SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whehe, had geen zin om verder te zoeken!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What is this, a picture for ants??![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef ToT het volgende: [..]
Trut!
Hij staat trouwens nog steeds hier op het bureau!
![]()
sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
![]()
![]()
En ik maar op je wachten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid leven
Wait, what now?![]()
![]()
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPquote:Gelukt. Compleet leven maatje
Ben 'm ff kwijt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPGelukt. Compleet leven maatje
Maar okee dan!
![]()
![]()
letterlijk iedereen heeft dit gemistquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:SPOILER: Alleen voor Homijn en DerRabbit!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wortel is het goorste van het goorsteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja topic erop was er al weer andere titel, zo jammer..quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
letterlijk iedereen heeft dit gemistLach met een schone bips![]()
zet spoiler manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow dat is al weer een aardig aantal maandjes geleden dan!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zat toen wel aan de Gladiator ofzoSowieso 4 maand.
![]()
Ik was aan het denken, zal ik mijn kalfsbeef in blokjes of in reepjes snijden
het zijn blokjes geworden![]()
![]()
Dan gewoon nog een keer doen! Elke TT mag minimaal 2xquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja topic erop was er al weer andere titel, zo jammer..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolkjes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
het zijn blokjes geworden![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
het zijn blokjes gewordenstond dat wel zo in het recept?
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]stond dat wel zo in het recept?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ziet er lekker uitSPOILER: Alleen voor Homijn en DerRabbit!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is al weer een aardig aantal maandjes geleden dan!Sowieso 4 maand.
Whehe, ik kan he me niet herinneren, maar ik kan het me wel levendig voorstellen!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...![]()
![]()
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Slutsquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts!
![]()
Goeie TTquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
werkt voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ToT in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17041] ALLEMAAL een bolk!
En ik had het er nog over dat ik mijn postrechten wilde houden!![]()
![]()
BehoudensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
TOP TT!!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts![]()
En dank je
Speciaal voor jouquote:
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!![]()
![]()
Nu ben ik fan van Harrie de Hengstquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie![]()
Ik moet ook weer over 3 dagen mijn sterretjes gevuld zien te krijgen..... Wait whut?Lach met een schone bips![]()
Lekker sliepe ouwe!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!Lach met een schone bips![]()
1 sterretje?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben ik fan van Harrie de Hengst![]()
Ik moet ook weer over 3 dagen mijn sterretjes gevuld zien te krijgen..... Wait whut?Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Truste manquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!:')![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik has Shoarma
komt zo dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19equote:Dat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
sexytalkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zeer ambitieuze sexytalkquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19eDat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb een ademend koudschuim kussen nu... Moet lukken daar de tanden in te zetten.quote:Lach met een schone bips![]()
geen idee wat hier allemaal staatquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb een ademend koudschuim kussen nu... Moet lukken daar de tanden in te zetten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heet ik wikipedia?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik voel afstand tussen onsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh mr know it al speelt nu de vermoorde onschuld. Ga friet eten ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook live gezienquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, zelfde plek dus als:
Bekijk deze YouTube-video
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
KUT vinkje vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie![]()
![]()
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Doe maar luxequote:Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef Fogel het volgende:
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.:')![]()
af en toe is dat wel fijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna klaar voor de happy ending dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef Fogel het volgende:
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.![]()
meestal welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De definitie van happy kunnen we het over hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy end is altijd fijn, niet af en toe.![]()
![]()
Die discussie laat ik gaarne lopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
De definitie van happy kunnen we het over hebben
ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die discussie laat ik gaarne lopen![]()
Als er een happy end gegeven moet worden zal de masseur vast niet goed genoeg zijn in masseren zelfquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy end is altijd fijn, niet af en toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beetje bijten mag wel toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19eDat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
![]()
Nou ja, denk je gaat niet een massagesalon in voor een massage waar de eerste vraag is "you want extra?"quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Als er een happy end gegeven moet worden zal de masseur vast niet goed genoeg zijn in masseren zelfLach met een schone bips![]()
Nee want meestal doen ze dat illegaal en ook wordt een vrouw dat nooit gevraagdquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, denk je gaat niet een massagesalon in voor een massage waar de eerste vraag is "you want extra?"Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben dan geen vrouw, dus geen ervaring mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want meestal doen ze dat illegaal en ook wordt een vrouw dat nooit gevraagdLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Wel met de vraag naar happy end??quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben dan geen vrouw, dus geen ervaring mee.:')![]()
Ik ben wel een vrouw en ik wil gewoon een goede massage, de juiste balans tussen ontspanning en goed geknede spieren zodat je je weer helemaal fit en los voelt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben dan geen vrouw, dus geen ervaring mee.
Geen behoefte aan een beetje lust verzadiging
Ik neem een massage om mijn spieren weer een beetje los te krijgen enzo. Da’s alles.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pffff, veel te vaak. En ik moet daar ook niks van hebben. Ik kom voor een massage, maar ja dat heb je soms. En nee ik wil dat serieus ook niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel met de vraag naar happy end??Lach met een schone bips![]()
Ik ook niet meid!quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog nooit een pro massage gehad jongensCause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou de vraag alleen al aanstootgevend vinden....quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, veel te vaak. En ik moet daar ook niks van hebben. Ik kom voor een massage, maar ja dat heb je soms. En nee ik wil dat serieus ook niet.:')![]()
Nou meid wat gek, ik ook nietquote:Well, life can be a riot
Daar zijn massages ook voor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik neem een massage om mijn spieren weer een beetje los te krijgen enzo. Da’s alles.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gaan we dan samen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meid!! Maar een keertje doen dan?
Nah ben er wel aan gewend, ik ben natuurlijk wel een Thailand ganger en iedereen denkt dan aan Bangkok en Pattaya. Maar ik kom door het hele land en daar zijn massagesalons met gecertificeerde masseuses en die masseren echt prima. En doen eerst je rug en benen en dan omdraaien, en ze proberen het allemaal om wat extra bij te verdienen.... En op een gegeven moment gaat dat irritant worden. Heb het zelfs meegemaakt dat ik met de vriendin samen een massage nam en alleen gordijn tussen ons. Doet die massage vrouw vinger op de lippen stil te zijn en gaat haar hand over mijn good old LYLT, dus ik zeg hard op. Euuuhmm honey she's trying to touch my dick... Massage over en vriendin hoop ruzie maken daarquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou de vraag alleen al aanstootgevend vinden....Dat was wel een anticlimax
duo massagequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat snapt niet iedereen.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het echt al een reden om geen massage te doen denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nah ben er wel aan gewend, ik ben natuurlijk wel een Thailand ganger en iedereen denkt dan aan Bangkok en Pattaya. Maar ik kom door het hele land en daar zijn massagesalons met gecertificeerde masseuses en die masseren echt prima. En doen eerst je rug en benen en dan omdraaien, en ze proberen het allemaal om wat extra bij te verdienen.... En op een gegeven moment gaat dat irritant worden. Heb het zelfs meegemaakt dat ik met de vriendin samen een massage nam en alleen gordijn tussen ons. Doet die massage vrouw vinger op de lippen stil te zijn en gaat haar hand over mijn good old LYLT, dus ik zeg hard op. Euuuhmm honey she's trying to touch my dick... Massage over en vriendin hoop ruzie maken daarDat was wel een anticlimax
:')![]()
Vooral mensen die maar aan 1 ding denken snappen dat nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Martijn KrabbéThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Geen Thaise massage, ik hoor wel vaker dat die salons, ook in Nederland, dat soort dingen proberen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het echt al een reden om geen massage te doen denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja triest wel ook zo relatief jong nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die heb ik ook ooit live gezien.quote:
Toen hij nog jong was een lift van gekregenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is overal anders, of ze vragen. Of suggestief proberen. Maar als de massage verder goed is. Gewoon nee zeggen werkt ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het echt al een reden om geen massage te doen denk ikLach met een schone bips![]()
jong en nog onbekend, enkel bekend als de zoon vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga er wel eens een proberen in de sauna. Daar zullen ze die service wel niet bieden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen Thaise massage, ik hoor wel vaker dat die salons, ook in Nederland, dat soort dingen proberen.:')![]()
Is dus wel een aardige vent?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit live gezien.
Toen hij nog jong was een lift van gekregenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hangt van het soort sauna af denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een proberen in de sauna. Daar zullen ze die service wel niet bieden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
En ondertussen lekker roddelen over leuke mannen?quote::')![]()
owwww, daar lees je ook wel eens wat over jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hangt van het soort sauna af denk ik
Sauna zou ik ook overslaan, onpersoonlijk. Daar is het meer een lopende bandmassage waar ze snel de volgende moeten masseren, Ik heb zelfs gehoord dat ze vaak niet eens de lakens verschonen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga er wel eens een proberen in de sauna. Daar zullen ze die service wel niet bieden?
Gewoon naar een masseur in de buurt gaan. Paar websites bekijken en degene die je aanspreekt een afspraak mee maken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Van die mensen dat massages ook automatisch betekenen dat je een happy end krijgtquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooral mensen die maar aan 1 ding denken snappen dat niet
Well, life can be a riot
Sauna lijkt me ergens ook best wel lekker hoor. Maar niet te vaakquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Sauna zou ik ook overslaan, onpersoonlijk. Daar is het meer een lopende bandmassage waar ze snel de volgende moeten masseren, Ik heb zelfs gehoord dat ze vaak niet eens de lakens verschonen.
Gewoon naar een masseur in de buurt gaan. Paar websites bekijken en degene die je aanspreekt een afspraak mee maken.Well, life can be a riot
Toen wel, aardige knul. Hij was toen amper in de 20. Leuk gesprek mee gehad.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het aanbod is eigenlijk irritanter dan de mogelijkheid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Van die mensen dat massages ook automatisch betekenen dat je een happy end krijgtLach met een schone bips![]()
Fokkersquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Van die mensen dat massages ook automatisch betekenen dat je een happy end krijgt
![]()
Oh ik kan het niet vaak genoeg doen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sauna lijkt me ergens ook best wel lekker hoor. Maar niet te vaak:')![]()
Ik ben film aan het kijkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
M'n laatste situationship was daar ook wel van, maar die ging ook naar naaktsauna's enz. Nou neuh..quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik kan het niet vaak genoeg doen hoorWell, life can be a riot
ff kijken hoe die ook alweer heet, dark...quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Wat is een situationship?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n laatste situationship was daar ook wel van, maar die ging ook naar naaktsauna's enz. Nou neuh..
En sauna moet altijd naakt!! Je wil toch geen plakkende badkleding:')![]()
The darkest mindsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als ik hier in Nederland een fijne massage wil, ga ik naar sport masseuse. Geen gedoe, en die weet waar ze mee bezig is. Geen salon's niks, geen sauna. Gewoon praktijkjes aan huis vaak met alle diploma's en dan loop je wel fris naar buiten. Vaak ook nog eens door verzekering vergoed als je de juiste polis hebt een aantal keer per jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n laatste situationship was daar ook wel van, maar die ging ook naar naaktsauna's enz. Nou neuh..Lach met een schone bips![]()
Ik ben nog nooit in een niet-naakt-sauna geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is een situationship?
En sauna moet altijd naakt!! Je wil toch geen plakkende badkleding
Lekker heel de dag in je blootje vertoeven![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja toch!quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een niet-naakt-sauna geweest.
Lekker heel de dag in je blootje vertoeven
Het is de eerste keer 5 minuten ongemakkelijk maar daarna niet meer.:')![]()
Serieus? Ik moet daar echt niks van hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een niet-naakt-sauna geweest.
Lekker heel de dag in je blootje vertoeven
Nog nooit ongemakkelijk gevoeld. Naaktstrand ook niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja toch!
Het is de eerste keer 5 minuten ongemakkelijk maar daarna niet meer.sinterklaaskapoentje
![]()
Probeer het een keer en je wil nooit meer andersquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet daar echt niks van hebben:')![]()
En tussendoor lekker chill met hapje en een drankje comfi in je badjas in een relaxfauteuilquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet daar echt niks van hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Probeer het een keer en je wil nooit meer andersIk weet het niet, 1x semi geprobeerd en vond het echt niks.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En tussendoor lekker chill met hapje en een drankje comfi in je badjas in een relaxfauteuilLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En tussendoor lekker chill met hapje en een drankje comfi in je badjas in een relaxfauteuil:')![]()
Ik dacht dat je tijdens een massage stil moet zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En ondertussen lekker roddelen over leuke mannen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:'t zal voor de liefhebber zijn, ik vond naakt naar het zwembad lopen en naakt zwemmen al akward op een verder verlaten vakantie parkquote:Misschien niet gewend, dat kan. En toen was er verder helemaal niemand, dus schaamte is het ook niet. Maar gewoon het idee. en dat ligt echt aan mij
Oh man, die situationship.. Dat was echt "wat anders hoor"
We hadden geen relatie, maar waren ook meer dan Friends With Benefits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb d'r toen gauw geblockt nadat ik d'r het beste wenste en besloten nooit meer aan een situationship te doen.
Het is óf een relatie óf FWB óf single.
Maar goed. @sinterklaaskapoentje Een Situationship is dus iemand waar je geen relatie mee wil maar ook niet alleen FWB. Dus eigenlijk is het een soort verkapte relatie zonder label, of zo. En ik wilde toen expres geen label omdat dat in mijn hoofd voor heel veel conflict zorgde toen, want m'n ex heeft mij best een klap gegeven mentaal met hoe ze met mij omging. Helaas.
Anyway. Toe aan een massage opeens
Well, life can be a riot
Nee lijkt me ook he-le-maal niks.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus? Ik moet daar echt niks van hebben
Ik hou wel van naakt, maar dan óf alleen of met iemand die ik echt vertrouw bij mij/diegene thuis. Ergens anders? Neh.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
In de film zie je mensen altijd lullen tegen elkaar toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdens een massage stil moet zijn:')![]()
Niet als ze je kunnen verstaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdens een massage stil moet zijn![]()
![]()
Vond 't echt heerlijk met toenmalige vriend te doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
't zal voor de liefhebber zijn, ik vond naakt naar het zwembad lopen en naakt zwemmen al akward op een verder verlaten vakantie parkMisschien niet gewend, dat kan. En toen was er verder helemaal niemand, dus schaamte is het ook niet. Maar gewoon het idee. en dat ligt echt aan mij
Sowieso een kadootje om hem een hele dag naakt te zienEn hij mij
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2025 23:41:22 ]![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
We hadden geen relatie, maar waren ook meer dan Friends With Benefits.KoekkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb d'r toen gauw geblockt nadat ik d'r het beste wenste en besloten nooit meer aan een situationship te doen.
Maar goed. @:sinterklaaskapoentje Een Situationship is dus iemand waar je geen relatie mee wil maar ook niet alleen FWB. Dus eigenlijk is het een soort verkapte relatie zonder label, of zo. En ik wilde toen expres geen label omdat dat in mijn hoofd voor heel veel conflict zorgde toen, want m'n ex heeft mij best een klap gegeven mentaal met hoe ze met mij omging. Helaas.
Anyway. Toe aan een massage opeens![]()
1quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
We hadden geen relatie, maar waren ook meer dan Friends With Benefits.Maar die VVV kaart heb je toch wel terug gestuurd toch? Zou ik wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb d'r toen gauw geblockt nadat ik d'r het beste wenste en besloten nooit meer aan een situationship te doen.
Maar goed. @:sinterklaaskapoentje Een Situationship is dus iemand waar je geen relatie mee wil maar ook niet alleen FWB. Dus eigenlijk is het een soort verkapte relatie zonder label, of zo. En ik wilde toen expres geen label omdat dat in mijn hoofd voor heel veel conflict zorgde toen, want m'n ex heeft mij best een klap gegeven mentaal met hoe ze met mij omging. Helaas.
Anyway. Toe aan een massage opeensLach met een schone bips![]()
Zeg datquote:
Well, life can be a riot
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
We hadden geen relatie, maar waren ook meer dan Friends With Benefits.Je was gewoon niet toe aan een relatie. Of althans niet met haar. Goed dat je het hebt afgebroken want ze klinkt nogal desperate...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb d'r toen gauw geblockt nadat ik d'r het beste wenste en besloten nooit meer aan een situationship te doen.
Anyway. Toe aan een massage opeens:')![]()
Hmm ja dat is ook weer zoquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de film zie je mensen altijd lullen tegen elkaar toch?
Heb gevraagd of ze dat van die kaart wel zeker wist. Want vond het nogal raar om dat naar iemand te sturen die geen toekomst met haar zag. Maar toen was het "hou alsjeblieft, je bent een mooi lief mens, je verdient dit"quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
1
[..]
Maar die VVV kaart heb je toch wel terug gestuurd toch? Zou ik wel doen.
Prima. Toen een smartwatch gekocht
Well, life can be a riot
Dit was ook met mijn ex. Beheerder had net zwembad schoon en verder niemand op park en zei ik gooi de poort op slot dus eigenlijk meer van ga jullie gang. Ik vond het gewoon niet heel prettigquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vond 't echt heerlijk met toenmalige vriend te doen
Sowieso een kadootje om hem een hele dag naakt te zienEn hij mij
Maar wel gewoon gedaan hoor, ex vond dat leuk. Van mij hoeft het niet.
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Ja weet ik het. Heb nooit een pro massage gehadquote:
:')![]()
Moet je dan met de masseur praten?quote:dat vind ik bij de kapper al vreselijk
Nou prima dan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb gevraagd of ze dat van die kaart wel zeker wist. Want vond het nogal raar om dat naar iemand te sturen die geen toekomst met haar zag. Maar toen was het "hou alsjeblieft, je bent een mooi lief mens, je verdient dit"
Prima. Toen een smartwatch gekochtLach met een schone bips![]()
Ik was achteraf gezien toen helemaal niet toe aan een relatie, en nog flink aan het helen van de break-up en aan het bijkomen van de mentale "schade"quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je was gewoon niet toe aan een relatie. Of althans niet met haar. Goed dat je het hebt afgebroken want ze klinkt nogal desperate...
Voelde niet fijn om er mee door te gaan.
Zij wilde mij alle tijd geven om te helen en alle ruimte geven die ik nodig had, maar ik wist gewoon dat ook mede door haar claimerige kant, dat het gewoon niets ging worden..
En dan kap ik het liever af dan dat ik zeg "ja maar.. Misschien komt 't nog"Well, life can be a riot
![]()
Ja heel verstandig. Dan kan zij op een gegeven moment ook verder.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik was achteraf gezien toen helemaal niet toe aan een relatie, en nog flink aan het helen van de break-up en aan het bijkomen van de mentale "schade"
Voelde niet fijn om er mee door te gaan.
Zij wilde mij alle tijd geven om te helen en alle ruimte geven die ik nodig had, maar ik wist gewoon dat ook mede door haar claimerige kant, dat het gewoon niets ging worden..
En dan kap ik het liever af dan dat ik zeg "ja maar.. Misschien komt 't nog":')![]()
Ohhhh vreselijk jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je dan met de masseur praten?dat vind ik bij de kapper al vreselijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou hoorblessed me
Ik vraag mij oprecht af of ze dat doet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja heel verstandig. Dan kan zij op een gegeven moment ook verder.
Ik deed haar heel erg denken aan haar overleden ex, en ze vond mij echt wel het einde en vond het eng hoe goed wij klikte en zoals ik al zei, leek ze obsessief. Mede door "ik gun mezelf jou" tegen mij te zeggen.
Hoop voor haar dat ze uiteindelijk een leuke partner tegenkomt, absoluut. Zeker geen verkeerd mens, alleen als het er niet is dan is het er niet.Well, life can be a riot
Je moet helemaal niks tochquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je dan met de masseur praten?dat vind ik bij de kapper al vreselijk
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.sinterklaaskapoentje
![]()
Abort mission. Anders blijf je haar hoop geven.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of ze dat doet.
Ik deed haar heel erg denken aan haar overleden ex, en ze vond mij echt wel het einde en vond het eng hoe goed wij klikte en zoals ik al zei, leek ze obsessief. Mede door "ik gun mezelf jou" tegen mij te zeggen.
Hoop voor haar dat ze uiteindelijk een leuke partner tegenkomt, absoluut. Zeker geen verkeerd mens, alleen als het er niet is dan is het er niet.:')![]()
Ik denk dat ik R&P steeds meer ga waarderen
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.![]()
Berichtje sturen om gewoon te vragen hoe het gaat, dat je blij bent dat je als vrienden uit elkaar gegaan bent en je graag wil weten of alles goed met haar gaat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of ze dat doet.
Hoop voor haar dat ze uiteindelijk een leuke partner tegenkomt, absoluut. Zeker geen verkeerd mens, alleen als het er niet is dan is het er niet.
Kun je prima doen, niks mis mee. Wek je geen verwachtingen mee. Maar gewoon interesse tonen is ook niet verkeerd.Lach met een schone bips![]()
Owww, ik softie dan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Abort mission. Anders blijf je haar hoop geven.Lach met een schone bips![]()
Totaal geen behoefte meer aan. Ik heb aangegeven midden Oktober dat ik het wel goed vind en hoopte dat ze gelukkig word met iemand maar dat ik degene niet ben voor haar. En toen hebben we 't contact eigenlijk laten doodbloeden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Berichtje sturen om gewoon te vragen hoe het gaat, dat je blij bent dat je als vrienden uit elkaar gegaan bent en je graag wil weten of alles goed met haar gaat.
Kun je prima doen, niks mis mee. Wek je geen verwachtingen mee. Maar gewoon interesse tonen is ook niet verkeerd.
Zei stuurde toen nog 2 (lange) berichten in de hoop op misschien een "hij draait wel bij" maar nee. Heeft me juist meer laten denken "oh eh... ja..."
Well, life can be a riot
Het is best een toffe filmquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt wel tof de beschrijvingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is correct, ik moet helemaal niets!quote:![]()
![]()
Weer even geswitcht?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja ok, ik heb met mijn exen dan wel nog veel contact. Maar die waren ook wel wat anders dan wat jij beschreef.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte meer aan. Ik heb aangegeven midden Oktober dat ik het wel goed vind en hoopte dat ze gelukkig word met iemand maar dat ik degene niet ben voor haar. En toen hebben we 't contact eigenlijk laten doodbloeden.
Zei stuurde toen nog 2 (lange) berichten in de hoop op misschien een "hij draait wel bij" maar nee. Heeft me juist meer laten denken "oh eh... ja..."
Nee ik zie dat ik op deze computer nog anders zit ingelogdquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is correct, ik moet helemaal niets!![]()
![]()
Weer even geswitcht?
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.![]()
Ja, maar een situationship is ook niet echt een ex.quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb met mijn exen dan wel nog veel contact. Maar die waren ook wel wat anders dan wat jij beschreef.
Wanhopige vrouwen, het moet niet gekker worden
Iedereen weet toch dat je hard-to-get moet spelen?
Oh haha ik dacht al. Kende deze kloon natuurlijk wel, en de ui is ook niet erg origineelquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:55 schreef tufkah het volgende:
[..]
Nee ik zie dat ik op deze computer nog anders zit ingelogd
Uhhm, nee?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar een situationship is ook niet echt een ex.
Wanhopige vrouwen, het moet niet gekker worden
Iedereen weet toch dat je hard-to-get moet spelen?
Is ook nooit heel erg een geheim geweestquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht al. Kende deze kloon natuurlijk wel, en de ui is ook niet erg origineel
Was ff wat aan het zoeken op een andere computer en had gewoon niet gezien dat ik nog "verkeerd" anders was ingelogd![]()
![]()
film afgelopenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met mijn enige ex heb ik een tijd geprobeerd contact te behouden maar er zat vanuit mij te veel wrok om dat normaal te laten verlopen. Had het graag anders gezien, maar het loopt zoals het loopt. Misschien dat als we elkaar ooit weer eens tegenkomen dat het anders isquote:Op woensdag 15 januari 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ok, ik heb met mijn exen dan wel nog veel contact. Maar die waren ook wel wat anders dan wat jij beschreef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb met een oud-FWB nog wel een poos contact gehad tot ze een vriend kreeg, daarvan moest ze contact verbreken met mij. En ben tot vrij recent ook nog goed bevriend geweest met een oude date.
ANYWAY.
Bekijk deze YouTube-video muziek!Well, life can be a riot
Je bent 5 seconde te vroegquote:
Well, life can be a riot
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga lekker mijn warme bedje in, fijne avond nog uw allen![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga lekker mijn warme bedje in, fijne avond nog uw allen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met mijn enige ex heb ik een tijd geprobeerd contact te behouden maar er zat vanuit mij te veel wrok om dat normaal te laten verlopen. Had het graag anders gezien, maar het loopt zoals het looptLaat het niet aan je knagen maat! Ik denk doet het toch, maar gooi van je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb met een oud-FWB nog wel een poos contact gehad tot ze een vriend kreeg, daarvan moest ze contact verbreken met mij. En ben tot vrij recent ook nog goed bevriend geweest met een oude date.
ANYWAY.
Bekijk deze YouTube-video muziek!
weer tevreden
goede film welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ik ook doen! En het is goed dat ik hier kan ventileren. Al snap ik ook dat niet iedereen er op zit te wachtenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat het niet aan je knagen maat! Ik denk doet het toch, maar gooi van je af.Sorry
Well, life can be a riot
vandaag duurt nog wel ffquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik vandaag op tijd slaperig word
Ik ben het alDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net nog kopje thee gezetquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik vandaag op tijd slaperig word![]()
![]()
nu nog dat bed zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik niet ...quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik vandaag op tijd slaperig word:')![]()
Aww sadquote:
Well, life can be a riot
Ben er ook bang voor.quote:
Werd 1.5 uur geleden moe. Dacht toen "nah, is te vroeg wacht nog ff" en nu ben ik klaar wakker
Well, life can be a riot
Ik dacht dat dat @sp3c wasquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ahhhh ik zie nu pas Jeroentje in de OP![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben nog lang niet moe. Drukke dag gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
Werd 1.5 uur geleden moe. Dacht toen "nah, is te vroeg wacht nog ff" en nu ben ik klaar wakker:')![]()
quote]Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef sp3c het volgende: [..] dit was een prima grapje jongons [/quote]
@sp3c dat was het ook. En je bent er toch maar mooi geweest!![]()
![]()
Ook wel eens lekker toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet moe. Drukke dag gehad.Well, life can be a riot
@:sp3c dat was het ook. En je bent er toch maar mooi geweest!quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef sp3c het volgende: [..] dit was een prima grapje jongons
[/quote]
quote verkloot![]()
Lief van @Harriequote:Op woensdag 15 januari 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben ik fan van Harrie de Hengst![]()
Ik moet ook weer over 3 dagen mijn sterretjes gevuld zien te krijgen..... Wait whut?
♡♡♡♡![]()
VerklootThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote verklootquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
@:sp3c dat was het ook. En je bent er toch maar mooi geweest!
[/quote]
Zie post #264![]()
![]()
Een massage wordt vergoed???quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik hier in Nederland een fijne massage wil, ga ik naar sport masseuse. Geen gedoe, en die weet waar ze mee bezig is. Geen salon's niks, geen sauna. Gewoon praktijkjes aan huis vaak met alle diploma's en dan loop je wel fris naar buiten. Vaak ook nog eens door verzekering vergoed als je de juiste polis hebt een aantal keer per jaar.♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #581quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net nog kopje thee gezetUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Neequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #581![]()
Ik heb de subwoofer toch iets te hard gezet voelde het dreunen op de pleeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bijna, ik hoef maar 5 kamers te doorzoekenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb de subwoofer toch iets te hard gezet voelde het dreunen op de plee![]()
![]()
Odin, maar dan andersquote:
Deze vrouwquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna, ik hoef maar 5 kamers te doorzoeken![]()
![]()
Juist hard genoeg dusquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb de subwoofer toch iets te hard gezet voelde het dreunen op de plee![]()
![]()
Maar volume staat laag genoeg om geen boze buren te hebbenUw ADH vitamine Worst
1e kamer raak hoor. Alsof dat bed ineens ergens anders naartoe is gegaanquote:
maar hard genoeg om lekker te kunnen persenquote:Op donderdag 16 januari 2025 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
Maar volume staat laag genoeg om geen boze buren te hebben![]()
En het ligt nog steeds superlekker onder echte wol
Brown notequote:Op donderdag 16 januari 2025 00:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar hard genoeg om lekker te kunnen persenUw ADH vitamine Worst
Maar slapen dus, morgen weer verantwoordelijke dingen doen enzo
slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ui is zwelgje, dat zie ik nu pas
beste avondvullende tekenfilm aller tijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
alsjebegrijpt wat ik bedoelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: