt niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nu maar eventjes koken, over 12 uur hebben we het hier toch nog overAutocorrect
(zelfst. naamw.)
het is er wel eens over gegaan, nooit iets van gekomen.quote:
Als dit het eerste idee was, dan zou ik zeggen maak wel een opzetje enzo.
maar weet al, niemand neemt het serieus genoeg/.
Althans niet voor mij genoeg om er ook echt tijd in te steken.Do what you love, love what you do!![]()
owh en daarom haakte de rest af terwijl er een andere optie wasquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt, omdat een bepaald persoon maar bleef zeuren dat het toch echt in Katwijk gedaan moest worden.
Tuurlijk komt door mij dan. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja. Iedere keer dat er een stad werd genoemd, kwam jij weer met je beachclubquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
owh en daarom haakte de rest af terwijl er een andere optie was
Tuurlijk komt door mij dan. hahaha![]()
dus er was keuze?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja. Iedere keer dat er een stad werd genoemd, kwam jij weer met je beachclubDo what you love, love what you do!![]()
quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Volgens mij zijn de opties onder andere geweest: Amersfoort, Utrecht, Zwolle, Groningen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
beetje jammer weer dat je nu zegt dat dat door mij kwam dat het niet doorging.
blijkbaar was er dus niks beters anders was dat wel doorgegaan
afentoe kunnen jullie wel een sprankeltje gebruiken ervan, stel heidenenquote:
Typisch wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat ging eventjes iets anders. Er waren plannen om een DTS-meet te organiseren ergens in het midden in het land, maar jij bleef net zolang KATWIJK KATWIJKKKK KATWIJKKKKKKK HUUUUUUUUUUUUUUUUU schreeuwen totdat iedereen het opgaf.
Echt @kree Er is meer dan alleen Katwijk/Rijnswijk/Leiden/Leiderdorp/Alphen/Noordwijk he?
Als je er een stukje voor moet sturen (heb je je rijbewijs alweer?) of even met de trein moet is dat toch niet zo boeiend? In NL zit je maximaal 2 uur in de auto of trein. En je hebt een vet leuke dag.
Ik ben 6 jaar terug naar de Gay Pride geweest met mensen van FOK! En wat vrienden van mij en was echt een top dag.Well, life can be a riot
Je hebt ook zijwater. Dat is horizontale regenvalquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Klinkt meer als een dame die hoge nood heeft!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je hebt ook zijwater. Dat is horizontale regenval![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt meer als een dame die hoge nood heeft!Ow, je zit al klaar?quote:![]()
![]()
justinbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Keuze in jouw voordeel. Terwijl je ook prima met andere mensen mee had kunnen draaien voor een alternatief.quote:
Soms he moet je een compromis kunnen sluiten.
Mijn ex kon dat ook niet, en kwam óók uit Katwijk. Misschien ligt het aan Katwijk?Well, life can be a riot
ja allemaal prima? en mss doe ik dat nog wel eens.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Typisch wel.
Echt @:Kree Er is meer dan alleen Katwijk/Rijnswijk/Leiden/Leiderdorp/Alphen/Noordwijk he?
Als je er een stukje voor moet sturen (heb je je rijbewijs alweer?) of even met de trein moet is dat toch niet zo boeiend? In NL zit je maximaal 2 uur in de auto of trein. En je hebt een vet leuke dag.
Ik ben 6 jaar terug naar de Gay Pride geweest met mensen van FOK! En wat vrienden van mij en was echt een top dag.
Alleen nu niet? Ik zie er ff niet de mogelijkheid voor of handigheid erin, dat is mijn mening erover en die gaat niet echt veranderen?
Het is niet dat het me niet leuk lijkt, alleen zie het nu ff niet zitten, ook praktisch niet.
Zo simpel is het. Wat het jammere is, is dat dat nu soort tegen me gebruikt word? Waarom eigenlijk?
omdat het grappig is?
(over dat rijbewijs heb ik al gezegd hoe het ermee staat, of haal je dat aan om een punt te benadrukken ofzo?)Do what you love, love what you do!![]()
Ik was bezig mijn verjaardag te organiseren, en toen moest jij rond diezelfde tijd ineens ook jouw meet er doorheen gaan drukken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja allemaal prima? en mss doe ik dat nog wel eens.
Alleen nu niet? Ik zie er ff niet de mogelijkheid voor of handigheid erin, dat is mijn mening erover en die gaat niet echt veranderen?
Het is niet dat het me niet leuk lijkt, alleen zie het nu ff niet zitten, ook praktisch niet.
Zo simpel is het. Wat het jammere is, is dat dat nu soort tegen me gebruikt word? Waarom eigenlijk?
omdat het grappig is?
(over dat rijbewijs heb ik al gezegd hoe het ermee staat, of haal je dat aan om een punt te benadrukken ofzo?)![]()
Tsja, als er bij ieder voorstel iemand anders blijft brullen dat het toch echt in Katwijk gehouden moet worden.. op een gegeven moment is men er klaar mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:30 schreef kree het volgende:
beetje jammer weer dat je nu zegt dat dat door mij kwam dat het niet doorging.
blijkbaar was er dus niks beters anders was dat wel doorgegaan![]()
Ohja idd, dat was toen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was bezig mijn verjaardag te organiseren, en toen moest jij rond diezelfde tijd ineens ook jouw meet er doorheen gaan drukken.![]()
Ik weet niks van je rijbewijs af verder of je 't al terug hebt ja/nee. Maar ik haalde dat inderdaad aan om ook een punt te benadrukken m.b.t afstand.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja allemaal prima? en mss doe ik dat nog wel eens.
omdat het grappig is?
(over dat rijbewijs heb ik al gezegd hoe het ermee staat, of haal je dat aan om een punt te benadrukken ofzo?)Well, life can be a riot
Technisch gezien is dit geen Justinbolkquote:
Dat is wel een naai actie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was bezig mijn verjaardag te organiseren, en toen moest jij rond diezelfde tijd ineens ook jouw meet er doorheen gaan drukken.
Maar waarschijnlijk was jouw verjaardag super gezellig met veel DTSers en was dat van Kree niks meerWell, life can be a riot
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit geen Justinbolk
Maar er gaat wat tijd overheen tussen typen en posten, en in de tussentijd wordt er weer hevig doorgebolkt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De verjaardag van ToT was supertof![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eenschquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit geen Justinbolk![]()
![]()
Een soort van mini-meet was het. Supergezellig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was zeer zeker gezellig ja!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel een naai actie.
Maar waarschijnlijk was jouw verjaardag super gezellig met veel DTSers en was dat van Kree niks meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
!
![]()
toch is dat raar wel?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, als er bij ieder voorstel iemand anders blijft brullen dat het toch echt in Katwijk gehouden moet worden.. op een gegeven moment is men er klaar mee.
maar ok helaas dan en was niet mijn bedoelingDo what you love, love what you do!![]()
Echt geslaagd!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een soort van mini-meet was het. Supergezellig![]()
![]()
Kan ik me voorstellen, ToT is supertof!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ToT is supertof!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk manquote:
Hoe word zoiets in kaart gebracht dan?
Gooi jij hier gewoon neer, joh ik vier dan en dan m'n verjaardag. Als jullie zin hebben doe dan een DM of zo?Well, life can be a riot
Ok dan snap ik hem, dus neem het jou niet kwalijk. maar dit wordt nog wel eens tegen me gebruikt hier. En dat is ook omdat ik het hele verhaal hier wel verteld heb.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik weet niks van je rijbewijs af verder of je 't al terug hebt ja/nee. Maar ik haalde dat inderdaad aan om ook een punt te benadrukken m.b.t afstand.
En de drama ermee.
Dus ok dan snap ik je.Do what you love, love what you do!![]()
Wrom was jij er niet eigenlijk?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ToT is supertof! :♡♡♡♡![]()
Heyquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik loop anderhalf topic achter. Heb ik iets gemist behalve jullie?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ToT is supertof!Woeiness...
![]()
1,5 topic pas, owh dat valt nog meequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom zet je zoiets superprivé hier ook neer dan... Je krijgt daar toch reacties op, dat weet je toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ok dan snap ik hem, dus neem het jou niet kwalijk. maar dit wordt nog wel eens tegen me gebruikt hier. En dat is ook omdat ik het hele verhaal hier wel verteld heb.
En de drama ermee.
Dus ok dan snap ik je.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst in het topic geopperd, daarna mensen via PM benaderd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Leuk man
Hoe word zoiets in kaart gebracht dan?
Gooi jij hier gewoon neer, joh ik vier dan en dan m'n verjaardag. Als jullie zin hebben doe dan een DM of zo?![]()
![]()
Ik ben een beetje bang voor gggquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wrom was jij er niet eigenlijk?![]()
![]()
Is dat omdat jij de enige bent die er zin in heeft?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
het is er wel eens over gegaan, nooit iets van gekomen.
Als dit het eerste idee was, dan zou ik zeggen maak wel een opzetje enzo.
maar weet al, niemand neemt het serieus genoeg/.
Althans niet voor mij genoeg om er ook echt tijd in te steken.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Same old van Kreequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik loop anderhalf topic achter. Heb ik iets gemist behalve jullie?Well, life can be a riot
Ja wil jij een FOK Lied inzingen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik loop anderhalf topic achter. Heb ik iets gemist behalve jullie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal m'n best doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
Doen jullie even lief voor @:kree in de tussentijd?![]()
![]()
Swingers feest was het toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
Nee want jij was er nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Swingers feest was het toch?![]()
![]()
dat weet ik, en heb erover gedacht om gewoon er helemaal mee te kappen of een kloon aan te maken enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zet je zoiets superprivé hier ook neer dan... Je krijgt daar toch reacties op, dat weet je toch?
Onbegrijpelijk.
maar het leek mij beter om het hele verhaal te vertellen. (en er zijn er hier aantal die meegelezen hebben)
Ook om te laten zien dat een fout of gewoon ellende niet gelijk het einde is
en om in beeld te geven hoe het CBR handelt hiermee etc etc etc.
En al met al bovenaan, omdat ik het gewoon laf vond om te verdwijnen en niks meer erover te zeggen en een ander account aan te maken.
Dus eigenlijk komt het neer op eerlijkheid, mag hopen dat dat nog gewaardeerd wordt iigDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Swingers feest was het toch?![]()
![]()
Ik probeer @kree een schop in de juiste richting richting MUZ te geven want hij kan daar prima z'n ei kwijt met z'n muziek toestand en ideetjes. Maar hij blijft er hier over doorgaan, beetje lastig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
Doen jullie even lief voor @:kree in de tussentijd?
Ik deel hier ook weleens liedjes, maar dat is anders dan mensen die daar niet op zitten te wachten te onder spuwen met "KOM NAAR KATWIJK VOOR MIJN SAMENWERKING OVER FOK!!!!!!"Well, life can be a riot
Je bent er net..quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik probeer @:Kree een schop in de juiste richting richting MUZ te geven want hij kan daar prima z'n ei kwijt met z'n muziek toestand en ideetjes. Maar hij blijft er hier over doorgaan, beetje lastig.
Ik deel hier ook weleens liedjes, maar dat is anders dan mensen die daar niet op zitten te wachten te onder spuwen met "KOM NAAR KATWIJK VOOR MIJN SAMENWERKING OVER FOK!!!!!!"♡♡♡♡![]()
ik weet niet waar de mentions vandaan kwamen, iedereen wil het wel. Maar er zelf liever niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is dat omdat jij de enige bent die er zin in heeft?
Waarom....
Omdat ze er de gek mee kunnen steken achteraf, dat is je antwoord en ook precies waarom ik er niet mee begin
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik probeer @:Kree een schop in de juiste richting richting MUZ te geven want hij kan daar prima z'n ei kwijt met z'n muziek toestand en ideetjes. Maar hij blijft er hier over doorgaan, beetje lastig.
Ik deel hier ook weleens liedjes, maar dat is anders dan mensen die daar niet op zitten te wachten te onder spuwen met "KOM NAAR KATWIJK VOOR MIJN SAMENWERKING OVER FOK!!!!!!"![]()
![]()
Sprekend uit ervaring uit een periode dat ik graag gevalideerd wilde worden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zet je zoiets superprivé hier ook neer dan... Je krijgt daar toch reacties op, dat weet je toch?
*Schraapt keel*
AAAANDACCCHHTTTTWell, life can be a riot
Gewoon TRen andersquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef HappyCharly het volgende:
Doen jullie even lief voor @:kree in de tussentijd?![]()
als je een cockring draagt, betekent dan dat je een extra ringvinger hebt?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cockring-cam stond op tele ingesteld hoor!!!! Had wide-angle moeten zijn!
![]()
![]()
BescheidenSmile, it's free therapy.![]()
het was nu niet mijn idee he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik deel hier ook weleens liedjes, maar dat is anders dan mensen die daar niet op zitten te wachten te onder spuwen met "KOM NAAR KATWIJK VOOR MIJN SAMENWERKING OVER FOK!!!!!!"
Als het van mij kwam dan was ik daar wel heen gegaan, je bent bij de verkeerde?
Je moet bij degene zijn die hier weer mee kwam
Ik zeg alleen wil meehelpen als er wat is? Zo simpel is het hoor?
Dat jullie dit weer in een hele discussie weten te maken die ineens over mij gaat????? tja
Dat hebben we bij ToT toch al gedaan. Dus been there, did thatquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja wil jij een FOK Lied inzingen?
Dat kree alles mist is zijn probleem.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 18:49:21 ]![]()
Ik post al heel wat jaartjes mee. Onder andere namen ook meerdere discussies gehad met Kree over muziek.quote:
Kree is kree, en kree is stoïcijns. Maar soms is er speltip 9. Weet wanneer je moet stoppen.
Neem je verlies en blijf hier lekker slap ouwehoeren, maar ga met je muziek idee naar het subforum waar het hoort.Well, life can be a riot
Sow, maar dat stukje over hemarookworst en kree moest er wel ff uit geknipt worden hoor!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat hebben we bij ToT toch al gedaan. Dus been there, did that![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
als je een cockring draagt, betekent dan dat je een extra ringvinger hebt?
Well, life can be a riot
ja goed idee? Ik zei alleen maar wat, jullie gaan er meer op door met vragende posts als ik?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post al heel wat jaartjes mee. Onder andere namen ook meerdere discussies gehad met Kree over muziek.
Kree is kree, en kree is stoïcijns. Maar soms is er speltip 9. Weet wanneer je moet stoppen.
Neem je verlies en blijf hier lekker slap ouwehoeren, maar ga met je muziek idee naar het subforum waar het hoort.
Dus kijk eerst maar bij jezelf en anderen hier?
Mij best. ik geef een optie en voorwaarde voor wanneer ik eraan zou willen meehelpen.
Dat jullie er weer een hele discussie uit weten te maken is ook weer een kunst
Beste man.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
het was nu niet mijn idee he?
Als het van mij kwam dan was ik daar wel heen gegaan, je bent bij de verkeerde?
Je moet bij degene zijn die hier weer mee kwam
Ik zeg alleen wil meehelpen als er wat is? Zo simpel is het hoor?
Dat jullie dit weer in een hele discussie weten te maken die ineens over mij gaat????? tja
Het gaat nu over jou omdat JIJ er moeite mee hebt van "ons" "nee" te accepteren en gewoon met je muziekdingen naar MUZ te gaan. Daar kom jij als muzikant veel beter tot je recht dan hier door te blijven gaan over iets waar niemand interesse in heeft.Well, life can be a riot
De relevante posts van gisteren met de mentions naar kree toe over een lied:quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet waar de mentions vandaan kwamen, iedereen wil het wel. Maar er zelf liever niks mee te maken hebben.
Waarom....
Omdat ze er de gek mee kunnen steken achteraf, dat is je antwoord en ook precies waarom ik er niet mee begin
Grotetijd in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17562] hu
Grotetijd in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17559] * Godin
devzero in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17558] Bolkie
greysbones in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17558] BolkieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, maar dat stukje over hemarookworst en kree moest er wel ff uit geknipt worden hoor!![]()
![]()
het is heel simpel, ik heb mijn idee en mening erover gegeven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beste man.
Het gaat nu over jou omdat JIJ er moeite mee hebt van "ons" "nee" te accepteren en gewoon met je muziekdingen naar MUZ te gaan. Daar kom jij als muzikant veel beter tot je recht dan hier door te blijven gaan over iets waar niemand interesse in heeft.
Alles wat hierna nog komt, dan ben jezelf degene die erover door wil gaan
En volgens mij was dat gewoon puur geinen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De relevante posts van gisteren met de mentions naar kree toe over een lied:
Grotetijd in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17562] hu
Grotetijd in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17559] * Godin
devzero in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17558] Bolkie
greysbones in ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17558] Bolkie![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie schraapt keel: vrrrreeeeeeedeee op aaaaaaaardee![]()
![]()
Het punt waar mensen over vallen (zoals ik nu, bij deze post) is omdat je niet leest wat iemand typt en gewoon je brein z'n gang laat gaan door zinnen te typen die lezen alsof er een bezopen kat over een toetsenbord loopt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja goed idee? Ik zei alleen maar wat, jullie gaan er meer op door met vragende posts als ik?
Dus kijk eerst maar bij jezelf en anderen hier?
Mij best. ik geef een optie en voorwaarde voor wanneer ik eraan zou willen meehelpen.
Dat jullie er weer een hele discussie uit weten te maken is ook weer een kunstWell, life can be a riot
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En volgens mij was dat gewoon puur geinen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Buiten tiert de vrede welig,quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie schraapt keel: vrrrreeeeeeedeee op aaaaaaaardee
hier in huis worden wij melig.
Van de liefde die nu heerst in ons gezin.
In de krant oorlog en ruzie.
Op TV weer een discussie,
over zelfmoord waar geen touw aan vast te knopen valt.![]()
Wordt dan elke afstand in millimeters uitgedrukt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
* Grotetijd schraapt ook keel en zingt in koor meequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie schraapt keel: vrrrreeeeeeedeee op aaaaaaaardeeWell, life can be a riot
Lekkere Snert hier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dag nieuwe fokvriendin! Hoe maakt u het?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las koffietijd
En koekie![]()
Als dit geen scharen wordtquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dag nieuwe fokvriendin! Hoe maakt u het?![]()
Ik krijg een appje van de buren of het wat stiller kanquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
* Grotetijd schraapt ook keel en zingt in koor meeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar .... Ik Ben Stillerquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg een appje van de buren of het wat stiller kanWell, life can be a riot
Van KLB?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik krijg een appje van de buren of het wat stiller kan![]()
![]()
teksten ideetjes etc, alleen nog via DM. Ik sluit hierbij het onderwerp hier in het topic af, mention me ook niet meer dan enzo.
Alleen nog via DM/PM als het over liedje gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Oh die is lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bloemkoolschotel verspakket van AH![]()
miniquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ToT is supertof!![]()
![]()
zit daar aardappel bij?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bloemkoolschotel verspakket van AHUw ADH vitamine Worst
GA.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
teksten ideetjes etc, alleen nog via DM. Ik sluit hierbij het onderwerp hier in het topic af, mention me ook niet meer dan enzo.
Alleen nog via DM/PM als het over liedje gaat.
NAAR
HET
MUZ
SUBFORUM.
KREE.
Well, life can be a riot
Wellicht een idee om de mensen die jou hebben gementioned dat even te melden? Zie de verwijzingen hierboven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:55 schreef kree het volgende:
Alleen nog via DM/PM als het over liedje gaat.
Wij weten van niks hier.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorry. Iets met frustratiequote:
Well, life can be a riot
Het lijkt nu wel 1 grote pleuriszooi in je huis hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
[ afbeelding ]
(Met de pyjama waar het hier gisteravond over ging.)![]()
![]()
Is het hier ook chronisch!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel 1 grote pleuriszooi in je huis hoor![]()
![]()
draagt mini zo jong al make up?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
[ afbeelding ]
(Met de pyjama waar het hier gisteravond over ging.)
Uw ADH vitamine Worst
ik zei wat ik wilde, nut van deze post met CAPS is zinloosquote:
Nou ok genoeg erover.Do what you love, love what you do!![]()
Da's geen bruine foundation hoor; da's Jeroen!quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
draagt mini zo jong al make up?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
Laaaat het losssss laaat het gaaaaaaan
Uw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
Laaaat het losssss laaat het gaaaaaaanWell, life can be a riot
En wat als je een spiegel boven je toilet hebt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Vond het prima netjes behalve dan een spiegel op je toilet![]()
![]()
Jij hebt ook voor ALLES een plaatje he?!quote:
Well, life can be a riot
Bijna wel ja!quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij hebt ook voor ALLES een plaatje he?!![]()
![]()
Mensen zoeken achter alles wel iets lijkt hetquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gemaakt toen iemand over de zeik ging van een pinda-paint topic en vond dat het racistisch was!
Well, life can be a riot
Opgeruimd huis is opgeruimd breinquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja schat ik ben team smetvrees en opgeruimd
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mensen zoeken achter alles wel iets lijkt het
Brekend: pinda's zijn racistisch. Bananen eigenlijk ook!
Toen werden users nog aan de schandpaal genageld!![]()
![]()
Er was gewoon geen spiegelquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En wat als je een spiegel boven je toilet hebt?![]()
Maar zonder gekheid: ToT was de beste gastheer die je je maar kon wensen![]()
![]()
Ga jij er dan ook niet meer over door. Ik had het al losgelaten.quote:
Ondertussen Toto aan het luisteren
Well, life can be a riot
Wij zijn geen goede matchquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja schat ik ben team smetvrees en opgeruimd![]()
![]()
Dat lijkt me logischquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik wat patertjes klappen na een week pauze![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er was gewoon geen spiegel![]()
Maar zonder gekheid: ToT was de beste gastheer die je je maar kon wensenLief
En ik had nog zo fucking veel in de koelkast staan wat ik allemaal vergeten was op tafel te zetten!
![]()
![]()
Ik las patatjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik wat patertjes klappen na een week pauze
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga jij er dan ook niet meer over door. Ik had het al losgelaten.
Ondertussen Toto aan het luisteren![]()
![]()
Ik ben een matige gastheerquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]Lief
En ik had nog zo fucking veel in de koelkast staan wat ik allemaal vergeten was op tafel te zetten!
Eerste rondje doe ik altijd voor gasten en zorg voor eten op tafel.
Maar daarna zeg ik altijd "joh, het is selfservice"Mijn huis is jouw huis
Well, life can be a riot
Gelukkig nieuwjaar!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
BOLK THE LINEquote:
Well, life can be a riot
Caught in a landslidequote:Well, life can be a riot
Open your eyesquote:Well, life can be a riot
Morgenmiddag in ieder geval winkelen in Utrecht![]()
Daarna een cappuccino met waarschijnlijk een stukje taart.
@Domnivoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]Lief
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Drakin ook aan de snert?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
@:drakin was dat vandaag, ik geloof het wel toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: