Da't is goed. Mss krijgt hij zonder al te veel woorden een nieuwe kans.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt
vanmorgen ook coor ze gingen douchen
mantalk
Tegen wie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Linda zegt valt me tegen van jou. Excuus dat iedereen ergens was. Dat lukt hij op een bepaald moment zat iedereen er
pluspunt voor Milenaquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: langs de andere kant vind ik het wel zielig om zo apart te zien
Niels: ik vind dat ook zielig, maar wij hebben dat niet gedaan. Ik had ook geen vrienden vroeger
Jordy: wat hij ook zegt, het veranderd m'n keuze niet
Niels : mij ook niet
Jolien: we kunnen het hem wel aangenamer maken
Niels en Jordy: ja
Jordy: het is voor hem geen fijne positie nu nee.
Jordy: ik had het er met hem over, en hij zei dat hij hier niet is om vrienden te maken
Milena: voor ons en hem is het één ding, maar zijn vrienden en familie zien hem wel apart zitten en zo
En dat zegt iedereen dat hij zelf geen moeite doet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien: ik heb wel goede gesprekken met hem gehad, maar wel omdat ik naar hem kwam. Hij komt niet naar mij
Jordy: het moet wel van twee kanten komen, het blijft wat oppervlakkig met hem.
Dat is ook wel te zien, vind ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat zegt iedereen dat hij zelf geen moeite doet.
Hij praat door zn neusquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy kan dingen zeggen met een bepaalde intonatie
dat het lijkt of hij commentaar geeft bij een wedstrijd
Eentonige toon in zijn stemquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jordy kan dingen zeggen met een bepaalde intonatie
dat het lijkt of hij commentaar geeft bij een wedstrijd
wat hij net zeiquote:
Eens is geweest laat losquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
nou Niels dat gezeur over meer pakken is ook wel klaar nu
Klopt, al die bravoure nu..Hij zou het ook tegen Axel zelf kunnen zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt hij heeft nog geen woord gezegd tegen mij. Niels vergeet dat hij zelf ook niet met axel praat.
Niels en Jeffrey zijn de 2 die steeds over dat geld blijven doorgaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt, al die bravoure nu..Hij zou het ook tegen Axel zelf kunnen zeggen
Ik kan het ook niet aanzien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een heel nare sfeer
bah, met z'n allen tegen 1 en maar doorroddelen en je stoer voelen en superieur.
Ik hoop dat er een stel flink op hun bek zullen gaan de komende tijd.
Niels de man met het meeste geld, ik vind hem echt een rat en die zijn ook niet benaderbaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
Niels: Hij ontwijkt mij echt, hij zegt geen woord tegen mij
Jolien: Mij ontwijkt hij wel niet.
Niels: Sowieso ik ben er eerlijk in. Als ik er volgende wek nog ben, ik verander mn stemming niet
Als je meer pakt, uit de groepspot dan dat je verdiend, dan ben ik daar simpel in.
Dat is wel de beste manier ,maar ook niet makkelijk om dat te doen .quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat axel gewoon de groep bij elkaar moet roepen dab snoert hij iedereen de mond en kunnen ze verder.
Die kans had hij net bij het ontbijt. Ik zie het nu niet meer zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat axel gewoon de groep bij elkaar moet roepen dab snoert hij iedereen de mond en kunnen ze verder.
ik zie ook een wisselwerking inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zeggen wel hoe het zit. Axel is immers niet zo sociaal en heeft dit zelf ook gezegd.
gelukkig neemt ze hem niks kwalijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Linda vraagt aan axel wie hij zou nomineren. Linda doet Jeffrey
Bij mij ook. Ben blij dat ze bijgedraaid is. Fleur had dus echt een negatieve invloed op haar. Zoals we al hadden gezegd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Milena scoort steeds meer puntjes bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |