Da't is goed. Mss krijgt hij zonder al te veel woorden een nieuwe kans.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt
vanmorgen ook coor ze gingen douchen
mantalk
Tegen wie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt valt me tegen van jou. Excuus dat iedereen ergens was. Dat lukt hij op een bepaald moment zat iedereen er
pluspunt voor Milenaquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: langs de andere kant vind ik het wel zielig om zo apart te zien
Niels: ik vind dat ook zielig, maar wij hebben dat niet gedaan. Ik had ook geen vrienden vroeger
Jordy: wat hij ook zegt, het veranderd m'n keuze niet
Niels : mij ook niet
Jolien: we kunnen het hem wel aangenamer maken
Niels en Jordy: ja
Jordy: het is voor hem geen fijne positie nu nee.
Jordy: ik had het er met hem over, en hij zei dat hij hier niet is om vrienden te maken
Milena: voor ons en hem is het één ding, maar zijn vrienden en familie zien hem wel apart zitten en zo
En dat zegt iedereen dat hij zelf geen moeite doet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ik heb wel goede gesprekken met hem gehad, maar wel omdat ik naar hem kwam. Hij komt niet naar mij
Jordy: het moet wel van twee kanten komen, het blijft wat oppervlakkig met hem.
Dat is ook wel te zien, vind ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat zegt iedereen dat hij zelf geen moeite doet.
Hij praat door zn neusquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy kan dingen zeggen met een bepaalde intonatie
dat het lijkt of hij commentaar geeft bij een wedstrijd
Eentonige toon in zijn stemquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy kan dingen zeggen met een bepaalde intonatie
dat het lijkt of hij commentaar geeft bij een wedstrijd
wat hij net zeiquote:
Eens is geweest laat losquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
nou Niels dat gezeur over meer pakken is ook wel klaar nu
Klopt, al die bravoure nu..Hij zou het ook tegen Axel zelf kunnen zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt hij heeft nog geen woord gezegd tegen mij. Niels vergeet dat hij zelf ook niet met axel praat.
Niels en Jeffrey zijn de 2 die steeds over dat geld blijven doorgaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt, al die bravoure nu..Hij zou het ook tegen Axel zelf kunnen zeggen
Ik kan het ook niet aanzien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een heel nare sfeer
bah, met z'n allen tegen 1 en maar doorroddelen en je stoer voelen en superieur.
Ik hoop dat er een stel flink op hun bek zullen gaan de komende tijd.
Niels de man met het meeste geld, ik vind hem echt een rat en die zijn ook niet benaderbaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: Hij ontwijkt mij echt, hij zegt geen woord tegen mij
Jolien: Mij ontwijkt hij wel niet.
Niels: Sowieso ik ben er eerlijk in. Als ik er volgende wek nog ben, ik verander mn stemming niet
Als je meer pakt, uit de groepspot dan dat je verdiend, dan ben ik daar simpel in.
Dat is wel de beste manier ,maar ook niet makkelijk om dat te doen .quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat axel gewoon de groep bij elkaar moet roepen dab snoert hij iedereen de mond en kunnen ze verder.
Die kans had hij net bij het ontbijt. Ik zie het nu niet meer zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat axel gewoon de groep bij elkaar moet roepen dab snoert hij iedereen de mond en kunnen ze verder.
ik zie ook een wisselwerking inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zeggen wel hoe het zit. Axel is immers niet zo sociaal en heeft dit zelf ook gezegd.
gelukkig neemt ze hem niks kwalijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Linda vraagt aan axel wie hij zou nomineren. Linda doet Jeffrey
Bij mij ook. Ben blij dat ze bijgedraaid is. Fleur had dus echt een negatieve invloed op haar. Zoals we al hadden gezegd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Milena scoort steeds meer puntjes bij mij
ik denk dat als ze er nu opkomt ze weer net zo hard onderuit gaatquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ben blij dat ze bijgedraaid is. Fleur had dus echt een negatieve invloed op haar. Zoals we al hadden gezegd.
Bij mij ook. Vond haar verschrikkelijk, maar hoe ze nu bepaalde momenten zoals met Axel reageert (vooral omdat ze anti-Niels is denk)quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Milena scoort steeds meer puntjes bij mij
Misschienquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als ze er nu opkomt ze weer net zo hard onderuit gaat
Ik weet niet of Fleur invloed had, en ik vind haar ook nog steeds irritant ,maar door de voor mij belangrijke punten (niet meegaan in een groep, je eigen mening laten horen) heb ik haar steeds hoger zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ben blij dat ze bijgedraaid is. Fleur had dus echt een negatieve invloed op haar. Zoals we al hadden gezegd.
ze waren elkaar wel echt met negativiteit aan het voeden hequote:Op woensdag 15 januari 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fleur invloed had, en ik vind haar ook nog steeds irritant ,maar door de voor mij belangrijke punten (niet meegaan in een groep, je eigen mening laten horen) heb ik haar steeds hoger zitten
spijt komt altijd te laatquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Axel zit met z’n ziel onder de arm..vind het sneu om te zien
Echt welquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze waren elkaar wel echt met negativiteit aan het voeden he
Klopt
ik denk ook dat hij spijt heeft van zijn ietwat felle gesloten binnenkomstquote:
Mensen proberen met hem te praten maar komt niets uit hemquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het asociaal hoe een aantal mensen zich laten zien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:51 schreef Hznootje het volgende:
Hahaha Ik vond dat net andersom Grappigquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
over Remi dan denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
Niels; ik had het verkeerd ingeschat, hij had een andere reden om het huis in te komen dan ik, en dat is prima. Maar ik dacht dat hij hier kwam om de clown uit te hangen. Maar hij is wel echt anders nu dan mn eerste indruk. Ik heb al goede diepgaande gesprekken gehad. Ik kan nu tegen mezelf zeggen; ik heb het mis, verkeerd ingeschat.
Tx miste een deel. Blijkbaar een belangrijk deel die je hebt opgevangenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
Niels; ik had het verkeerd ingeschat, hij had een andere reden om het huis in te komen dan ik, en dat is prima. Maar ik dacht dat hij hier kwam om de clown uit te hangen. Maar hij is wel echt anders nu dan mn eerste indruk. Ik heb al goede diepgaande gesprekken gehad. Ik kan nu tegen mezelf zeggen; ik heb het mis, verkeerd ingeschat.
ik wil weten hoe hij is zonder zijn fake identiteitquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij is ook een stuk rustiger, vind hem nu ook goed te pruimen
Fake is een zware rol.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil weten hoe hij is zonder zijn fake identiteit
vind hem nu heeel labiel
we gaan het zienquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fake is een zware rol.
Misschien is Nele daarom ook wel meer "doods" .
Je zal maar zo'n rol krijgen, dagen lang. 24/7. Bijna een marteling om niet te mogen zijn wie je bent
Ze stelen ze van elkaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
waar blijven alle sokken en onderbroeken dan
dat is ook een manierquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:02 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Niels beide meuten over Axel dat ie op zichzelf is, maar ze lopen zelf 80% achter elkaar aan en zitten met elkaar. Makkelijk lullen dan
Denk dat Axel de sokken van Jordy heeft.quote:
Ik mag hopen dat hij het daarom alleen al niet gaat wordenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
jordy wil DM zijn volgende week
ik zeg succes
Ik ook, de scanner zoals hij zichzelf noemtquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij het daarom alleen al niet gaat worden
jeff en mattquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu: ik weet oprecht niet wie het kistje heeft. Ik ga wel kijken wie de sneaky basterd was.
te traagquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Bewoners, sinds elke dagen zijn jullie in het bezit van een geheimzinnig kistje, veel van jullie hebben dit kistje al in hun handen gehad, het kistje is al op verschillende plekken in het huis geweest. Bewoner die het kistje nu in bezit heeft, komt daar nu mee naar de DBK"
Ik ook. nare figurenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Jeffrey geeft de kist aan Niels.
Ik hoop dat er een nominatie in zit.
Wel pakken maar niet durvenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Valt mee dat Jeff er niet mee naar de dbk gaat
Ja, was vergeten m'n neus aan te zetten, kon niet ruiken dat een ander ook al aan het tikken wasquote:
was maar een grapje schatquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, was vergeten m'n neus aan te zetten, kon niet ruiken dat een ander ook al aan het tikken was
Kinki is spuit 11quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, was vergeten m'n neus aan te zetten, kon niet ruiken dat een ander ook al aan het tikken was
Precies.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
Niels zo af voor mij , walgelijk figuur
Hij haf hem niet gepakt en verstopt. Dat was Jeffrey en later kwamen ze erachter en hebben ze afgesproken dat niels hem zou pakkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
Niels zo af voor mij , walgelijk figuur
Hij had een deal met Jeff en uiteindelijk heeft hij hem nu gepaktquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij haf hem niet gepakt en verstopt. Dat was Jeffrey en later kwamen ze erachter en hebben ze afgesproken dat niels hem zou pakken
De vieze speler was Jeffrey want die had hem gepakt omdat hij wilde voorkomen dat axel hem zou pakken. Later over gesproken met anderen en toen zei niels van dan pak ik hem wel als jij niet wil.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:12 schreef Verida het volgende:
Op papier was Niels voor mij een van de kanshebbers, maar dat is nu wel helemaal over.
bah, vies ventje
Is wat ik zegquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had een deal met Jeff en uiteindelijk heeft hij hem nu gepakt
Dan zijn ze samen vies bezig. Maar ik vind dus Niels enorm tegenvallen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De vieze speler was Jeffrey want die had hem gepakt omdat hij wilde voorkomen dat axel hem zou pakken. Later over gesproken met anderen en toen zei niels van dan pak ik hem wel als jij niet wil.
En toch, zoals elk jaar geldt: Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de anderquote:
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
"Als het positief is, knipper 2x met je linker oogbal"
Ik hoop dat de achterdeur open gaat en we een auto in beeld zien zoquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:11 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat het iets negatiefs is in dat kistje.. dat gun ik Niels wel
Die stream had ik nietquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey valt lennie aan over gister en dat het niet eerlijk is dat źij al een pin heeft en diegene die spel gewonnen hebben niet.
Nee Niels heeft hem stiekem gepakt. die heeft gister diverse keren verkondigd dat ie het wonderlijk vond dat ie het kistje kon pakken en niemand het zag.. hij heeft hem later denk aan jeffrey gegeven om te verstoppen in de suitequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij haf hem niet gepakt en verstopt. Dat was Jeffrey en later kwamen ze erachter en hebben ze afgesproken dat niels hem zou pakken
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterdeur open gaat en we een auto in beeld zien zo![]()
[ afbeelding ]
Iieuwquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
Jolien masseert de voeten van Milena
Zij is echt heel slaafs hoor.. dat heeft ze gisteren ook continu gedaan en de hele tijd over haar arm zitten aaien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
Jolien masseert de voeten van Milena
Hij kijkt niet blij iigquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zou Niels nu genomineerd zijn? Dan hebben we wel de 3 genomineerden...
dit jaar is wel ergquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
zo klaar mee na vorig jaar
elke keer dat gunnen
of ze is iemand die graag mensen aanraaktquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is echt heel slaafs hoor.. dat heeft ze gisteren ook continu gedaan en de hele tijd over haar arm zitten aaien.
Laten we het hopen..quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zou Niels nu genomineerd zijn? Dan hebben we wel de 3 genomineerden...
Volgens mij is hij gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
Jeff checkt toch even bij Niels
of hij alleen wil zijn
of vriendelijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon nieuwsgierig
Jeff: Ik snap gewoon niet waarom wij geen vrijstelling hebben gekregen, wij hebben er echt voor gestreden.Anderen gewoon gekregen. Dat klopt toch eigenlijk niet. Ai, niks tegen jullie he.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey valt lennie aan over gister en dat het niet eerlijk is dat źij al een pin heeft en diegene die spel gewonnen hebben niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff: Ik snap gewoon niet waarom wij geen vrijstelling hebben gekregen, wij hebben er echt voor gestreden.Anderen gewoon gekregen. Dat klopt toch eigenlijk niet. Ai, niks tegen jullie he.
Lennie : Gewoon gekregen is een groot woord hoor.
Jeff : Je hebt er niks voor moeten doen he. Die anderen is gewoon goed geweest om het u te gunnen.
Lennie : Zo makkelijk was het niet Jef, je zou er eens gestaan moeten hebben.
Jeff : Ik had 'm niet afgegeven. Je moet blij zijn dat die personen het gegeven hebben, want omgekeerd was het niet zo.
Lennie : Dat is een feit.
Jeff : NIks of zo he, maar het is wel zo.
hoezo benje deze jaar zo schadenfroh? somige meiden zien al ziek uitquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
het worden hevige weken
als het eten en slapen op de grond slapen hevig was
![]()
![]()
zegt niels
wat ben ik ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo benje deze jaar zo schadenfroh? somige meiden zien al ziek uit
Niels ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey zet Lennie en Axel er elke week op tot ze naar huis gaan.
Zielig mannetje hoor, alsof Lennie er iets aan kan doen dat ze die pin kreeg. En waarom niet ook de pijlen op 'Remi'?
Lennie heeft, denk ik in zijn ogen, de pin afgepakt van zijn vriendinnetje Jolienquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey zet Lennie en Axel er elke week op tot ze naar huis gaan.
Zielig mannetje hoor, alsof Lennie er iets aan kan doen dat ze die pin kreeg. En waarom niet ook de pijlen op 'Remi'?
triestigquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Lennie heeft, denk ik in zijn ogen, de pin afgepakt van zijn vriendinnetje Jolien
Zoals ik het begrijp heeft iemand Lennie die pin gegund? Express verloren?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Lennie heeft, denk ik in zijn ogen, de pin afgepakt van zijn vriendinnetje Jolien
Nee, met z'n 4 de ruimte in, er mochten er 2 uit met een vrijstelling, dus gunnen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp heeft iemand Lennie die pin gegund? Express verloren?
Maar dan komt degene die exit moest misschien gewoon terug zoals Ashley bij Sonjaquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
Als Axel dan toch zou willen vertrekken , dan hoop ik wel dat hij dat na vrijdagavond doet
Ah ok. Ik dacht een spelquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, met z'n 4 de ruimte in, er mochten er 2 uit met een vrijstelling, dus gunnen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:30 schreef ben34567 het volgende:
Toch zero kans dat febo Jolien nu al laat vertrekken ? Jeffrey en Jolien zullen enkel nog erger worden indien ze geloven dat het publiek hen wel kan smaken.
ja, Jolien toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp heeft iemand Lennie die pin gegund? Express verloren?
Ik denk ook dat de febo het koppeltje verder wilt uitspelen. Staan zelfs artikels van in Belgische krantenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:30 schreef ben34567 het volgende:
Toch zero kans dat febo Jolien nu al laat vertrekken ? Jeffrey en Jolien zullen enkel nog erger worden indien ze geloven dat het publiek hen wel kan smaken.
Lennie is bij mij wel gezakt, niet om die reden , wel om het feit dat ook zij dingen persoonlijk maakt, het genomineerd zijn niet eens trekt en toch niet zo'n goede kijk op mensen heeft die je toch van haar mag verachten dat ze die heeft.quote:
Kan goed ja!quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Damn!! You got mequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar dan komt degene die exit moest misschien gewoon terug zoals Ashley bij Sonja
Ja in Het Laatste Nieuws. Ik dacht huh is dat dan zo’n groot nieuws. Maar toen wist ik dat ze nog lang zullen blijven.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de febo het koppeltje verder wilt uitspelen. Staan zelfs artikels van in Belgische kranten![]()
![]()
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja in Het Laatste Nieuws. Ik dacht huh is dat dan zo’n groot nieuws. Maar toen wist ik dat ze nog lang zullen blijven.
Ze valt mij ook behoorlijk tegen en dan de hele tijd dat chagrijnige hoofd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie is bij mij wel gezakt, niet om die reden , wel om het feit dat ook zij dingen persoonlijk maakt, het genomineerd zijn niet eens trekt en toch niet zo'n goede kijk op mensen heeft die je toch van haar mag verachten dat ze die heeft.
Dus ook beïnvloedbaar voor negatief.
Ik kreeg het ook niet helemaal mee waar het nu precies over ging. Maar ze is er klaar mee en roept nog eens kousenband voor de zekerheidquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:35 schreef Ebinas het volgende:
Wat zegt ze nu?
Ik krijg van jou een baard?
![]()
En meegaan in roddelpraat, dat had ik toch niet verwacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze valt mij ook behoorlijk tegen en dan de hele tijd dat chagrijnige hoofd.
Snap het. Voor mij zijn er ook puntjes die ik wat minder vind. Maar ze is nog steeds mn favoriet. Er is niet iemand die ik leuker vind eigenlijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lennie is bij mij wel gezakt, niet om die reden , wel om het feit dat ook zij dingen persoonlijk maakt, het genomineerd zijn niet eens trekt en toch niet zo'n goede kijk op mensen heeft die je toch van haar mag verachten dat ze die heeft.
Dus ook beïnvloedbaar voor negatief.
Lees even de streamverslagen dan ben je weer helemaal bijquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:36 schreef lonneberga het volgende:
Zie trouwens nog meer nieuwen,moet het toch wat meer gaan volgen
Ik denk dat als je wereld zo klein is, je vroeg of laat toch wel gaat roddelen. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En meegaan in roddelpraat, dat had ik toch niet verwacht.
Ik verwachte eigenlijk best veel van haar. Zeker dat ze begaan zou zijn met anderen en vrolijk door het huis zou gaan maar alles behalve blijkt nu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En meegaan in roddelpraat, dat had ik toch niet verwacht.
Roddelen doen we allemaal ,maar heel negatief meegaan in stokerij vind ik toch wat lastiger,quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat als je wereld zo klein is, je vroeg of laat toch wel gaat roddelen. Of zie ik dat verkeerd?
Dat is waarquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Roddelen doen we allemaal ,maar heel negatief meegaan in stokerij vind ik toch wat lastiger,
Verder prima meid, maar geen ff geen favo meer voor mij.
SameSamequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk best veel van haar. Zeker dat ze begaan zou zijn met anderen en vrolijk door het huis zou gaan maar alles behalve blijkt nu.
Tuurlijk wordt er geroddeld, dat doen ze allemaal en dat mag ook want waar moet je het anders d hele tijd over hebben.. ze zitten ook in een spel maar dan hoef je nog niet te stoken en mensen buiten te sluiten. Ze is best wel heel negatief over veel dingen ook.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat als je wereld zo klein is, je vroeg of laat toch wel gaat roddelen. Of zie ik dat verkeerd?
Misschien is stoken en wat te groot woordquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb de laatste dagen te weinig gezien om dit te hebben opgemerkt. Maar als ze echt zo zit te stoken vind ik dat wel jammer ja.
Toch weet ik dan niet wie ik dan leuker zou moeten vinden
Was gewoon nieuwsgierigheid en niets van even kijken hoe het met Niels isquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey ging volgens mij gewoon naar buiten om 'm uit te horen over de inhoud van het kistje, maar krijgt nu een half levensverhaal, karma
er is ook niet veel meer om positief over te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er geroddeld, dat doen ze allemaal en dat mag ook want waar moet je het anders d hele tijd over hebben.. ze zitten ook in een spel maar dan hoef je nog niet te stoken en mensen buiten te sluiten. Ze is best wel heel negatief over veel dingen ook.
Laten we het hopen want ik vond haar wel een leuke bewonerquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:45 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ook niet veel meer om positief over te zijn
en de constante honger zal ook wel heel erg gaan meespelen bij haar.
Maar ze heeft vanmorgen lekker lang onder de warme douche gestaan, haren gewassen en een flink bord slob op, dus wie weet, vandaag een wat beter humeur .
Het meegaan in de algehele malaise in die hut is het denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is stoken en wat te groot woord![]()
Het gaat soms verder dan meegaan in roddels ,maar ik kan het juiste woord nog niet vinden
Je zou denken dat dan juist zo’n persoon zich anders zou opstellen naar anderen toe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:45 schreef ben34567 het volgende:
Heb de indruk dat Niels omwille van zijn verleden (geen vrienden; geen gemakkelijke familiale situatie) verwacht dat iedereen met problemen even hard zou moeten zijn als hem.
Maar ook meegaan in hoe er over Axel wordt gesproken terwijl Lennie ook iemand is die in de filmpjes duidelijk was dat ze er niet kwam om vrienden te maken en er redelijk hard in stond, met het is geen ponykampquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Het meegaan in de algehele malaise in die hut is het denk ik
de puf verloren om nog iets leuks te doen of er iets leuks van te maken.
Dat is dit seizoen er als extraatje bijgekomenquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oke dus met stemmen moeten we ook kijken wie we houden ivm wie de erfenis krijgt
Ja, want ik wil niet dat jeff kei veel geld krijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen er als extraatje bijgekomen
ziek? LMAOquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo benje deze jaar zo schadenfroh? somige meiden zien al ziek uit
Deed ie gisteren na z'n gesprek met Axel eigenlijk al. Even aan de rest laten zien wat zijn reactie naar de camera was toen Axel iets aan 'm vertelde bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:51 schreef lojanda het volgende:
Zo leuk ook om te zien dat Keanu toch gewoon blijft zoals hij de hele tijd al is en niet meegaat met al die negativiteit.
Dit dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deed ie gisteren na z'n gesprek met Axel eigenlijk al. Even aan de rest laten zien wat zijn reactie naar de camera was toen Axel iets aan 'm vertelde bijvoorbeeld.
Hij voelt aan als iemand ergens mee zit en gaat daar dan mee in gesprek, wat 'm siert. Maar verder vind ik 'm best wel een zeurkous(enband).
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey wil er minstens een maand zitten, Niels ook.
De vraag is alleen willen wij dat ook
Jeff eindigt bij de laatste 5.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey wil er minstens een maand zitten, Niels ook.
De vraag is alleen willen wij dat ook
Zij is niet grappig!quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa het is niet grappig
Het is niet grappig
ik vindt het echt niet grappig
Nee
Dan was hij met een pin teruggekomen , was het maar zo'n feestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |