Zelfs Klassiek liberalen hebben hier moeite mee het heeft niks te maken of je conservatief bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ophef is vandaag de dag dus al dat één conservatief (?) clubje het ergens niet mee eens is?.
Fophef voor de clicks.
nr1 trending topicquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ophef is vandaag de dag dus al dat één conservatief (?) clubje het ergens niet mee eens is?.
Fophef voor de clicks.
Als ze hier moeite mee hebben moeten ze echt een nieuwe hobby gaan zoeken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Zelfs Klassiek liberalen hebben hier moeite mee het heeft niks te maken of je conservatief bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik sla de HEMA wel over voortaanIk alleen voor een broodje rookworst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, je weet nu waar die rookworsten van gemaakt worden.....quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:46 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik alleen voor een broodje rookworst.![]()
Donkere man. Blegh inclusie.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:
Terug naar de graatmagere modelletjes dan maar
Das een gezonde levensstijl
quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, je weet nu waar die rookworsten van gemaakt worden.....
...een lang, blond, blauwogig model met maat 36. Blegh niet inclusief.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Donkere man. Blegh inclusie.
Dikke vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten
Dunne vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Vrouw met hoofddoek. Blegh inclusie.
Gemixt stel. Blegh woke-links.
Omgebouwde vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Etc.
weet niet hoe ik het anders moet zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
"Omgebouwde vrouw".
Wat denigrerend, Paul. Moet dit nou?
FTFYquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...een lang, blond, blauwogig model met maat 36. Blegh niet inclusief. Ik zou haar doen
Een transmanquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
weet niet hoe ik het anders moet zeggen
En wat als wij het wel 'inclusie' vinden, Coach Caroline?quote:Wij vinden het geen ‘inclusie’ om een vrouw te laten zien die vrijwillig haar borsten heeft laten amputeren.
Poeh wat een verrassing.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als ik haar X-account zie, zie ik een ongezonde obsessie met Islam en transgenders.
heb report gedaan voor TT wijzigenquote:
Dit dus, Carolien heeft kennelijk aandacht nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet eens fophef. Het is vanuit een kleine groep opblazen wat niet opgeblazen hoeft te worden, te doen alsof ze spreken namens heel NL, terwijl de meeste mensen hier gedachteloos aan voorbijlopen omdat het ze geen reet boeit.
Ze is onderdeel van een nare, conservatieve stroming die vooral op X gevonden wordt. Daarom zit ik daar niet meer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus, Carolien heeft kennelijk aandacht nodig.
Dat zijn een stel mongolen man, zeg ik als VVD-stemmertquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Zelfs Klassiek liberalen hebben hier moeite mee het heeft niks te maken of je conservatief bent.
Nou prima toch Gerdaquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:09 schreef Gia het volgende:
Die foto met die bikini ziet eruit als een vent metveen bikini. Ziet er niet uit, dus.
Die foto van die campagne zou ik zo voorbij lopen. Ik zie een knul in een boxer, meer niet.
Dat betekent wel dat het echt heel goed gaat met ons land. Als we tijd hebben om ons daarover druk te maken en bij stil te staan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Fophefje idd.
Normaal mens loopt (rent) naar binnen, haalt ff wat ondergoed, misschien wat koekjes, en rent weer naar buiten.
Dat er uberhaupt mensen zijn die naar die posters gaan staren, laat staan zich er druk om maken
quote:Deze week gaat het over luisteren. Een belangrijke liefdes vaardigheid.
Neehee, want je mag je schouders niet ophalen hiervoor, dan hou je het in stand!!!1 Je bent medeschuldig op deze manier.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Het is niet eens fophef. Het is vanuit een kleine groep opblazen wat niet opgeblazen hoeft te worden, te doen alsof ze spreken namens heel NL, terwijl de meeste mensen hier gedachteloos aan voorbijlopen omdat het ze geen reet boeit.
Oh ik zie dat mijn skit al gedaan is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Donkere man. Blegh inclusie.
Dikke vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten
Dunne vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Vrouw met hoofddoek. Blegh inclusie.
Gemixt stel. Blegh woke-links.
Omgebouwde vrouw. Blegh ongezonde levensstijl promoten.
Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |