Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zou Mani zijn monsterbudget aan besteden? Zijn er nog 14 Franse vlaggetjes te vinden die daadwerkelijk ergens de finish halen binnen de tijd in een .1 wedstrijd?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zou Mani zijn monsterbudget aan besteden? Zijn er nog 14 Franse vlaggetjes te vinden die daadwerkelijk ergens de finish halen binnen de tijd in een .1 wedstrijd?
Martin Laas en vast ook nog andere Estse wielrenners zijn ook nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel Fransozen dat het antwoord ja is.
Hij kan ook weer voor de kleuterklas gaan zoals een paar jaar terug.
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef Fretwork het volgende:
Pino is aan het vlammen en rijdt de rest van het jaar met armstukken rond. Trek die schilderijen maar van de muur
Ik heb nog wel een ideetje voor op de longlist Pino. Kunnen we aan het speelschema een overzicht toevoegen van welke renners er per team op de startlijst staan? Of is dat echt een stap te ver?
Zou graag willen dat we je hiermee daadwerkelijk konden helpen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
https://fpcl.pino112.nl/startlijst.php
(wordt 1x per nacht bijgewerkt)
lig je er dan net zolang uit als Fok?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
https://fpcl.pino112.nl/startlijst.php
(wordt 1x per nacht bijgewerkt)
Erg mooiquote:
Ik zie trouwens dat Georg Zimmermann wel voor mij start Down Under. Maak je borst dus toch maar nat!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:16 schreef Fretwork het volgende:
Zolang @:Felagund maar kan zien dat Pithie, Tesfatsion en Gate hem compleet gaan oprollen
Over 2000 jaar wordt vandaag gevierd als het nieuwe kerstmis. Wij zijn de volgelingen van Pinogod, en onze schrijfsels worden opgegraven en gebundeld in het nieuwe nieuwe testament.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
bij de volgende satellietfoto's weten we precies waar Pino en DeLuna wonen, zo veel licht wordt er gegeven
donequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
De muren van dat huis hoeven in ieder geval niet meer gewit te worden met al deze complimenten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
bij de volgende satellietfoto's weten we precies waar Pino en DeLuna wonen, zo veel licht wordt er gegeven
Psalm 112 zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over 2000 jaar wordt vandaag gevierd als het nieuwe kerstmis. Wij zijn de volgelingen van Pinogod, en onze schrijfsels worden opgegraven en gebundeld in het nieuwe nieuwe testament.
Compleet nu?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis nog biedingen van @:skysherrif en @:DeLuna (deze schijnt onderweg te zijn)
En @:DiegoFuser en @:Sabata kunnen genoeg hebben als ze alles winnen maar het zijn er nog geen 10.
Je hebt nog meer dan 3 minuten om dingen te veranderen!quote:
Ben al een uur bezig geweest net. Ik laat het zoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog meer dan 3 minuten om dingen te veranderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |