SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kan ook, idd, ff je telefoon op opnemen zetten en monteer het er wel inquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nemen we het op onder de douche
Geen smoesjes nou weer
Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je een keer mee gaan douchen![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ja, er was op intranet een artikel over paar weken terug al.
Het schijnt goed te zijn? maar dit is meer aan de natuurbeheer groep. Geen idee of ze er ook echt thuis horen.
Maar het zal wel een goed teken zijn.
Hoi trouwens allen
We willen otters
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is hier een beddenwinkel die opvallend genoeg haar achternaam heeft.....misschien kun je met haar de Emma matrassen uitproberen daar?
Ik heb slechte ervaringen met Emma matrassen.
Mijn ex besloot een Emma matras te kopen na alle lovende woorden van mensen in haar omgeving.
Matras zou geleverd worden tussen 10 en 24 December. Dus, ik bood aan om daar van 6 December tot 4 Januari te zijn (ook nog ff oud en nieuw mee pakken samen) zodat er iemand thuis was, just in case. Want zij werkte gewoon 4.5 dag in de week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntje bij paaltje was het 24 December en nog geen spoor van het bed. Na veel 5en en 6en te horen gekregen dat ze eerst het adres waren vergeten goed in te vullen en dus wel de straatnaam hadden maar niet het huisnummer en niet verder konden met het process. En een belletje later dat het nog wel even kon gaan duren want leveringsproblemen
Afijn, toen het net op gegaan om reviews te lezen (had ze vooraf moeten doen, maar wie ben ik) bleek dat 80% liep te klagen over leverings/geldproblemen. Uiteindelijk voordeel van de twijfel gegeven tot begin Januari.
Was uiteindelijk nog niks. Toen gevraagd om geld terug, stond netjes een paar dagen later op de rekening. Toen een ander matras gekocht bij Bol.com en alles opgelost.
Sindsdien neem ik al die Emmasleep reclames met een korrel kussenvulling.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter maar niet doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nemen we het op onder de douche
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik snap niet waarom mensen gaan zingen onder de douche. Ben je 's ochtends zo goed gehumeurd dan?
In m'n sas met Badedas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
er werden gelijk grappen over gemaakt intern. want natuurbeheer vonden het helemaal geweldig natuurlijk. Wij zijn van de installaties.quote:
laat er een leiding scheuren. een belangrijke ook.
Toen was het al, er zat vast een otter in
Tja hahaha dat vond ik iig wel weer grappig.
moet jij zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
kan ook, idd, ff je telefoon op opnemen zetten en monteer het er wel in
Geen smoesjes nou weer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik luister altijd podcasts onder de douchequote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet waarom mensen gaan zingen onder de douche. Ben je 's ochtends zo goed gehumeurd dan?
In m'n sas met Badedas?Well, life can be a riot
autotune.... doen alle artiesten tegenwoordig. althans die hits makenquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zo goed klinkt het ook weer niet
Ben ik altijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
In m'n sas met Badedas?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Jussie, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms over dit iig niet? vind het leuk om muziek te maken, maar het moet wel een doel hebben. Niet dat ik alleen moeite doe iets te maken en er niemand iets mee doet.quote:
maar DM me als er iemand een idee heeft
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met Emma matrassen.
Mijn ex besloot een Emma matras te kopen na alle lovende woorden van mensen in haar omgeving.
Matras zou geleverd worden tussen 10 en 24 December. Dus, ik bood aan om daar van 6 December tot 4 Januari te zijn (ook nog ff oud en nieuw mee pakken samen) zodat er iemand thuis was, just in case. Want zij werkte gewoon 4.5 dag in de week.Lekker dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntje bij paaltje was het 24 December en nog geen spoor van het bed. Na veel 5en en 6en te horen gekregen dat ze eerst het adres waren vergeten goed in te vullen en dus wel de straatnaam hadden maar niet het huisnummer en niet verder konden met het process. En een belletje later dat het nog wel even kon gaan duren want leveringsproblemen
Afijn, toen het net op gegaan om reviews te lezen (had ze vooraf moeten doen, maar wie ben ik) bleek dat 80% liep te klagen over leverings/geldproblemen. Uiteindelijk voordeel van de twijfel gegeven tot begin Januari.
Was uiteindelijk nog niks. Toen gevraagd om geld terug, stond netjes een paar dagen later op de rekening. Toen een ander matras gekocht bij Bol.com en alles opgelost.
Sindsdien neem ik al die Emmasleep reclames met een korrel kussenvulling.
Ik had er ook eentje besteld, maar voordat hij geleverd was, las ik dat de kwaliteit behoorlijk tegen moet vallen.
Bestelling geannuleerd, fucking maand moeten wachten op teruggave van het geld!![]()
![]()
Dit. Paar dagen terug heb ik nog nooit iemand zoveel smoesjes horen verzinnen over het niet kunnen/willen bijwonen van een meet.quote:
Mijn ex woont/woonde ook in de woonplaats waar Kree woont en ik reed elk weekend vanuit mijn woonplaats 80 Kilometer verder op daarheen. En er was ook een treinstation en meerdere bushaltes, dus voor álles is een oplossing.Well, life can be a riot
ik ben je ex nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit. Paar dagen terug heb ik nog nooit iemand zoveel smoesjes horen verzinnen over het niet kunnen/willen bijwonen van een meet.
Mijn ex woont/woonde ook in de woonplaats waar Kree woont en ik reed elk weekend vanuit mijn woonplaats 80 Kilometer verder op daarheen. En er was ook een treinstation en meerdere bushaltes, dus voor álles is een oplossing.
Douchen, dat is toch in een paar minuten klaar?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik luister altijd podcasts onder de douche
Je gaat toch niet weet ik hoe lang onder de douche staan en podcasts luisteren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoho mijn werkgever heeft hier liedje over gemaakt of campagne, weet ik veel. bedenken ze op hoofdkantoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Douchen, dat is toch in een paar minuten klaar?
Je gaat toch niet weet ik hoe lang onder de douche staan en podcasts luisteren?
Zoveel min douchen onder liedjeDo what you love, love what you do!![]()
Dit is absoluut het verkeerde topic voor het bespreken van een FOK lied.
Hier is geen mens die daar interesse in heeft.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn zo, Nee BB is heel erg rustig wonder boven wonder.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier alles goed hoorMet jou? Druk met BB?
Met mij verder ook alles goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oja deze
https://www.dunea.nl/drin(...)uik/duurzaam-douchen
Playlist · Dunea · 27 items · 265 savesDo what you love, love what you do!![]()
Is toch óók schandalig ja? Zo lang moeten wachten...quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik had er ook eentje besteld, maar voordat hij geleverd was, las ik dat de kwaliteit behoorlijk tegen moet vallen.
Bestelling geannuleerd, fucking maand moeten wachten op teruggave van het geld!
Heb afgelopen Woensdag (de 8e) een gitaar terug gestuurd naar Bax-Music. Wacht nog steeds op m'n geldNou is dat een weekje. Maar aangezien ik dat geld beter kan gebruiken en ook graag wat wil halen voor m'n auto is dat ook matig.
Kwaliteit schijnt van die matrassen inderdaad tegen te vallen, schijnen niet zo lekker te liggen als wordt geadverteerd en wat mij opviel aan de telefoon was in elk geval dat de vrouw die ons te woord stond heel chagrijnig en kortaf was. Wilde echt het koord van d'r toestel om d'r nek heen draaien.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is absoluut het verkeerde topic voor het bespreken van een FOK lied.
Hier is geen mens die daar interesse in heeft.![]()
![]()
Oh ik maar denken dat je het daar heel druk mee hebtquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, Nee BB is heel erg rustig wonder boven wonder.
Met mij verder ook alles goed![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Maar dan nog. Waar jij woont is helemaal niet perse zo erg afgeleven. Het is redelijk in de buurt van een grote stad. En in NL is sowieso alles maximaal 2 uur weg joh. Dus doe niet zo maf
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: