Ik zit vol goede ideeënquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je je kopman voor het openingsweekend al over de kling wil jagen is dat een heel goed idee
Nu kan je 'alles' kiezenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:14 schreef franklop het volgende:
https://fpcl.pino112.nl/renners.php?seizoen=2025
@:Pino112 als je in dit scherm een manager hebt geselecteerd via de dropdown dan kan je het filter er niet meer afkrijgen en enkel wisselen naar andere managers
Die functie zou je ook kunnen crowdsourcen, dat users zelf renners toe kunnen voegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef Fretwork het volgende:
Pino is aan het vlammen en rijdt de rest van het jaar met armstukken rond. Trek die schilderijen maar van de muur
Ik heb nog wel een ideetje voor op de longlist Pino. Kunnen we aan het speelschema een overzicht toevoegen van welke renners er per team op de startlijst staan? Of is dat echt een stap te ver?
Zou graag willen dat we je hiermee daadwerkelijk konden helpen.
Ik heb toch op een bult narigheid geboden, volgens mij kun je de overwinning alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:16 schreef Fretwork het volgende:
Zolang @:Felagund maar kan zien dat Pithie, Tesfatsion en Gate hem compleet gaan oprollen
In ronde 3 kun je vrijwel uitsluitend op “als het draait” renners biedenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb mij toch op een bult narigheid geboden, volgens mij kun je de overwinning alvast opschrijven.
De ultieme als het draait zit er nog in! Al zal dat komen omdat het in 2024 helemaal niet draaide.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ronde 3 kun je vrijwel uitsluitend op “als het draait” renners bieden
Ik heb 10x 'als het draait'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De ultieme als het draait zit er nog in! Al zal dat komen omdat het in 2024 helemaal niet draaide.
Ik heb ook nog een lijstje van de hoop.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 10x 'als het draait'.
Er zijn zoveel Fransozen dat het antwoord ja is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zou Mani zijn monsterbudget aan besteden? Zijn er nog 14 Franse vlaggetjes te vinden die daadwerkelijk ergens de finish halen binnen de tijd in een .1 wedstrijd?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Waar zou Mani zijn monsterbudget aan besteden? Zijn er nog 14 Franse vlaggetjes te vinden die daadwerkelijk ergens de finish halen binnen de tijd in een .1 wedstrijd?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
Martin Laas en vast ook nog andere Estse wielrenners zijn ook nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel Fransozen dat het antwoord ja is.
Hij kan ook weer voor de kleuterklas gaan zoals een paar jaar terug.
Zoiets?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:12 schreef Fretwork het volgende:
Pino is aan het vlammen en rijdt de rest van het jaar met armstukken rond. Trek die schilderijen maar van de muur
Ik heb nog wel een ideetje voor op de longlist Pino. Kunnen we aan het speelschema een overzicht toevoegen van welke renners er per team op de startlijst staan? Of is dat echt een stap te ver?
Zou graag willen dat we je hiermee daadwerkelijk konden helpen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
https://fpcl.pino112.nl/startlijst.php
(wordt 1x per nacht bijgewerkt)
lig je er dan net zolang uit als Fok?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
https://fpcl.pino112.nl/startlijst.php
(wordt 1x per nacht bijgewerkt)
Erg mooiquote:
Ik zie trouwens dat Georg Zimmermann wel voor mij start Down Under. Maak je borst dus toch maar nat!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:16 schreef Fretwork het volgende:
Zolang @:Felagund maar kan zien dat Pithie, Tesfatsion en Gate hem compleet gaan oprollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |