Het loopt niet hard dit seizoenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa ik maak wel weer een paar knaken over..
Ja moet er toch wat aan verdienen he, al zal ik er dit seizoen niet rijk van wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat doe je nog steeds ?![]()
Mag ik wel weer opletten anders ben ik zo weer bankroet
Hoe komt ie er bij dan dat zij sponsor zijn?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan de post niet 123 vinden maar @:freaky40 zegt dat defensie een sponsor is en dat er dus elementen van het leger gebruikt worden om zo jongeren te trekken voor defensie.
quote:
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij staat hier de hele dag aan op de achtergrond
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens doen waar ik goed in schijn te zijn.
Gehaktballen maken
200 stuks staan er op de planning
Ooh lekker, ik krijg er gelijk trek in, lekker op een broodje..hdp..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Same same...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hier niet hoor, daar is het mij een beetje te saai voor eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
Gehaktballen op het menu. Altijd een hit!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De daghap de komende 2-3 dagen in het lokale cafetaria. Op=Op
Blijkbaar zijn Jolien en Jeff vooraf constant door BB gebeld met de vraag hoe het met hun liefdesleven staat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze lopen natuurlijk nog iets achter want volgens mij was het laatste shot dat Niels Elsa nomineert.
Dus daar zullen ze het wel oppakken en. Er zal nog wel tijd in klef en bef gestoken worden.
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gehaktballen maken
AlS..🤭quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben mijn schilderspullen aan het neerzetten.
Normaal zou ik nu les hebben, maar heb de laatste dagen griep gehad.
Gaat gelukkig nu wat beter. Maar les is nog ff een stapje te ver.
Dus dan maar thuis weer crea doen en als de streams toch interessant worden heb ik zo weer aangezet.
Ja dat klop. Maar zo af en toe doe ik nog met nieuwe eigenaar nog een keer gehaktballenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je vriend gestopt was??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |