quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
De buuf?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had bezoek, maar heb iets gemist begrijp ik.
Oh ik dacht deze die nu in beeld is met een soort Filemon als date. Want denk dat ik maar even vanaf het begin ga kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De buuf?
Het witte truitje komt zo nog
En we horen ditquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ronald Waterreus
Mark van Bommel
Ik zie echt alles in die Bob
FOK!:quote:
Ik dacht meer een soort Duncan Laurence. Of is Bob niet die rechter gayquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ronald Waterreus
Mark van Bommel
Ik zie echt alles in die Bob
Ja Duncan zit ook in de mix.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht meer een soort Duncan Laurence. Of is Bob niet die rechter gay
Type stewardessquote:
Gedaan. Alle leuke mannen zijn bezet of homoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk koppie
@:mizzezamy moet even terugkijken
Bali is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indonesië, maar Bali is wel leuk…
Denk jij trouwens dat zn nieuwe haar is mislukt?quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom een nieuwe barman. Zet Max voor vast neer.
Ja, ik dacht even dat ik gemist had dat hij de nieuwe barman is, zou ik niet erg vinden, kijk liever naar Max dan naar Victorquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom een nieuwe barman. Zet Max voor vast neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |