Hij nam letterlijk de benenquote:Boekarest - Een man heeft maandag uit een opslagruimte uit het Catacuzino ziekenhuis in Boekarest drie geamputeerde benen gestolen. De man is uiteindelijk opgepakt en twee van de drie benen zijn teruggevonden. Dat melt Romania Insider.
Aan de politie verklaarde de man dat hij over het hek van het ziekenhuis was geklommen, met als doel plastic flessen te stelen. Hij pakte een tas en nam daarna de benen. Naar eigen zeggen wist hij niet dat hij geamputeerde benen stal.
Inmiddels is er een been teruggevonden op het terrein van het ziekenhuis. Een ander lag op straat in de buurt van de medische faciliteit. De politie is aan het zoeken naar het derde been.
Dit roept zoveel vragen opquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Hij pakte een tas en nam daarna de benen
Een plastic tas?quote:
Ik zou ergens in het midden zoeken.quote:
En zette zijn beste beentje voor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)est?dicbo=v2-WK6y7np
[..]
Hij nam letterlijk de benen
Ik heb wel eens gehoord dat hij kleiner is in de kou maar ik zou er niet de politie voor bellenquote:De politie is aan het zoeken naar het derde been.
Misschien wilde hij de benenwagen nemen, maar had hij drie lekke voeten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:13 schreef Janneke141 het volgende:
Die eerste twee snap ik. Maar wat wil je in vredesnaam met een geamputeerd derde been?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |