'Waarop wij zeiden dat we ethische grenzen hebben'quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet eens fophef. Het is vanuit een kleine groep opblazen wat niet opgeblazen hoeft te worden, te doen alsof ze spreken namens heel NL, terwijl de meeste mensen hier gedachteloos aan voorbijlopen omdat het ze geen reet boeit.
Rent naar buitenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fophefje idd.
Normaal mens loopt (rent) naar binnen, haalt ff wat ondergoed, misschien wat koekjes, en rent weer naar buiten.
Dat er uberhaupt mensen zijn die naar die posters gaan staren, laat staan zich er druk om maken
Die is inderdaad echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Waarop wij zeiden dat we ethische grenzen hebben'
Ik ben godverdomme laaiend woedend om deze woke-capitulatie van de HEMA!11!!1quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Je zou je hier maar druk over maken
Sneeuwvlokjequote:Op donderdag 16 januari 2025 15:02 schreef Bassie48 het volgende:
Ik word misselijk als ik naar die poster kijk. Goed dat die waanzin is gestopt.
Ze is veels te dik omdat ze maar gehaktballen blijft eten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's een andere Caroline. Maar je kan het ook wat anders verwoorden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |