SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Inclusief geconcentreerd gezicht
Kan je naar een plek waar wel internet is.quote:
Of lopend.quote:
Keihard naar de printer lopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.
Op de ski piste waarschijnlijkquote:
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruikenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef anders nog even wat gas.
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en broodquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruiken
Terechtquote:
Ja, de laatste 4quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en brood
Die voor je gevoel 44 weken durenquote:
Beidequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie kan skiën / snowboarden?
Kwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die voor je gevoel 44 weken duren
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat is er aan de hand?
Ongetwijfeldquote:
Beetje oefenenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukken
Lange periode op water en brood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppen
Ook geen einde in zicht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Ik geef haar geen ongelijk.quote:
johquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje oefenen
Maar goed, je moet het natuurlijk ook leuk vinden, dat helpt natuurlijk ook wel
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.quote:
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keihard naar de printer lopen
Nou zegquote:
A win is a winquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.
Wel een paar boeken gelezen in de tussentijd.
al een vakantie geboekt voor dit jaar?quote:
Wij hebben nu een nieuw (onnodig) systeem wat niet helemaal AVG proof is, maar goed...quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al een vakantie geboekt voor dit jaar?
Als ze op de zwarte piste isquote:
skwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze op de zwarte piste is
Ik ging een keer snowboarden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Snowboarden vind ik leuker.![]()
Ook wel moeilijker.
Ben je een keer naar snowworld geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging een keer snowboarden.
Niet gevallen.
Trots op mezelf![]()
Het zag er waarschijnlijk niet uit, maar dat geeft niet
Uhm, dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je een keer naar snowworld geweest?
Laat ik mn vraag anders formuleren....quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet meerZou goed kunnen
Hoezo?
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelfquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
Daar ben ik jaren geleden geweest, toen ik zelf voor het eerst ging boarden. Ik was veel te druk met overal tegenaan botsen. Niemand "gezien"quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelf
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, dat weet ik niet meer![]()
Hoezo?
gewoon interessequote:
Ik denk niet dat ik mijn eerste keer snowboarden op een zwarte piste zou doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon interesse
bv als dat in de franse alpen op een zwarte piste was dan ben ik zeer onder de indruk dat je niet gevallen bent
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man nou het is gelukt hoor. Wat een land ook. Iedereen weer mondkapjes op, hier naast me eoa dronken dakloze die een beetje voor zich uit zit te brabbelen.
Was je in India?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.
Wat trekt dat af en toe toch ook een uitschot aan. In Nederland eigenlijk nooit last van. Misschien is het een spitsurendingetje of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.
Ja, geen idee, maar het was wel bijzonder. Münster is dan verder weer een nette stad, maar kennelijk zijn mensen aan de onderkant van de samenleving er in Duitsland slechter aan toe dan in Nederland.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat trekt dat af en toe toch ook een uitschot aan. In Nederland eigenlijk nooit last van. Misschien is het een spitsurendingetje of zo.
Ik woon zo dicht bij werk dat de fiets het qua reistijd altijd zal winnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n fietser die zichzelf probeert te overtuigen
Checks out?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik jaren geleden geweest, toen ik zelf voor het eerst ging boarden. Ik was veel te druk met overal tegenaan botsen. Niemand "gezien"
Checks into.quote:
Ook te voet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon zo dicht bij werk dat de fiets het qua reistijd altijd zal winnen.
Kijk NK eens goed bezig zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de ochtendspits zou dat zomaar kunnen. Vandaag sowieso
Nog even volhouden en Glanerbrug overleven!quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gronau. Al het uitschot eruit. En rij nu maar gauw door, maar ik denk dat we hier gewoon 10 minuten staan te wachten op de trein uit Enschede. Voor je het weet duikt er weer van alles naar binnen. Helaas nergens Bundesgrenzschutz te zien of zo. Ze zullen zelf ook wel blij zijn met iedereen die er UIT gaat.
Waarom moest ik meequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
Fles had het ook helemaal niet nodig om nattekat mee te nemen op zn tussendoorse paar daagjes weg.
Ik moest dit een paar keer lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
Fles had het ook helemaal niet nodig om nattekat mee te nemen op zn tussendoorse paar daagjes weg.
omdat we bang waren dat hij niets te klagen zou hebbenquote:
Misschien even naar de opticien?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen.
"Hier kan je toch geen circuit hebben!"quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat we bang waren dat hij niets te klagen zou hebben
Vorig jaar nog geweest, alles in orde NNiizznnoo!quote:
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga in juni al met de trein naar Oostenrijk, dat is wel weer genoeg getrein voor het jaar.
kun je gezellig met hem meequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen ja
Wacht maar tot je hoort wat de bestemming isquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen ja
Ga wegquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat de bestemming is
Soort sollicitatiegesprek?quote:
solliciteren in de trein?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga weg
[..]
Soort sollicitatiegesprek?
Nee, was een printje voor mezelf.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
De deadline was zeker al verstreken.
Afvoerputje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
Het is gezellig op Twitter X:
[ afbeelding ]
Lang gesprek danquote:
Nee ik kan het zelf veel beter.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
die zijn te druk met op de grond in de weg gaan liggen, voor elke deur waar jij moet zijn, voor elk kastje waar je bij wiltquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n dikke luie kroelkat. Zo eentje die je gewoon helemaal om je heen kunt draperen en alles best vindt.
Bestaan die?
Dan moet je zo'n luie kater nemen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n dikke luie kroelkat. Zo eentje die je gewoon helemaal om je heen kunt draperen en alles best vindt.
Bestaan die?
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Die is druk met Big Pharma creme smeren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:datismijnmening, we hebben er weer één!
Gewoon leegscheppen? Hoezo?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?
Die bestaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Vorige week was het bericht dat ze in België weer mondkapjes droegen vanwege de griepgolf en toen zeiden ze hier nog 'er zijn hier niet veel besmettingen gemeld'quote:
Britjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Die bestaan.
Ik ben geen expert maar google zegt dat een Britse korthaar of een Amerikaanse bobtail erg kalme rustige kattensoorten zijn
Garfield?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Emmer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?
Jaloersquote:
3x gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
O en zondag heb ik een netwerkborrel. RIP.
En de week daarna uit eten. RIP.
Oh dacht dat je daar toen zo slecht op ging.quote:
Nee, toen nog niet. Intussen wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week was het bericht dat ze in België weer mondkapjes droegen vanwege de griepgolf en toen zeiden ze hier nog 'er zijn hier niet veel besmettingen gemeld'!
Ik doe niet meer mee!quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week was het bericht dat ze in België weer mondkapjes droegen vanwege de griepgolf en toen zeiden ze hier nog 'er zijn hier niet veel besmettingen gemeld'!
Ja, dat is goorquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dacht dat je daar toen zo slecht op ging.Met die oppaskat(ten?).
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is goorDie lucht
Die warme drollen in dat zakje
Ik ben ook in december ziek geweest, maar dat was ik vorig jaar ook toen ik in februari de tweede ronde over me heen kreegquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in december al ziek geweest, misschien was die Franse tyfus genoeg om de winter verder heelhuids door te komen.
3x RIP maar dat is ook wel overdrevenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of 1 keer en daarna even niks
Vorig jaar ben ik drie keer ziek geweestquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook in december ziek geweest, maar dat was ik vorig jaar ook toen ik in februari de tweede ronde over me heen kreeg
Op een zondag, doe normiequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
O en zondag heb ik een netwerkborrel. RIP.
Grafveld?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Eigen tijd he. Ondernemen enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een zondag, doe normie
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen tijd he. Ondernemen enzo.
Geparfumeerde zakjes helpen wel een beetje de lucht te maskerenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is goorDie lucht
Lavendelkak.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Geparfumeerde zakjes helpen wel een beetje de lucht te maskeren
Of wat baking sodaquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Die zakken voor PMD stinken ook van zichzelf al. Ik zat al te kijken of ik niet iets van watjes met parfum in die bak kon gooien.
Litter robot.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is goorDie lucht
Van de hond vroegerquote:
Kat meescoopen.quote:
YEET!quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Die zakken voor PMD stinken ook van zichzelf al. Ik zat al te kijken of ik niet iets van watjes met parfum in die bak kon gooien.
stond dit op de oma kalender?quote:
uhm, wat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt van die apparaten die kittennekjes breken
quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt van die apparaten die kittennekjes breken
quote:
Die tweede ongetwijfeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
stond dit op de oma kalender?
Precies zoals ik het zegquote:
ja, nee, dat snap ik, maar jij zegt dat er apparaten zijn die specifiek ontworpen zijn met als doel om kittennekjes te breken. Althans zo lijkt hetquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg
Ze kunnen klem komen te zitten in de ingang op het moment dat dat ding aan gaat.
Neem ook een kat dit jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4150789-hendrik
Vast niet specifiek daarvoor ontworpen, maar ze zijn er wel heel goed in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nee, dat snap ik, maar jij zegt dat er apparaten zijn die specifiek ontworpen zijn met als doel om kittennekjes te breken. Althans zo lijkt het
En dat het mobiel niet zo vreselijk lelijk was.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat er gewoon een titel onder werd gezet.
Ja, met jou ook ?quote:
Het is op desktop ook niet bepaald smooth.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat het mobiel niet zo vreselijk lelijk was.
Hoi ja.quote:
Daar valt het niet buiten beeld toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is op desktop ook niet bepaald smooth.
In quotes wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar valt het niet buiten beeld toch?
Wat een knaller.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde dat de buurman iets ging vieren en vuurwerk wilde afsteken
Maar dat ging fout en daardoor werden de bovenverdiepingen van de hele rij huizen hier weggeblazen
Behalve die van mij want ik woon op het einde van de rij. En iedereen was wel een beetje van "wtf" maar niet in paniek of echt boos ofzo maar meer van "wat onhandig". En er vielen wat brokstukken uit de lucht enzo.
Dus ik ging gewoon weer terug naar binnen en mijn vader was er ook want die ging klussen.
Alleen was mijn bovenverdieping anders. Het was een oude schuur en dje was helemaal lek. Alles was nat.
Er waren van die grote zware houten deuren en die waren rood geverfd. Maar die waren half aan het rotten door al het water. En een deel was stuk door de ontploffing, maar alleen in het midden ipv aan de zijkanten.
En er was een steunbalk, ook rood, en die was ook aan het rotten. Maar ipv dat mijn vader daaraan ging klussen ging ie met de verwarming klooien. Radiator leeg laten lopen op de betonnen vloer enzo want daar was iets mee.
Dus
Verder alles goed hier?
K-popquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Dit zit in mijn hoofd nadat ik nieuwe Squid Game heb gezien.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Jahoor, ik heb alweer genoeg meegemaakt rn ben nog niet eens uit bedquote:
Ik vind het refrein wel aanstekelijk. Ik luister het niet op Spotify hoor maar kwam erbij omdat een voormalig Big Bang lid meespeelt in Squid Game schijnbaar en daar wat verwijzingen doet naar dit liedje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
K-pop
Mijn ex luisterde heel veel naar Blackpink, hoe krijg je 't uit je speakers zonder dat je ze niet meteen wil doorboren met een schroevendraaier!?
Wat is probleem?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)colate-fudge-brownie
Zie ik gelijk witte chocolademousse aan de zijkantquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Of dat ze het niet nu heeft om op te eten?quote:
Sow.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahoor, ik heb alweer genoeg meegemaakt rn ben nog niet eens uit bed
Ik vind het lelijk.quote:
Verbaast me dan weer niet.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
De prijs, vermoed ik.quote:
Ja, is het ook.quote:
Mij ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verbaast me dan weer niet.
Af en toe mag datquote:
Op zich helpt dat wel weer tegen het overvreten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe mag dat
Niet elke dag, dat is wel een beetje duur
Geen probleem Anne-Rie.quote:
Nog een verwenkoffietje gehaald?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe mag dat
Ahjaquote:
Tenzij je lopend naar de Appie gaatquote:
Zelf luister je uiteraard alleen maar topmuziek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Paar jaar terug was Paul McCartney bij een of andere talkshow host en toen gingen BTS (volgens mij?) Hey Jude zingen en hij vond 't prachtig. En dacht echt, wat voor uppers neem jij dat je zo positief bent over de zangkunsten van "hangmun" "eumgyeong" "am dodug" "jangtipuseu changnyeo " en "goyang-iui baiollin" ?!
(deze namen zijn mede mogelijk gemaakt door Google Translate![]()
)
Ook slecht voor je lijf.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe mag dat
*minder stapjes nodigquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij je lopend naar de Appie gaat
niet geklikt, maar tevens:quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
K-pop
Mijn ex luisterde heel veel naar Blackpink, hoe krijg je 't uit je speakers zonder dat je ze niet meteen wil doorboren met een schroevendraaier!?
Nee zeker niet. Ik verwacht ook niet dat iedereen de muziek die ik luister kan waarderen. (Casiopea moet je echt liggen en dingen als 70s Genesis)quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelf luister je uiteraard alleen maar topmuziek.
Jazeker, vanochtend.. was weer fijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog een verwenkoffietje gehaald?
Van iemand als jij zou ik verwachten dat je je mening over anderen met wat meer nuance zou brengen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Paar jaar terug was Paul McCartney bij een of andere talkshow host en toen gingen BTS (volgens mij?) Hey Jude zingen en hij vond 't prachtig. En dacht echt, wat voor uppers neem jij dat je zo positief bent over de zangkunsten van "hangmun" "eumgyeong" "am dodug" "jangtipuseu changnyeo " en "goyang-iui baiollin" ?!
)
Oke papsquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook slecht voor je lijf.
Ik moet soms lachen om nummers uit Japan waar ze dan hier en daar Engelse woorden doorheen gooien. En zo gek klinkt het dan niet eensquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik verwacht ook niet dat iedereen de muziek die ik luister kan waarderen. (Casiopea moet je echt liggen en dingen als 70s Genesis)
Naja ik vind K-pop gewoon niet zo bijzonder, mij te gladjes.
"Niet zo bijzonder" is wel weer van een compleet andere orde dan "Ik wil m'n speakers doorboren".quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik verwacht ook niet dat iedereen de muziek die ik luister kan waarderen. (Casiopea moet je echt liggen en dingen als 70s Genesis)
Naja ik vind K-pop gewoon niet zo bijzonder, mij te gladjes.
Hmmquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Van iemand als jij zou ik verwachten dat je je mening over anderen met wat meer nuance zou brengen.
Flauw weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga me hier niet druk over maken.
Ik moet op je lettenquote:
Iemand als hij?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Van iemand als jij zou ik verwachten dat je je mening over anderen met wat meer nuance zou brengen.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet op je letten
Je weet het serieus niet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand als hij?
Wat weet jij dat wij niet weten?
En zwabbie blijkbaar ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand als hij?
Wat weet jij dat wij niet weten?
Het leven zit vol teleurstellingenquote:
Trots op jouquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, met de beweging zit het wel goed, deze en volgende week
Ik ook nietquote:
Oh wacht BTS is weer een andere k pop band toch.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
)
Dat klinkt dan inderdaad best normaal.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet soms lachen om nummers uit Japan waar ze dan hier en daar Engelse woorden doorheen gooien. En zo gek klinkt het dan niet eens
Moet dat van iemand of is het dwangmatig gedrag?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet op je letten
Ja volgens mij is BTS die "heule populaire" waar je 2-3 jaar terug heel veel van hoorde en nu niks meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wacht BTS is weer een andere k pop band toch.
Het mooiste vind ik het als ze eigenlijk niet goed zijn in Engels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet soms lachen om nummers uit Japan waar ze dan hier en daar Engelse woorden doorheen gooien. En zo gek klinkt het dan niet eens
Ik vind dit wel goede vragen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Moet dat van iemand of is het dwangmatig gedrag?
Nee idd. Vooral oude series/anime deden dat dacht ik. En dan is het heel catchy ineensquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klinkt dan inderdaad best normaal.
Maar denk dat het komt omdat Japanners over het algemeen sowieso niet vies zijn om wat Engels door hun zinnen heen te gooien.
En datquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik het als ze eigenlijk niet goed zijn in Engels.
Ze staat hier achter me met een mes.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Moet dat van iemand of is het dwangmatig gedrag?
quote:
Dat het er zo dik boven op ligt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik het als ze eigenlijk niet goed zijn in Engels.
Klopt ja. En je hoort zķ duidelijk dat ze de taal niet machtig zijn dat het mooi is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd. Vooral oude series/anime deden dat dacht ik. En dan is het heel catchy ineens
Ik wil het.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat ze het niet nu heeft om op te eten?
Dat is wel problematisch
Die geef ik altijd aan de caafs.quote:
Voorbeeld:quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt ja. En je hoort zķ duidelijk dat ze de taal niet machtig zijn dat het mooi is.
Zelfde vind ik als oude mensen Engels gaan praten, het is zo steenkool dat 't tof word
Nee, dat ze echt geen idee hebben wat ze nou eigenlijk voor zinnen aan elkaar aan het rijgen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat het er zo dik boven op ligt.
Mooi is dat
Oooh jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja volgens mij is BTS die "heule populaire" waar je 2-3 jaar terug heel veel van hoorde en nu niks meer
Sommige teksten op shirts zijn ook wel lachen, omdat ze niet weten wat het betekentquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat ze echt geen idee hebben wat ze nou eigenlijk voor zinnen aan elkaar aan het rijgen zijn.
Dat is mooi jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat ze echt geen idee hebben wat ze nou eigenlijk voor zinnen aan elkaar aan het rijgen zijn.
Ik begrijpquote:
Dat is nu DTS.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja volgens mij is BTS die "heule populaire" waar je 2-3 jaar terug heel veel van hoorde en nu niks meer
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:22 schreef Grotetijd het volgende:
Kwam net dit tegen![]()
Vast een Hagenees die 't beheert
[ afbeelding ]
Net zoals Nederlanders met Chinese tekens als tatoeage.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige teksten op shirts zijn ook wel lachen, omdat ze niet weten wat het betekent
Dan staat er iets van "FUCKER" en dan dragen ze het heel trots
Oh ja, ik wist dat ik wist wat daarmee was: die staat momenteel op pauze omdat ze hun dienstplicht aan het uitvoeren zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dat er dan babi pangang oid staat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders met Chinese tekens als tatoeage.
Ja dit, volgens mij zijn die nog steeds heel groot. Als zelfs ik ze ken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat ik wist wat daarmee was: die staat momenteel op pauze omdat ze hun dienstplicht aan het uitvoeren zijn.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken jullie soms ook weleens naar de maan en dat je dan denkt: huh.. eigenlijk heel raar dat je de maan vanaf hier kan zien?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, volgens mij zijn die nog steeds heel groot. Als zelfs ik ze ken.
Oh dat jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of er iets terugkijkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijken jullie soms ook weleens naar de maan en dat je dan denkt: huh.. eigenlijk heel raar dat je de maan vanaf hier kan zien?
![]()
![]()
Nu heb ik weer trek.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat er dan babi pangang oid staat.
"weer", alsof dat ooit stopt.quote:
Oh joh serieus?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat ik wist wat daarmee was: die staat momenteel op pauze omdat ze hun dienstplicht aan het uitvoeren zijn.
Of een Chinees scheldwoord.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat er dan babi pangang oid staat.
Ja ik weet hetquote:
Eerder een "sow, die is groot".quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Hm.. creepy, maar ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vraag me altijd of er iets terugkijkt.
Dat ze denken iets heel spiritueels te hebben laten tatoeëren en dan staat er "ik heb je moeder voor 10 euro verkocht aan Starbucks" of zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat je wel wilt horen etc etcquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder een "sow, die is groot".
huehue
Je weet het niet! De Amerikaanse overheid verbergt al zoveel!quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. creepy, maar ik denk het niet eigenlijk.
Of iets totaal randoms.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of een Chinees scheldwoord.
Ja ik denk regelmatig "huh.. eigenlijk heel raar dat 4E de maan vanaf hier kan zien”quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder een "sow, die is groot".
huehue
quote:
Ja, begrijpelijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik denk regelmatig "huh.. eigenlijk heel raar dat 4E de maan vanaf hier kan zien”
quote:
Nee. ik merk wel dat ik er last van heb als hij me aankijktquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Deze was lekker zoet en zonder pitjes.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die geef ik altijd aan de caafs.
Juna is er het meest gek op en de rest eet het met lange tanden "omdat er niets anders is."
Ja, ik zou dat nu ook wel bijzonder vinden, met al die mist en met het gegeven dat de maan nog niet op is gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik denk regelmatig "huh.. eigenlijk heel raar dat 4E de maan vanaf hier kan zien”
Staat ie weer voorovergebogen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. ik merk wel dat ik er last van heb als hij me aankijkt
#schorpioenenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. ik merk wel dat ik er last van heb als hij me aankijkt
Dat is mooiquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze was lekker zoet en zonder pitjes.
De maan? Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Staat ie weer voorovergebogen?
Awoooooo...quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was pas toch ook weer volle maan?
Nee. En nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Klopt, toen deden er ook weer mensen vast gekke dingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was pas toch ook weer volle maan?
Ahwquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De maan? Niet dat ik weet.
Ik slaap gewoon slecht
Viel toch allemaal best wel mee met die vorige zanger?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Kensington heeft nu daadwerkelijk een Amerikaanse zanger. Geen monotone steenkoolengels gezang meer
Vind Kensington echt een lekkere band, maar die zanger zong alles zo ontzettend hetzelfde dat 't niet meer leuk was
Zijn gewoon dingen om over na te denkenquote:
Niet verwacht dat dit een coolblue linkje zou opleveren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Kensington heeft nu daadwerkelijk een Amerikaanse zanger. Geen monotone steenkoolengels gezang meer
Vind Kensington echt een lekkere band, maar die zanger zong alles zo ontzettend hetzelfde dat 't niet meer leuk was
Thuis, morgen weer in de koekblikpolonaisequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, vanochtend.. was weer fijn
Uit de DG van thuis
Thuis op of kantoor vandaag?
Goed excuus wel weer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, toen deden er ook weer mensen vast gekke dingen
Waar denk je nog meer over na?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn gewoon dingen om over na te denken
Keukenmachines toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet verwacht dat dit een coolblue linkje zou opleveren.
Of gingen ze op de brandstapel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, toen deden er ook weer mensen vast gekke dingen
nee, polssteunen en beeldscherm verhogers.quote:
Je hebt echt problemen met Engels he?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Grotetijd het volgende:
Lolquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, polssteunen en beeldscherm verhogers.
of met steenkoolquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt echt problemen met Engels he?
Vond het persoonlijk niet zo. Live was 'ie wel goed, maar hij zong alles precies hetzelfdequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Viel toch allemaal best wel mee met die vorige zanger?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thuis, morgen weer in de koekblikpolonaise
Die capaciteit is echt wel beter te benutten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn gewoon dingen om over na te denken
Waarom zijn we hier op aarde?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar denk je nog meer over na?
Oh naja ik vond ze toen wel goed.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vond het persoonlijk niet zo. Live was 'ie wel goed, maar hij zong alles precies hetzelfde![]()
(En ik heb ook gewoon iets tegen bandjes met dat geforceerde meezing effect)
Dinsdag en donderdag zijn toch drukkere dagen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Merk jij dat het op bepaalde dagen drukker is?
Ik vind het totaal random...
Daar denken cavia's ook een groot deel van de dag aan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we hier op aarde?
Ja, maar woensdag is nu ook drukker geworden op de een of andere manier.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag zijn toch drukkere dagen?
Lol, alsof efficiëntie een ding is.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Die capaciteit is echt wel beter te benutten.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar denken cavia's ook een groot deel van de dag aan.
Hou op! Er werd me afgelopen week gezegd dat ik daar niet over na moet denken. Want moet er perse een doel zijn?!quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn we hier op aarde?
Ik moet al zoveel, ga van mijn rug afquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Die capaciteit is echt wel beter te benutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |