knjbquote:
PSV heeft de halve kont open staan. Feyenoord maakt genoeg kans.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:38 schreef DaMart het volgende:
Nou, volgende bekerronde halen zal wel niet gebeuren dus.
Dan moet er wel flink beter gespeeld worden dan de afgelopen wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV heeft de halve kont open staan. Feyenoord maakt genoeg kans.
Precies en het is de klassieke Bosz choke periode.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze hadden het heel moeilijk tegen excelsior.....
Wel een lekker programma na morgenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV heeft de halve kont open staan. Feyenoord maakt genoeg kans.
Feyenoord heeft ook altijd pech.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een lekker programma na morgen
Bayern, Lille, Ajax en PSV achter elkaar
Definitief einde tijdperk Priske
Zijn toch de leuke weken. Jammer dat nu weer alles zo dicht bij elkaar zit, was in oktober ook al.quote:
6 punten en een ronde verder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Bayern en Lille zijn inderdaad weinig dit jaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
6 punten en een ronde verder.
Heel mooi.
Een puntje tegen Lille is genoeg dus dat lijkt me niet het minst waarschijnlijke deel van Dombo's post.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bayern en Lille zijn inderdaad weinig dit jaar.
Hier ga ik geen uitspraken over doen en hou het bij mijn zeer voorzichtige postvoorspelling.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een puntje tegen Lille is genoeg dus dat lijkt me niet het minst waarschijnlijke deel van Dombo's post.
Oh wacht tegen PSV spelen we natuurlijk niet voor 3 punten. En slaat die ronde verder nou op de CL, de beker of allebei?
KNBBquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |