Nee hoor. Waarom doe jij aan leeftijdsdiscriminatie? Dat is niet erg woke.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoop voor jezelf dat dat een grap is
Oh, zoals je het schrijft ben ik het met je eens. Iedere volwassene moet doen wat hij zelf wil.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker zelf weten toch, ik ga toch niet over zijn lichaam. En wat ik dus van zijn keuzes vind is dan volstrekt irrelevant.
Het is een cultuurdingetje, of je bent voor het handhaven van traditionele Nederlandse waarden of je zet je daar tegen af. Of je bent nuchter-conservatief of je bent drammerig-ideologisch. Best belangrijk dat onderscheid.quote:
Ja, waarom worden trouwe klanten met zoiets vunzigs geconfronteerd? Het is gewoon hup, 'in your face'. Ik vind het maar een rare verkoopstrategie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, zoals je het schrijft ben ik het met je eens. Iedere volwassene moet doen wat hij zelf wil.
Ik vind alleen persoonlijk dit niet iets wat vermarkt moet worden. Nu gaat het bij de HEMA niet om de transitie, maar zij menen wel hiermee klanten te "scoren".
Het is vulgair.
Hee nuchter ben je in ieder geval niet als je gaat lopen janken over transgender fotomodellen in een folder.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:54 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het is een cultuurdingetje, of je bent voor het handhaven van traditionele Nederlandse waarden of je zet je daar tegen af. Of je bent nuchter-conservatief of je bent drammerig-ideologisch. Best belangrijk dat onderscheid.
Janken is inderdaad overdreven, ik in in geval ga er niet om huilen. Maar zeggen dat het totaal achterlijk en misselijkmakend is, is niet verkeerd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hee nuchter ben je in ieder geval niet als je gaat lopen janken over transgender fotomodellen in een folder.
Hoeveel van die trouwe klanten zouden, zonder dat ze erop gewezen worden door beroepsboosmensen op twitter, doorhebben dat het model een transgender is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ja, waarom worden trouwe klanten met zoiets vunzigs geconfronteerd? Het is gewoon hup, 'in your face'. Ik vind het maar een rare verkoopstrategie.
Nou, dat zou me niks verbazen als ik zie hoe je in dit topic tekeergaat. Niet best hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:05 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Janken is inderdaad overdreven, ik in in geval ga er niet om huilen. Maar zeggen dat het totaal achterlijk en misselijkmakend is, is niet verkeerd.
Maar waarom nu eigenlijk? Dat je het er niet uit vind zien kan ik inkomen. Maar er zijn wel meer lelijke fotomodellen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:05 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Janken is inderdaad overdreven, ik in in geval ga er niet om huilen. Maar zeggen dat het totaal achterlijk en misselijkmakend is, is niet verkeerd.
De échte HEMA-fan wordt hier keihard genaaid en verplicht om transgender te worden!quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:56 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ja, waarom worden trouwe klanten met zoiets vunzigs geconfronteerd? Het is gewoon hup, 'in your face'. Ik vind het maar een rare verkoopstrategie.
Lijkt me behoorlijk representatief: als ik op een willekeurige dag om me heen kijk zie ik veel lelijke mensen. Gezien al het geklaag uit de monden van de klagers alhier over niet-representatieve reclames wanneer er een gezin met kleurtje in figureert, zou je verwachten dat bij uitstek deze campagne moet resulteren in grote tevredenheid.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom nu eigenlijk? Dat je het er niet uit vind zien kan ik inkomen. Maar er zijn wel meer lelijke fotomodellen.
Waarom is het zo'n enorm probleem dat die mensen in beeld zijn?
Een probleem is het niet, maar de vraag is wel wie je daar een plezier mee doet. Ik denk vooral dat het niet past bij Hema, wat toch heel erg een doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg imago heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom nu eigenlijk? Dat je het er niet uit vind zien kan ik inkomen. Maar er zijn wel meer lelijke fotomodellen.
Waarom is het zo'n enorm probleem dat die mensen in beeld zijn?
We willen gewoon lekkere wijve met dikke jopen natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk representatief: als ik op een willekeurige dag om me heen kijk zie ik veel lelijke mensen. Gezien al het geklaag uit de monden van de klagers alhier over niet-representatieve reclames wanneer er in gezin met kleurtje figureert, zou je verwachten dat bij uitstek deze campagne moet resulteren in grote tevredenheid.
Heel vreemd dit.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk representatief: als ik op een willekeurige dag om me heen kijk zie ik veel lelijke mensen. Gezien al het geklaag uit de monden van de klagers alhier over niet-representatieve reclames wanneer er in gezin met kleurtje figureert, zou je verwachten dat bij uitstek deze campagne moet resulteren in grote tevredenheid.
Heel vreemd dit.
Waarom zou dit een negatieve uitwerking hebben? Volgens mij kan het de meeste mensen geen fuck schelen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een probleem is het niet, maar de vraag is wel wie je daar een plezier mee doet. Ik denk vooral dat het niet past bij Hema, wat toch heel erg een doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg imago heeft.
Commercieel waarschijnlijk niet handig.
Net zoals dat Jumbo met het verdwijnen van bv de kiloknallers simpelweg omzet misloopt.
Als ik aandeelhouder zou zijn van de Hema (wat ik misschien nog wel ben ook middellijk, maar wat niet weet, dat niet deert), dan zou ik dat vooral een probleem vinden.
Zodra je politiek gaat bedrijven als bedrijf gaat je dat geld kosten. Zo kan Tesla ook wel een flinke draai om de oren verwachten puur omdat de CEO zich met de politiek is gaan bemoeien.
Het is een onnodig risico. Je bent een onderneming, geen politieke partij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou dit een negatieve uitwerking hebben? Volgens mij kan het de meeste mensen geen fuck schelen.
Het is gewoon een trans persoon als model. Geen politieke oproep.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een onnodig risico. Je bent een onderneming, geen politieke partij.
Maar wanneer je in je twitterbubbeltje zit dan kan je al snel de indruk krijgen dat HEEL NEDERLAND nog nooit zo WOEDEND is geweest.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou dit een negatieve uitwerking hebben? Volgens mij kan het de meeste mensen geen fuck schelen.
Natuurlijk is dat het wel, anders zou je dit soort verminking niet gebruiken als reclamemateriaal. Dat het niet effectief is en de meeste mensen het gewoon dom vinden of niet boeien is een tweede.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon een trans persoon als model. Geen politieke oproep.
Ja, dat is gewoon naïef.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is gewoon een trans persoon als model. Geen politieke oproep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |