PSV heeft de halve kont open maar Feyenoord rent rond met een compleet blote reet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV heeft de halve kont open staan. Feyenoord maakt genoeg kans.
De revanche van Mark van Bommel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:33 schreef Haringkop het volgende:
Over een week of twee drie zijn de meeste toch wel weer fit. 0-1 Hartman.
Ik betwijfel of we het half februari inderdaad als leuke weken hebben ervaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch de leuke weken. Jammer dat nu weer alles zo dicht bij elkaar zit, was in oktober ook al.
ik voorspel alvast een doelsaldo van 3-16quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een lekker programma na morgen
Bayern, Lille, Ajax en PSV achter elkaar
Definitief einde tijdperk Priske
3 van de 4 wedstrijden zijn uit, dus dat klinkt als een prima doelsaldoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
ik voorspel alvast een doelsaldo van 3-16
hihihihihhihiquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 van de 4 wedstrijden zijn uit, dus dat klinkt als een prima doelsaldo
Als we met 0-14 verliezen van Bayern Munchen krijgen we een serie prima potjes dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
ik voorspel alvast een doelsaldo van 3-16
Ik heb slecht nieuws voor je. Dat is inmiddels alweer 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef PotjeSambal het volgende:
PSV uit voor de beker was 10 jaar geleden leuk met Karim 'de postbode' El Ahmadi die ineens een wereldpot speelde
Godverdomme.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je. Dat is inmiddels alweer 15 jaar geleden.
Een kopie van dat potje met Zerrouki die geweldig speelt zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:00 schreef PotjeSambal het volgende:
PSV uit voor de beker was 10 jaar geleden leuk met Karim 'de postbode' El Ahmadi die ineens een wereldpot speelde
Dirk Kuijt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:19 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Stel we ontslaan Priske, wie zou er dan in de plaats moeten komen
ik denk dat hij niet geblesseerd wil raken vanwege die transfer die aan gaat komen...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hancko is afgehaakt met een blessure.
Achquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hou maar alvast rekening met een moeilijke avond klaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien om geen risico te nemen voor woensdag.....
dit moet ook wel zonder hem kunnen
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou maar alvast rekening met een moeilijke avond klaas.
Zijn wel complementair aan elkaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:01 schreef fetX het volgende:
Trauner en Beelen die fout op fout maken dit seizoen. Anti genot.
Die liet zich eruit kappen door een amateurquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Beelen ook die andere is toch de back up voor links centraal.
Gonzalez? Die door Jules de Corte is gescout?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom Beelen ook die andere is toch de back up voor links centraal.
Of onderweg naar Turijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Hij liep met een zuur gezicht naar binnen voor de andere spelers dus daar zou ik (voorlopig) niet voor vrezen. Of David is een goede acteur. Wel de einde aan een reeks.quote:
Hij was bezig met de warming-up toen hij iets voelde wordt er vermeld.quote:
Ik denk niet dat ze hem laten gaan tijdens de winterstop eigenlijk. Tenzij er een astronomisch bod komt, maar dat zal Juventus niet kunnen.quote:
En dan verliest Beelen of Zerrouki straks de bal en staan we plots 1-0 achter (lol)quote:
Laten we hopen dat we een keer een wedstrijd zonder dit soort scenario’s doorkomen:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan verliest Beelen of Zerrouki straks de bal en staan we plots 1-0 achter (lol)
Een keer de nul houden zou wel fijn zijn, ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we een keer een wedstrijd zonder dit soort scenario’s doorkomen:
Santi is daarin erg vermoeiend, ja. Paixao ook overigens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef snabbi het volgende:
dat gejank om een penalty mag ook wel wat minder, ga gewoon werken
Ja maar ies koeltoer daar sinds den prilste jeugd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:18 schreef snabbi het volgende:
dat gejank om een penalty mag ook wel wat minder, ga gewoon werken
sowquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef ...TomTom het volgende:
Ook daar een tering megafoon mongool
Ook nog Martin van Geel daar in het publiekquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:23 schreef ...TomTom het volgende:
Ook daar een tering megafoon mongool
Dat soort attributen gewoon verbieden op de tribunes.
Hadj Moussa heeft wel een ondeugend in krullend voorzetje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
We kunnen wel iets vaker de voorzet geven in plaats van de hele tijd om dat strafschopgebied te tikken.
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadj Moussa heeft wel een ondeugend in krullend voorzetje.
Wel zonder megafoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook nog Martin van Geel daar in het publiek
Ronduit vreselijk
Daar beginnen ploegen vaak pas mee in de slotfase, waar dan ook meestal de meeste kansen ontstaan ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.
Moussa, Read, Bueno, Paixao en Stengs kunnen allemaal een goede voorzet geven, dus dat breien rond de zestien valt wel op. Maar de eerlijkheid dient te zeggen dat dit onder Slot al een probleem wasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.
Ok, jij wel met een megafoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“BREED GEDRAGEN, KIJKT FRIS UIT ZIJN OGEN KENT DE STAD EN CLUB “
ik ga ook heel eerlijk zijn, dat woord past niet echt bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga maar heel eerlijk zijn: ik ben nog niet aan het genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |