@Kodiak100 Ik heb inderdaad echt hetzelfde gevoel. De streams leveren dit jaar echt geen meerwaarde om te kijken. Zoals jij het uitdrukt is het echt doffe ellende.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is dit jaar wel een beetje doffe ellende qua streams. Ik heb ook het idee dat de uitzendingen in 3 dagen gevuld worden en daarna is het weer niks. Dat gehang gaat mij ook steeds meer de keel uit hangen.
Ook ik merk dat ik minder motivatie voel om te kijken.
Morguhquote:
Enormquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:13 schreef spapaars het volgende:
Het is vooral de onvolwassenheid van de bewoners dat stoort.
Morguh, je ze lopen ook niet achter op TV er is daar nu ook bekend wie de genomineerde zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is dit jaar wel een beetje doffe ellende qua streams. Ik heb ook het idee dat de uitzendingen in 3 dagen gevuld worden en daarna is het weer niks. Dat gehang gaat mij ook steeds meer de keel uit hangen.
Hier?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is mijn post van 7.28 uur en de reactie daarop om 7.38 van Moeraskat?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik verlies in ieder geval geen tijd dit seizoen met 3 mnd aan BB.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Kodiak100 Ik heb inderdaad echt hetzelfde gevoel. De streams leveren dit jaar echt geen meerwaarde om te kijken. Zoals jij het uitdrukt is het echt doffe ellende.
Dacht gisteravond weer, "naar wat zit ik eigenlijk te kijken ?".
Ik zit in de slowchat zie ik nuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier?
Of in de COS?
En wat stond er in die post, ik kijk nl nooit naar de tijden van een post.
In de COSquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Posten staat er gewoon nog in de COS hoor tenminste als je deze bedoeldquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik raad iedereen af terug te lezen.
De horror![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft ze inwendige stokslagen gehad?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de COSJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik miste nog meer posts ook van jou.
( ik had die open staan op mijn mobiel. En niks klopte met wat ik hier las![]()
No mercy for animal abusers
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.Ik miste nog meer posts ook van jou.
Goedemorgen Rhosyn neem een bakkie c_. om wakker te wordenquote:
Lachuhquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.Ik miste nog meer posts ook van jou.
Ze lopen natuurlijk nog iets achter want volgens mij was het laatste shot dat Niels Elsa nomineert.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, je ze lopen ook niet achter op TV er is daar nu ook bekend wie de genomineerde zijn.
DUs ben wel benieuwd waar ze nu de tv tijd vanavond mee gaan vullen, er niets bijzonders gebeurd. Of... er niet vandaag nog iets komen?
Morguh Frumquote:
Dat eenzijdige voedsel zou werken met een tweedeling "arm/rijk".quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Het concept werkt in mijn ogen ook nog steeds niet.
Ze worden te veel een groep en doen dan ook snel het sociaal gewenste groepsgedrag.
Iemand die het echt als individu wil aanpakken , zoals ene Axel wordt dan ook al snel buitengesloten en door bijna de hele geoep als een zwart schaap gezien. Terwijl BB het zo vaak zegt je speelt het spel alleen en voor jezelf.
Daarnaast zijn het eenzijdige voedsel, de kleding en koude douche even leuk, maar het begint ook gewoon te wennen. De spellen die gespeeld worden zijn matig. De toevoeging van de DR en klus maakt het nog iets beter.
De panicroom vindt ik tot nog toe ook tegenvallen.
O nu twijfel ik, dacht dat op tv ook al bekand was wie de genomineerde warenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze lopen natuurlijk nog iets achter want volgens mij was het laatste shot dat Niels Elsa nomineert.
Dus daar zullen ze het wel oppakken en. Er zal nog wel tijd in klef en bef gestoken worden.
Dit is allemaal leuk voor een samenvatting op tv.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zijn allemaal half uitgewerkte concepties die niet echt aanslaan. Die vendingmachine ook. Behalve de dingen die ze krijgen zoals een token of sleutel is er nog niets mee gedaan.
Ik kan de post niet 123 vinden maar @freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Frummelie het volgende:
En dan die geile gevangenispakkies welke randdebiel dat bedacht heeft...
Dat had nog wel wat kunnen worden als ze helemaal geen eigen kleding etc. hadden mogen hebben.Geen style om je te doen voorkomen als (niet negatief bedoeld).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Frummelie het volgende:
En dan die geile gevangenispakkies welke randdebiel dat bedacht heeft...
Mwahhh zou kunnen hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
Echt serieus?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
Ik vind het helemaal niks de sjeu is er helemaal af...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat had nog wel wat kunnen worden als ze helemaal geen eigen kleding etc. hadden mogen hebben.Geen style om je te doen voorkomen als (niet negatief bedoeld).
Maar gewoon allemaal hetzelfde en dan kijken wie wie is.
Ja hij zegt het. Ik moet zeggen dat ik het geen slechte redenering vind, maar kan het ook niet onderbouwen.quote:
En dan hebben we het nog niet gehad over de papegaai. Die staat daar gewoon stof te vergaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Het concept werkt in mijn ogen ook nog steeds niet.
Ze worden te veel een groep en doen dan ook snel het sociaal gewenste groepsgedrag.
Iemand die het echt als individu wil aanpakken , zoals ene Axel wordt dan ook al snel buitengesloten en door bijna de hele geoep als een zwart schaap gezien. Terwijl BB het zo vaak zegt je speelt het spel alleen en voor jezelf.
Daarnaast zijn het eenzijdige voedsel, de kleding en koude douche even leuk, maar het begint ook gewoon te wennen. De spellen die gespeeld worden zijn matig. De toevoeging van de DR en klus maakt het nog iets beter.
De panicroom vindt ik tot nog toe ook tegenvallen.
Zat ergens gisteravond in de posts op COS. Moet rond een uur of 22 geweest zijn, want toen heb ik er de brui aan gegeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Die Elsa zit daar echt met een reden in. Deze BB wordt mede mogelijk gemaakt door Defensie om jongelui klaar te maken voor de dienstplicht. Niets is zonder reden op TV...Ook dat SLOB eten en groene legerkleding is het teken...Het schuilkelder alarm voor de douches, nuff said.
Neej dat is het ook niet, kan het me alleen moeilijk voorstellen...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij zegt het. Ik moet zeggen dat ik het geen slechte redenering vind, maar kan het ook niet onderbouwen.
Ja ook dat wordt allemaal spectaculair aangekondigd en uiteindelijk gaat het nergens over...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet gehad over de papegaai. Die staat daar gewoon stof te vergaren.
Oké dank je 🤗.. ik snap het maar misschien niet het goede platvorm... of misschien juist wel... kweetnie..quote:
Ik moest even lachenquote:
En die prijzen die Dotje tegenwoordig hanteert..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat doe je nog steeds ?![]()
Mag ik wel weer opletten anders ben ik zo weer bankroet
Graaiflatiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die prijzen die Dotje tegenwoordig hanteert..
Het loopt niet hard dit seizoenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa ik maak wel weer een paar knaken over..
Ja moet er toch wat aan verdienen he, al zal ik er dit seizoen niet rijk van wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat doe je nog steeds ?![]()
Mag ik wel weer opletten anders ben ik zo weer bankroet
Hoe komt ie er bij dan dat zij sponsor zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij staat hier de hele dag aan op de achtergrond
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens doen waar ik goed in schijn te zijn.
Gehaktballen maken
200 stuks staan er op de planning
Ooh lekker, ik krijg er gelijk trek in, lekker op een broodje..hdp..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Same same...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Gehaktballen op het menu. Altijd een hit!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De daghap de komende 2-3 dagen in het lokale cafetaria. Op=Op
Blijkbaar zijn Jolien en Jeff vooraf constant door BB gebeld met de vraag hoe het met hun liefdesleven staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze lopen natuurlijk nog iets achter want volgens mij was het laatste shot dat Niels Elsa nomineert.
Dus daar zullen ze het wel oppakken en. Er zal nog wel tijd in klef en bef gestoken worden.
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
AlS..🤭quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben mijn schilderspullen aan het neerzetten.
Normaal zou ik nu les hebben, maar heb de laatste dagen griep gehad.
Gaat gelukkig nu wat beter. Maar les is nog ff een stapje te ver.
Dus dan maar thuis weer crea doen en als de streams toch interessant worden heb ik zo weer aangezet.
Ja dat klop. Maar zo af en toe doe ik nog met nieuwe eigenaar nog een keer gehaktballenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Het zeehondencentrum wordt ook gestreamd. Er zijn wel veel gelijkenissen met BB2025
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Het zeehondencentrum wordt ook gestreamd. Er zijn wel veel gelijkenissen met BB2025
Nou ja zegquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Groot gelijk..Heb nu de streams wel aan, de mannen nemen een koude duikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Same same...
Haken en politieseries kijken
Met het berichtje wat je verwijderd heb zit je juist goed hierquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
ik zit de hele tijd in het verkeerde topic
Dan zijn jou gehaktballen goed bevallen dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat klop. Maar zo af en toe doe ik nog met nieuwe eigenaar nog een keer gehaktballen
Oh tof van het schilderen! Leuke hobby is datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben mijn schilderspullen aan het neerzetten.
Normaal zou ik nu les hebben, maar heb de laatste dagen griep gehad.
Gaat gelukkig nu wat beter. Maar les is nog ff een stapje te ver.
Dus dan maar thuis weer crea doen en als de streams toch interessant worden heb ik zo weer aangezet.
Gebrek aan BB-motivatiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk..Heb nu de streams wel aan, de mannen nemen een koude duik
In d eochtend zet ik hem altijd wel aan, in de middag lees ik de cos en beslis ik wanneer ik hem aan wil zettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebrek aan BB-motivatie
Vanavond of morgen weer
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In d eochtend zet ik hem altijd wel aan, in de middag lees ik de cos en beslis ik wanneer ik hem aan wil zetten
Dank je!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh tof van het schilderen! Leuke hobby is dat
Naar van het ziekzijn... beterschap en veel plezier gewenst (wel een rare combinatie van wensen)
Jij ook sterkte gewenst!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uit
Lees de COS wel mee btw
Alleen zelf meedoen...
En nu zit ik te haken boven en dan kan ik niet COSsen
Je hebt echt weinig gemist hoor Child, als je echt zou willen je kijkt vanaf bv vanavond weer mee, dan ben je er ook zo weer in.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uit
Lees de COS wel mee btw
Alleen zelf meedoen...
En nu zit ik te haken boven en dan kan ik niet COSsen
Ohquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het berichtje wat je verwijderd heb zit je juist goed hier
Jammer he dat het zo tegenvallende BB is dit keer?quote:
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positiefquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he dat het zo tegenvallende BB is dit keer?
Ja op zich wel. Ik had mij ook voorbereid op een drukken drie maanden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positief![]()
Nee klopt! De eerste dagen was het druk maar het is ingekakt en helemaal niet druk meer. Wel voor jou is wss dat er weinig gedoe tussen users isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik had mij ook voorbereid op een drukken drie maanden.
Maar tot zo ver is alleen de eerste paar dagen druk geweest.
In de COS loopt het ook niet zo als anders.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je!
Soms kijk ik even in Crea en zie jouw werk ook voorbij komen. Leuk!
De spullen neergezet, maar was voor nu al even vermoeiend genoeg.
Gelukkig kan ik alles laten staan. Zit ermee in de woonkamer, dus kan zo starten nu.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jij ook sterkte gewenst!
Haken ook leuk!
Er gebeurde toen ik keek gewoon echt heel erg weinigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig gemist hoor Child, als je echt zou willen je kijkt vanaf bv vanavond weer mee, dan ben je er ook zo weer in.
En je kan ook lekker hier posten, alleen dat doen wat goed voor je voelt
Hahah je hebt een leven!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |