Over 2000 jaar wordt vandaag gevierd als het nieuwe kerstmis. Wij zijn de volgelingen van Pinogod, en onze schrijfsels worden opgegraven en gebundeld in het nieuwe nieuwe testament.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
bij de volgende satellietfoto's weten we precies waar Pino en DeLuna wonen, zo veel licht wordt er gegeven
donequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
De muren van dat huis hoeven in ieder geval niet meer gewit te worden met al deze complimenten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
bij de volgende satellietfoto's weten we precies waar Pino en DeLuna wonen, zo veel licht wordt er gegeven
Psalm 112 zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 2000 jaar wordt vandaag gevierd als het nieuwe kerstmis. Wij zijn de volgelingen van Pinogod, en onze schrijfsels worden opgegraven en gebundeld in het nieuwe nieuwe testament.
Compleet nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
Je hebt nog meer dan 3 minuten om dingen te veranderen!quote:
Ben al een uur bezig geweest net. Ik laat het zoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan 3 minuten om dingen te veranderen!
En alle anderen met nog meer dan 40 miljoen ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb geprobeerd het meebieden van Mani te negeren
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
En alle anderen met nog meer dan 40 miljoen ook?
Heb je het nou over een Italiaanse profrenster?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Wil wel een tipje van de sluier lichten.
- Ik realiseerde me dat ik nog 1 of 2 renners miste voor een bepaald circuit (niet het Franse @:Immerdebestebob), dus die heb ik er nog even ingefietst.
- Ik heb geboden op familie van een profrenster.
- Mijn laagste bod zit vol met plakplaatjes.
Ben benieuwd
Ik heb op 3 dieren geboden!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
- Ik realiseerde me dat ik nog 1 of 2 renners miste voor een bepaald circuit (niet het Franse @:Immerdebestebob), dus die heb ik er nog even ingefietst.
Ben benieuwd
Hugod was al verkochtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd
Daar heb ik op zich ook last vanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Er moeten echt renners door iedereen vergeten zijn wil ik überhaupt iets binnenhalen, maar goed, we gaan het zien.
Ik heb op een onbekende WT renner geboden en op 2 CT renners. Voor het geval dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Er moeten echt renners door iedereen vergeten zijn wil ik überhaupt iets binnenhalen, maar goed, we gaan het zien.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik op zich ook last van
Het voordeel is dat het vanaf deze ronde iets meer gespreid wordt geboden hopelijk, de lijst van hoop is lang.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooi dat ik die in mijn laatste bod toch maar ontweken hebquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
8x op Pelayo geboden, uiteraard door Mani gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |