SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Inclusief geconcentreerd gezicht
Kan je naar een plek waar wel internet is.quote:
Of lopend.quote:
Keihard naar de printer lopenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Net doen of je heel druk bezig bent.
Op de ski piste waarschijnlijkquote:
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruikenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef anders nog even wat gas.
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en broodquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn portemonnee kan wel een verkeersinfarct gebruiken
Terechtquote:
Ja, de laatste 4quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wordt de laatste weken voor salaris op water en brood
Die voor je gevoel 44 weken durenquote:
Beidequote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van jullie kan skiën / snowboarden?
Kwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die voor je gevoel 44 weken duren
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat is er aan de hand?
Ongetwijfeldquote:
Beetje oefenenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vroeger wel snowboarden, maar ik weet niet of het nu nog zou lukken
Lange periode op water en brood.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
januari duurt 52 weken dus dat kan wel kloppen
Ook geen einde in zicht?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Ik geef haar geen ongelijk.quote:
johquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje oefenen
Maar goed, je moet het natuurlijk ook leuk vinden, dat helpt natuurlijk ook wel
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.quote:
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keihard naar de printer lopen
Nou zegquote:
A win is a winquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrijdag komt er weer iemand langs. Maar ze moeten niet bij mij in huis zijn.
Wel een paar boeken gelezen in de tussentijd.
al een vakantie geboekt voor dit jaar?quote:
Wij hebben nu een nieuw (onnodig) systeem wat niet helemaal AVG proof is, maar goed...quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Eens kijken of ie weer werkt.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fuck-up bij Odido. Dus even huilen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al een vakantie geboekt voor dit jaar?
Als ze op de zwarte piste isquote:
skwiwiquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze op de zwarte piste is
Ik ging een keer snowboarden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Snowboarden vind ik leuker.![]()
Ook wel moeilijker.
Ben je een keer naar snowworld geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging een keer snowboarden.
Niet gevallen.
Trots op mezelf![]()
Het zag er waarschijnlijk niet uit, maar dat geeft niet
Uhm, dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je een keer naar snowworld geweest?
Laat ik mn vraag anders formuleren....quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, dat weet ik niet meerZou goed kunnen
Hoezo?
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelfquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
Daar ben ik jaren geleden geweest, toen ik zelf voor het eerst ging boarden. Ik was veel te druk met overal tegenaan botsen. Niemand "gezien"quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het snowworld was dan heb jij haar gezien trots te zijn op haarzelf
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ik mn vraag anders formuleren....
Waar heb je gesnowboard?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, dat weet ik niet meer![]()
Hoezo?
gewoon interessequote:
Ik denk niet dat ik mijn eerste keer snowboarden op een zwarte piste zou doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon interesse
bv als dat in de franse alpen op een zwarte piste was dan ben ik zeer onder de indruk dat je niet gevallen bent
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man nou het is gelukt hoor. Wat een land ook. Iedereen weer mondkapjes op, hier naast me eoa dronken dakloze die een beetje voor zich uit zit te brabbelen.
Was je in India?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.
Wat trekt dat af en toe toch ook een uitschot aan. In Nederland eigenlijk nooit last van. Misschien is het een spitsurendingetje of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in die trein zat, was er een vrouw met een fiets met daarop een flatsende kip. En ook een louche figuur die foto's probeerde te maken van m'n vriendin door de telefoon net boven de hoofdleuning te houden.
Ja, geen idee, maar het was wel bijzonder. Münster is dan verder weer een nette stad, maar kennelijk zijn mensen aan de onderkant van de samenleving er in Duitsland slechter aan toe dan in Nederland.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat trekt dat af en toe toch ook een uitschot aan. In Nederland eigenlijk nooit last van. Misschien is het een spitsurendingetje of zo.
Ik woon zo dicht bij werk dat de fiets het qua reistijd altijd zal winnen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Weer zo'n fietser die zichzelf probeert te overtuigen
Checks out?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik jaren geleden geweest, toen ik zelf voor het eerst ging boarden. Ik was veel te druk met overal tegenaan botsen. Niemand "gezien"
Checks into.quote:
Ook te voet?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon zo dicht bij werk dat de fiets het qua reistijd altijd zal winnen.
Kijk NK eens goed bezig zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de ochtendspits zou dat zomaar kunnen. Vandaag sowieso
Nog even volhouden en Glanerbrug overleven!quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gronau. Al het uitschot eruit. En rij nu maar gauw door, maar ik denk dat we hier gewoon 10 minuten staan te wachten op de trein uit Enschede. Voor je het weet duikt er weer van alles naar binnen. Helaas nergens Bundesgrenzschutz te zien of zo. Ze zullen zelf ook wel blij zijn met iedereen die er UIT gaat.
Waarom moest ik meequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
Fles had het ook helemaal niet nodig om nattekat mee te nemen op zn tussendoorse paar daagjes weg.
Ik moest dit een paar keer lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
Fles had het ook helemaal niet nodig om nattekat mee te nemen op zn tussendoorse paar daagjes weg.
omdat we bang waren dat hij niets te klagen zou hebbenquote:
Misschien even naar de opticien?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen.
"Hier kan je toch geen circuit hebben!"quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat we bang waren dat hij niets te klagen zou hebben
Vorig jaar nog geweest, alles in orde NNiizznnoo!quote:
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen jaquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga in juni al met de trein naar Oostenrijk, dat is wel weer genoeg getrein voor het jaar.
kun je gezellig met hem meequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen ja
Wacht maar tot je hoort wat de bestemming isquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt me ook tof om dat een keer te doen ja
Ga wegquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat de bestemming is
Soort sollicitatiegesprek?quote:
solliciteren in de trein?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga weg
[..]
Soort sollicitatiegesprek?
Nee, was een printje voor mezelf.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
De deadline was zeker al verstreken.
Afvoerputje.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
Het is gezellig op Twitter X:
[ afbeelding ]
Lang gesprek danquote:
Nee ik kan het zelf veel beter.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
die zijn te druk met op de grond in de weg gaan liggen, voor elke deur waar jij moet zijn, voor elk kastje waar je bij wiltquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n dikke luie kroelkat. Zo eentje die je gewoon helemaal om je heen kunt draperen en alles best vindt.
Bestaan die?
Dan moet je zo'n luie kater nemen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n dikke luie kroelkat. Zo eentje die je gewoon helemaal om je heen kunt draperen en alles best vindt.
Bestaan die?
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Die is druk met Big Pharma creme smeren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:27 schreef Recce het volgende:
[..]
@:datismijnmening, we hebben er weer één!
Gewoon leegscheppen? Hoezo?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?
Die bestaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Vorige week was het bericht dat ze in België weer mondkapjes droegen vanwege de griepgolf en toen zeiden ze hier nog 'er zijn hier niet veel besmettingen gemeld'quote:
Britjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Die bestaan.
Ik ben geen expert maar google zegt dat een Britse korthaar of een Amerikaanse bobtail erg kalme rustige kattensoorten zijn
Garfield?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan die?
Emmer.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met de kattenbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |