Het loopt niet hard dit seizoenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa ik maak wel weer een paar knaken over..
Ja moet er toch wat aan verdienen he, al zal ik er dit seizoen niet rijk van wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat doe je nog steeds ?![]()
Mag ik wel weer opletten anders ben ik zo weer bankroet
Hoe komt ie er bij dan dat zij sponsor zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
quote:
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij staat hier de hele dag aan op de achtergrond
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens doen waar ik goed in schijn te zijn.
Gehaktballen maken
200 stuks staan er op de planning
Ooh lekker, ik krijg er gelijk trek in, lekker op een broodje..hdp..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Same same...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Gehaktballen op het menu. Altijd een hit!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De daghap de komende 2-3 dagen in het lokale cafetaria. Op=Op
Blijkbaar zijn Jolien en Jeff vooraf constant door BB gebeld met de vraag hoe het met hun liefdesleven staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze lopen natuurlijk nog iets achter want volgens mij was het laatste shot dat Niels Elsa nomineert.
Dus daar zullen ze het wel oppakken en. Er zal nog wel tijd in klef en bef gestoken worden.
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
AlS..🤭quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben mijn schilderspullen aan het neerzetten.
Normaal zou ik nu les hebben, maar heb de laatste dagen griep gehad.
Gaat gelukkig nu wat beter. Maar les is nog ff een stapje te ver.
Dus dan maar thuis weer crea doen en als de streams toch interessant worden heb ik zo weer aangezet.
Ja dat klop. Maar zo af en toe doe ik nog met nieuwe eigenaar nog een keer gehaktballenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Het zeehondencentrum wordt ook gestreamd. Er zijn wel veel gelijkenissen met BB2025
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Het zeehondencentrum wordt ook gestreamd. Er zijn wel veel gelijkenissen met BB2025
Nou ja zegquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Jockari het volgende:
Groot gelijk..Heb nu de streams wel aan, de mannen nemen een koude duikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Same same...
Haken en politieseries kijken
Met het berichtje wat je verwijderd heb zit je juist goed hierquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:43 schreef Puzzie het volgende:
ik zit de hele tijd in het verkeerde topic
Dan zijn jou gehaktballen goed bevallen dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat klop. Maar zo af en toe doe ik nog met nieuwe eigenaar nog een keer gehaktballen
Oh tof van het schilderen! Leuke hobby is datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben mijn schilderspullen aan het neerzetten.
Normaal zou ik nu les hebben, maar heb de laatste dagen griep gehad.
Gaat gelukkig nu wat beter. Maar les is nog ff een stapje te ver.
Dus dan maar thuis weer crea doen en als de streams toch interessant worden heb ik zo weer aangezet.
Gebrek aan BB-motivatiequote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk..Heb nu de streams wel aan, de mannen nemen een koude duik
In d eochtend zet ik hem altijd wel aan, in de middag lees ik de cos en beslis ik wanneer ik hem aan wil zettenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gebrek aan BB-motivatie
Vanavond of morgen weer
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In d eochtend zet ik hem altijd wel aan, in de middag lees ik de cos en beslis ik wanneer ik hem aan wil zetten
Dank je!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh tof van het schilderen! Leuke hobby is dat
Naar van het ziekzijn... beterschap en veel plezier gewenst (wel een rare combinatie van wensen)
Jij ook sterkte gewenst!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uit
Lees de COS wel mee btw
Alleen zelf meedoen...
En nu zit ik te haken boven en dan kan ik niet COSsen
Je hebt echt weinig gemist hoor Child, als je echt zou willen je kijkt vanaf bv vanavond weer mee, dan ben je er ook zo weer in.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo stom. Had er dit jaar zo'n zin in. Alleen toen kreeg ik een crisis en ben er nu uit
Lees de COS wel mee btw
Alleen zelf meedoen...
En nu zit ik te haken boven en dan kan ik niet COSsen
Ohquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het berichtje wat je verwijderd heb zit je juist goed hier
Jammer he dat het zo tegenvallende BB is dit keer?quote:
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positiefquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he dat het zo tegenvallende BB is dit keer?
Ja op zich wel. Ik had mij ook voorbereid op een drukken drie maanden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positief![]()
Nee klopt! De eerste dagen was het druk maar het is ingekakt en helemaal niet druk meer. Wel voor jou is wss dat er weinig gedoe tussen users isquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik had mij ook voorbereid op een drukken drie maanden.
Maar tot zo ver is alleen de eerste paar dagen druk geweest.
In de COS loopt het ook niet zo als anders.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je!
Soms kijk ik even in Crea en zie jouw werk ook voorbij komen. Leuk!
De spullen neergezet, maar was voor nu al even vermoeiend genoeg.
Gelukkig kan ik alles laten staan. Zit ermee in de woonkamer, dus kan zo starten nu.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jij ook sterkte gewenst!
Haken ook leuk!
Er gebeurde toen ik keek gewoon echt heel erg weinigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig gemist hoor Child, als je echt zou willen je kijkt vanaf bv vanavond weer mee, dan ben je er ook zo weer in.
En je kan ook lekker hier posten, alleen dat doen wat goed voor je voelt
Hahah je hebt een leven!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder , ergens is dat positief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |