SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2401 / +113 / +29 / 8404 / 8906
2. Harrie / 964 / +77 / +21 / 2268 / 2549
3. _UserName_ / 706 / +142 / +112 / 936 / 1161
4. Dr.Mikey / 447 / +16 / +18 / 837 / 1040
5. KillemWieft / 394 / +13 / +66 / 520 / 686
6. drakin / 338 / +39 / +4 / 1098 / 1289
7. ToT / 219 / +8 / +0 / 2687 / 2851
8. mascara-klodder / 207 / +2 / +9 / 1219 / 1398
9. sinterklaaskapoentje / 201 / +20 / +0 / 1711 / 1904
10. hemarookworst / 179 / +7 / +0 / 874 / 1005
11. HappyCharly / 173 / +9 / +14 / 1256 / 1391
12. Lovely / 169 / +14 / +0 / 1683 / 1885
13. MizzezAmy / 162 / +15 / +0 / 1813 / 2007
14. AardappelSchotel / 156 / +7 / +0 / 1322 / 1489
15. roos94 / 143 / +0 / +0 / 411 / 491
16. maily / 120 / +14 / +0 / 1302 / 1432
17. sp3c / 116 / +3 / +0 / 645 / 724
18. gebrokenglas / 115 / +6 / +0 / 1261 / 1398
19. kree / 100 / +0 / +0 / 1335 / 1422
20. devzero / 99 / +4 / +15 / 341 / 388SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
hier zij je hoe zij gezongen heeft de zeer bekannte anittaquote:
https://x.com/sampaiersbsb/status/1879721642290810989![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier zij je hoe zij gezongen heeft de zeer bekannte anitta
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier zij je hoe zij gezongen heeft de zeer bekannte anitta
Ik ken haar niet![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:51 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik kenn ook geen song van haar om dat ik weinig muziek van laatste jaren luister ,
ik luister muziek 80 er jaren tot 2000er jaren![]()
Dat blijft ook goede muziekquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:55 schreef mario390 het volgende:
ik kenn ook geen song van haar om dat ik weinig muziek van laatste jaren luister ,
ik luister muziek 80 er jaren tot 2000er jaren![]()
![]()
Das goed kutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:09 schreef mario390 het volgende:
en meid in nederl. bb denkt scheurbiuk te hebben![]()
![]()
Je kan nickname wel over nemen, de mijne was ook al in gebruikquote:Op donderdag 16 januari 2025 07:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ariekanarie bestaat al @:lovely
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gemeint ist also das Schwitzen am Gesäß. Eine deutsche Übersetzung mit Schweißarsch wäre also angebrachter gewesen und die deutschen Zuschauer müssten nicht verwirrt aus der Wäsche schauen.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:20 schreef mario390 het volgende:
Gemeint ist also das Schwitzen am Gesäß. Eine deutsche Übersetzung mit Schweißarsch wäre also angebrachter gewesen und die deutschen Zuschauer müssten nicht verwirrt aus der Wäsche schauen.![]()
Dat doen wel meer kerels.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:17 schreef mario390 het volgende:
bij sumpfarsch lopen je katzen nach![]()
Maar in BB denkt dus eentje dat-ie scheurbuik heeft? Hoeveel maanden/jaren zit die daar al zonder vers fruit en groenten?![]()
Zo dan!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
Dit is de tweede week dat ze er zitten![]()
Een hypochonder dus!![]()
![]()
Nja afvallen doen ze wel daar en ze liggen op de grond, dus slaapgebrek zal degene ook wel hebbenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op schepen van de VOC en WIC kwam wel eens scheurbuik voor, maar dan praat je over heel extreme situaties.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja afvallen doen ze wel daar en ze liggen op de grond, dus slaapgebrek zal degene ook wel hebben
Sowieso krijg je met scheurbuik ook allemaal vlekken enzo op je lichaam, toch?![]()
Geen flauw idee.. komt t nog wel eens voor dat iemand het krijgt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Op schepen van de VOC en WIC kwam wel eens scheurbuik voor, maar dan praat je over heel extreme situaties.
Sowieso krijg je met scheurbuik ook allemaal vlekken enzo op je lichaam, toch?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het komt door een gebrek aan vitamine c, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. komt t nog wel eens voor dat iemand het krijgt?
Vitamine c wordt aan best veel dingen toegevoegd als conserveermiddel, dus zelfs als je op junkfood overleeft, krijg je er nog steeds wel wat van binnen.![]()
Mwa ik weet wel dat ze in de BB van vorig jaar wel vitamine tabletjes kregen, geen idee of ze die nu ook krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het komt door een gebrek aan vitamine c, als ik het goed heb.
Vitamine c wordt aan best veel dingen toegevoegd als conserveermiddel, dus zelfs als je op junkfood overleeft, krijg je er nog steeds wel wat van binnen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja van overige vitaminen kun je wel een gebrek krijgen. Die zijn ook belangrijk natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa ik weet wel dat ze in de BB van vorig jaar wel vitamine tabletjes kregen, geen idee of ze die nu ook krijgen![]()
Dat duurt sowieso tijden voordat je daar last van gaat krijgen, ze zijn net 2 dagen bezig ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Op schepen van de VOC en WIC kwam wel eens scheurbuik voor, maar dan praat je over heel extreme situaties.
Sowieso krijg je met scheurbuik ook allemaal vlekken enzo op je lichaam, toch?![]()
Ja je weet niet hoe ze hiervoor geleefd heeft he!quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat duurt sowieso tijden voordat je daar last van gaat krijgen, ze zijn net 2 dagen bezig ofzo?
Hoe dan ook; een aansteller.![]()
Sinds maandag is t er op, alleen zitten de bewoners er al een paar dagen langer inquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat duurt sowieso tijden voordat je daar last van gaat krijgen, ze zijn net 2 dagen bezig ofzo?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hooguit een weekje dus.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sinds maandag is t er op, alleen zitten de bewoners er al een paar dagen langer in
Er zijn mensen die diëten die zichzelf langer dan dat uithongeren.![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:40 schreef maily het volgende:
[..]
MeelybeebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Twee weken nu bewoners zitten er sinds 2 januari er alquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hooguit een weekje dus.
Er zijn mensen die diëten die zichzelf langer dan dat uithongeren.
Ahh okee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Twee weken nu bewoners zitten er sinds 2 januari er al
Mja, misschien dat ze over een half jaar kunnen gaan klagen als ze elke dag oud brood en oude aardappels enzo gegeten hebben.![]()
Dan zitten ze al weer thuisquote:Op donderdag 16 januari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh okee.
Mja, misschien dat ze over een half jaar kunnen gaan klagen als ze elke dag oud brood en oude aardappels enzo gegeten hebben.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze nog ff flink doorzetten om die aandoening op te lopen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben er gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of wacht eens ...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WeetiknietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Justink
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 07:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Inb4 depressieve gesprekken![]()
![]()
Beter maar gewoon het gezellig hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leven is nutteloos want uiteindelijk ga je toch dood!![]()
![]()
Dood gaan we allemaalquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het leven is nutteloos want uiteindelijk ga je toch dood!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb hier een derde bak. Zo naar IKEA maar eigenlijk niet zoveel zin in. Maar heb nieuwe beddengoed nodig.quote::')![]()
Gewoon gaan, en jezelf trakteren op een lekker gebakjequote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hier een derde bak. Zo naar IKEA maar eigenlijk niet zoveel zin in. Maar heb nieuwe beddengoed nodig.
Ikea ik pas ookquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hier een derde bak. Zo naar IKEA maar eigenlijk niet zoveel zin in. Maar heb nieuwe beddengoed nodig.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga met mijn moeder. En idd ook lunchenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en jezelf trakteren op een lekker gebakje:')![]()
Halloquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga met mijn moeder. En idd ook lunchen
Ik hou wel van Ikea, al vond ik de Ikea wel leuker voor dat ze gingen verbouwen/veranderen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het zo groot. Je bent een uur bezig die winkel door te lopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gezellig
Ik hou wel van Ikea, al vond ik de Ikea wel leuker voor dat ze gingen verbouwen/veranderen:')sinterklaaskapoentje
![]()
Maar misschien alleen naar de benedenverdieping. Daar is beddengoed.:')![]()
Je hebt ook wel van die tussendoor routesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het zo groot. Je bent een uur bezig die winkel door te lopen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ja das waar. Maar de bovenverdieping skippen we denk ik gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt ook wel van die tussendoor routes:')![]()
Gewoon gelijk naar de Zweedse gehaktballetjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt ook wel van die tussendoor routes![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Moeder wil pas na afloopquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon gelijk naar de Zweedse gehaktballetjes:')![]()
Lekker gehaktballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik skip meestal de keukenafdeling en de kastenafdelling en de badkamerafdelingquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar de bovenverdieping skippen we denk ik gewoon
Die heb ik al lang niet meer gehad, maar ik ga binnenkort wel weer heen.. heb twee kortingskaartjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon gelijk naar de Zweedse gehaktballetjes
Vanavond andijviestamppotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Compromis: vooraf een kaneelbroodje, achteraf balletjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeder wil pas na afloop![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja meestal wel maar heb er vandaag gewoon niet zon zin inquote::')![]()
Als je er bent vast welquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja meestal wel maar heb er vandaag gewoon niet zon zin in
Ja toch of niet dan.. soms met veel en soms met weinig of niksquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weten, lekker beetje inspiratie opdoen en met veel nutteloze dingen thuiskomen
Als ik iets daar koop dan kijk ik van te voren of het in die rekken staat en dan ben ik weer weg.quote:
Ook wel eens wat laten bezorgen omdat ik geen zin had om erheen te gaan.Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind de levensmiddelenwinkel achter de kassa altijd erg leukquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch of niet dan.. soms met veel en soms met weinig of niks
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2025 11:06:24 ]![]()
Ahja dat kan.. Je loopt liever door een leuke winkelstraat om kleding etc te shoppen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ik iets daar koop dan kijk ik van te voren of het in die rekken staat en dan ben ik weer weg.
Ook wel eens wat laten bezorgen omdat ik geen zin had om erheen te gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gezelquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga met mijn moeder. En idd ook lunchen![]()
![]()
Nou hier geen gewone kassa meer, allemaal zelfscan kassa's..quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind de levensmiddelenwinkel achter de kasse altijd erg leuk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, in Delft hebben ze ze allebeiquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hier geen gewone kassa meer, allemaal zelfscan kassa's..![]()
Eerst de belangrijke dingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeder wil pas na afloop![]()
![]()
Vind het soms leuk om even door de winkelstraat te lopen maar als ik op zoek ben naar een kledingstuk koop ik het liever online.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahja dat kan.. Je loopt liever door een leuke winkelstraat om kleding etc te shoppen?
Smile, it's free therapy.![]()
O ja, die hebben wij ook nogquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gehad, maar ik ga binnenkort wel weer heen.. heb twee kortingskaartjes![]()
Echt, doe ik eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het soms leuk om even door de winkelstraat te lopen maar als ik op zoek ben naar een kledingstuk koop ik het liever online.![]()
Vroeger met Mutti mee, wat was dat een hel want ook nog teringdrukke zaterdagmiddagquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Door winkelstraten banjerenblij dat je tegenwoordig goed online kleding kan kopen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jup ik weet niet goed voor de winkeliers maar vind het gemakkelijker om thuis wat uit te zoeken en thuis te passen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt, doe ik eigenlijk nooit meer
Gratis ijsje en 5 euro korting in Zweedse Restaurantquote:
Ik ben onderwegquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gratis ijsje en 5 euro korting in Zweedse Restaurant![]()
Ik vind dat juist té veel gedoe.. als t niet past weer terug sturen..quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ik weet niet goed voor de winkeliers maar vind het gemakkelijker om thuis wat uit te zoeken en thuis te passen.
Al is thuis passen wel fijner.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thuis kan ik nog even twijfelen tussen dingenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind dat juist té veel gedoe.. als t niet past weer terug sturen..
Al is thuis passen wel fijner..
Ja dat is wel weer zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Thuis kan ik nog even twijfelen tussen dingen
En de pashokjes zijn vaak ook té klein of hebben van dat stomme licht
Ja! dat licht is vaak gedimd.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef Lovely het volgende:
En de pashokjes zijn vaak ook té klein of hebben van dat stomme lichtSmile, it's free therapy.![]()
Scheelt welquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb volgens mij nog nooit iets terug gestuurd vanwege verkeerde maat. Ik heb het meest standaard lichaam. Alles maat Mquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind dat juist té veel gedoe.. als t niet past weer terug sturen..
Al is thuis passen wel fijner..:')sinterklaaskapoentje
![]()
Maar als je online besteld, is maar afwachten of het past.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit iets terug gestuurd vanwege verkeerde maat. Ik heb het meest standaard lichaam. Alles maat M
Van de vaste winkels waar ik kleren koop, past het meestal ook wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ne aangemeld voor een webinar mar niet interessant, maar weer uitgezetUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Tshirt maat M past bijna altijd. Mijn schoenen altijd van adidas of nike en daarvan weet ik mijn maten. Past ook altijdquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je online besteld, is maar afwachten of het past.
Van de vaste winkels waar ik kleren koop, past het meestal ook wel:')![]()
Liefquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw mag dat gewoon![]()
![]()
Wat een liefdequote:Op donderdag 16 januari 2025 11:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze vrouw mag dat gewoonWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
OngekendWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Of de gordijnen gaan niet goed dichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:12 schreef Lovely het volgende:
En de pashokjes zijn vaak ook té klein of hebben van dat stomme licht![]()
![]()
Altijd goed. Hier op kantoor dan is het wandelen over een troosteloos industrieterrein. Moet mezelf dan echt naar buiten slepen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo irritant!! altijd ruzie met die gordijnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Of de gordijnen gaan niet goed dicht![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: