SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Whehe, had geen zin om verder te zoeken!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What is this, a picture for ants??![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:22 schreef ToT het volgende: [..]
Trut!
Hij staat trouwens nog steeds hier op het bureau!
![]()
sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]sorry, altijd als ik nu lotion bij een PC zie staan, denk ik aan jou
![]()
![]()
En ik maar op je wachten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!
Wilde al bijna de computer uitzetten voor iemand eindelijk wat opende omdat ik geen zin had
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid leven
Wait, what now?![]()
![]()
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPquote:Gelukt. Compleet leven maatje
Ben 'm ff kwijt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij gaf toen die voorzet en ik aasde erna op die OPGelukt. Compleet leven maatje
Maar okee dan!
![]()
![]()
letterlijk iedereen heeft dit gemistquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, na mijn cumguzzling bitches OP kan ik het niet meer overtreffen. Ik heb een voltooid levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:SPOILER: Alleen voor Homijn en DerRabbit!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wortel is het goorste van het goorsteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja topic erop was er al weer andere titel, zo jammer..quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
letterlijk iedereen heeft dit gemistLach met een schone bips![]()
zet spoiler manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow dat is al weer een aardig aantal maandjes geleden dan!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zat toen wel aan de Gladiator ofzoSowieso 4 maand.
![]()
Ik was aan het denken, zal ik mijn kalfsbeef in blokjes of in reepjes snijden
het zijn blokjes geworden![]()
![]()
Dan gewoon nog een keer doen! Elke TT mag minimaal 2xquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja topic erop was er al weer andere titel, zo jammer..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolkjes?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
het zijn blokjes geworden![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:32 schreef Harrie het volgende:
het zijn blokjes gewordenstond dat wel zo in het recept?
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]stond dat wel zo in het recept?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ziet er lekker uitSPOILER: Alleen voor Homijn en DerRabbit!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is al weer een aardig aantal maandjes geleden dan!Sowieso 4 maand.
Whehe, ik kan he me niet herinneren, maar ik kan het me wel levendig voorstellen!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...![]()
![]()
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Slutsquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet de precieze titel ook niet eens meer... Was al ff aan zoeken in mycroft...Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts!
![]()
Goeie TTquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
werkt voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ToT in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17041] ALLEMAAL een bolk!
En ik had het er nog over dat ik mijn postrechten wilde houden!![]()
![]()
BehoudensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
TOP TT!!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17042] Cum Guzzling Sluts![]()
En dank je
Speciaal voor jouquote:
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!![]()
![]()
Nu ben ik fan van Harrie de Hengstquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie![]()
Ik moet ook weer over 3 dagen mijn sterretjes gevuld zien te krijgen..... Wait whut?Lach met een schone bips![]()
Lekker sliepe ouwe!quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!Lach met een schone bips![]()
1 sterretje?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu ben ik fan van Harrie de Hengst![]()
Ik moet ook weer over 3 dagen mijn sterretjes gevuld zien te krijgen..... Wait whut?Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Truste manquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar ik ga nu genadeloos hard gaan liggen meuren, moet morgenochtend weer gaan koterslingeren, dus een prettige voortplanting, allen!:')![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik has Shoarma
komt zo dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19equote:Dat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
sexytalkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zeer ambitieuze sexytalkquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19eDat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb een ademend koudschuim kussen nu... Moet lukken daar de tanden in te zetten.quote:Lach met een schone bips![]()
geen idee wat hier allemaal staatquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb een ademend koudschuim kussen nu... Moet lukken daar de tanden in te zetten.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heet ik wikipedia?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik voel afstand tussen onsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh mr know it al speelt nu de vermoorde onschuld. Ga friet eten ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook live gezienquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, zelfde plek dus als:
Bekijk deze YouTube-video
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
KUT vinkje vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
Zie mijn sterrenstatus! Cadeautje van Harrie![]()
![]()
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Doe maar luxequote:Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef Fogel het volgende:
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.:')![]()
af en toe is dat wel fijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna klaar voor de happy ending dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:52 schreef Fogel het volgende:
Zo, full body massage gehad, even wezen zwemmen, halfuur ofzo onder de douche om weer warm te worden. Tevens bolk.![]()
meestal welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De definitie van happy kunnen we het over hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy end is altijd fijn, niet af en toe.![]()
![]()
Die discussie laat ik gaarne lopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
De definitie van happy kunnen we het over hebben
ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die discussie laat ik gaarne lopen![]()
Als er een happy end gegeven moet worden zal de masseur vast niet goed genoeg zijn in masseren zelfquote:Op woensdag 15 januari 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Happy end is altijd fijn, niet af en toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beetje bijten mag wel toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee moet ze toch alle 4 vol krijgen voor de 19eDat word ff op de tanden bijten ben ik bang.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: