Hadj Moussa heeft wel een ondeugend in krullend voorzetje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
We kunnen wel iets vaker de voorzet geven in plaats van de hele tijd om dat strafschopgebied te tikken.
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadj Moussa heeft wel een ondeugend in krullend voorzetje.
Wel zonder megafoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook nog Martin van Geel daar in het publiek
Ronduit vreselijk
Daar beginnen ploegen vaak pas mee in de slotfase, waar dan ook meestal de meeste kansen ontstaan ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.
Moussa, Read, Bueno, Paixao en Stengs kunnen allemaal een goede voorzet geven, dus dat breien rond de zestien valt wel op. Maar de eerlijkheid dient te zeggen dat dit onder Slot al een probleem wasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daarom. Moeten daar veel vaker gebruik van maken. Zeker als je tegen zo’n muur voetbalt. Hij valt echt wel een paar keer goed.
Ok, jij wel met een megafoon.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“BREED GEDRAGEN, KIJKT FRIS UIT ZIJN OGEN KENT DE STAD EN CLUB “
ik ga ook heel eerlijk zijn, dat woord past niet echt bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga maar heel eerlijk zijn: ik ben nog niet aan het genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |