SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Inclusief geconcentreerd gezicht
Kan je naar een plek waar wel internet is.quote:
Of lopend.quote:
Keihard naar de printer lopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.
Op de ski piste waarschijnlijkquote:
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruikenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef anders nog even wat gas.
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en broodquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruiken
Terechtquote:
Ja, de laatste 4quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en brood
Die voor je gevoel 44 weken durenquote:
Beidequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie kan skiën / snowboarden?
Kwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die voor je gevoel 44 weken duren
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat is er aan de hand?
Ongetwijfeldquote:
Beetje oefenenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukken
Lange periode op water en brood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppen
Ook geen einde in zicht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Ik geef haar geen ongelijk.quote:
johquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje oefenen
Maar goed, je moet het natuurlijk ook leuk vinden, dat helpt natuurlijk ook wel
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.quote:
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keihard naar de printer lopen
Nou zegquote:
A win is a winquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.
Wel een paar boeken gelezen in de tussentijd.
al een vakantie geboekt voor dit jaar?quote:
Wij hebben nu een nieuw (onnodig) systeem wat niet helemaal AVG proof is, maar goed...quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al een vakantie geboekt voor dit jaar?
Als ze op de zwarte piste isquote:
skwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze op de zwarte piste is
Ik ging een keer snowboarden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Snowboarden vind ik leuker.![]()
Ook wel moeilijker.
Ben je een keer naar snowworld geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging een keer snowboarden.
Niet gevallen.
Trots op mezelf![]()
Het zag er waarschijnlijk niet uit, maar dat geeft niet
Uhm, dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je een keer naar snowworld geweest?
Laat ik mn vraag anders formuleren....quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet meerZou goed kunnen
Hoezo?
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelfquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
Daar ben ik jaren geleden geweest, toen ik zelf voor het eerst ging boarden. Ik was veel te druk met overal tegenaan botsen. Niemand "gezien"quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelf
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, dat weet ik niet meer![]()
Hoezo?
gewoon interessequote:
Ik denk niet dat ik mijn eerste keer snowboarden op een zwarte piste zou doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon interesse
bv als dat in de franse alpen op een zwarte piste was dan ben ik zeer onder de indruk dat je niet gevallen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |