En alle anderen met nog meer dan 40 miljoen ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb geprobeerd het meebieden van Mani te negeren
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
En alle anderen met nog meer dan 40 miljoen ook?
Heb je het nou over een Italiaanse profrenster?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Wil wel een tipje van de sluier lichten.
- Ik realiseerde me dat ik nog 1 of 2 renners miste voor een bepaald circuit (niet het Franse @:Immerdebestebob), dus die heb ik er nog even ingefietst.
- Ik heb geboden op familie van een profrenster.
- Mijn laagste bod zit vol met plakplaatjes.
Ben benieuwd
Ik heb op 3 dieren geboden!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
- Ik realiseerde me dat ik nog 1 of 2 renners miste voor een bepaald circuit (niet het Franse @:Immerdebestebob), dus die heb ik er nog even ingefietst.
Ben benieuwd
Hugod was al verkochtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd
Daar heb ik op zich ook last vanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Er moeten echt renners door iedereen vergeten zijn wil ik überhaupt iets binnenhalen, maar goed, we gaan het zien.
Ik heb op een onbekende WT renner geboden en op 2 CT renners. Voor het geval dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Er moeten echt renners door iedereen vergeten zijn wil ik überhaupt iets binnenhalen, maar goed, we gaan het zien.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik op zich ook last van
Het voordeel is dat het vanaf deze ronde iets meer gespreid wordt geboden hopelijk, de lijst van hoop is lang.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooi dat ik die in mijn laatste bod toch maar ontweken hebquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
8x op Pelayo geboden, uiteraard door Mani gewonnen.
Kikoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd
Blij dat ik die ontlopen hebquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Mijn lijstje was korter dan voor de vorige rondequote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel is dat het vanaf deze ronde iets meer gespreid wordt geboden hopelijk, de lijst van hoop is lang.
Verstandig dat ik daar geen euro op heb gezet!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |