SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ziekenhuiskoffie. Automatenkoffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
de betere kwaliteit dan doorgaans. Beter da sociale dienstkoffie dat geen smaak heeft. Bonenkoffie in ziekenhuisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ziekenhuiskoffie. Automatenkoffie.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, die sociale dienstkoffie wel idd.. Sinds ik zei dat de andere koffie wel lekker was krijg ik die bij de CTG
O, dat is dan dik in orde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de betere kwaliteit dan doorgaans. Beter da sociale dienstkoffie dat geen smaak heeft. Bonenkoffie in ziekenhuis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
jawel, kan er steeds meer de weg vinden, als hartslag wegvalt even apparaatje iets verplaatsen, als ie piept eve de hartslagrange verzetten.. nog ff en aansluiten doen we zelf
Je kan er zo gaan werkenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
jawel, kan er steeds meer de weg vinden, als hartslag wegvalt even apparaatje iets verplaatsen, als ie piept eve de hartslagrange verzetten.. nog ff en aansluiten doen we zelf![]()
![]()
ik ook, koud, drukke da, en wekker gaat pas 7.30 dus ze pakt haar moment nog maar ff lekkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik moest 2x niesen. Moet ik nu een mondkapje op naar het ziekenhuis?
Nee, maar zou wel een muts op doenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest 2x niesen. Moet ik nu een mondkapje op naar het ziekenhuis?![]()
![]()
Pas een nieuwe muts gekochtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar zou wel een muts op doen
toch wel een pareltje van een tekst, samen met respect for the man in the ice cream vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En nog vele anderequote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
toch wel een pareltje van een tekst, samen met respect for the man in the ice cream van![]()
![]()
denk dat er zo een wekker gaat dus ga maar even koffie zetten voor vrouwlief
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2126 / +160 / +13 / 7668 / 8089
2. Harrie / 837 / +93 / +22 / 1988 / 2235
3. _UserName_ / 447 / +25 / +88 / 813 / 1002
4. Dr.Mikey / 405 / +14 / +11 / 728 / 898
5. KillemWieft / 315 / +4 / +25 / 486 / 625
6. drakin / 284 / +49 / +2 / 809 / 951
7. ToT / 208 / +33 / +0 / 2429 / 2581
8. mascara-klodder / 196 / +6 / +0 / 1167 / 1335
9. sinterklaaskapoentje / 167 / +19 / +0 / 1449 / 1614
10. hemarookworst / 158 / +8 / +23 / 742 / 856
11. HappyCharly / 149 / +3 / +1 / 1041 / 1151
12. roos94 / 143 / +0 / +0 / 410 / 489
13. MizzezAmy / 132 / +8 / +0 / 1583 / 1744
14. AardappelSchotel / 123 / +20 / +0 / 1156 / 1279
15. gebrokenglas / 109 / +32 / +1 / 1198 / 1326
16. sp3c / 109 / +10 / +0 / 560 / 629
17. Lovely / 107 / +10 / +0 / 1383 / 1529
18. kree / 97 / +5 / +0 / 1292 / 1377
19. maily / 80 / +5 / +0 / 1089 / 1196
20. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Goh, gisteravond nog zitten bij lezen in alle topic die inmiddels gemaakt zijn over het al dan niet overlijden van een bepaalde user op FOK!...
Moggelllll
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Toch niet diegene die weer terug is?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:51 schreef Sally het volgende:
Goh, gisteravond nog zitten bij lezen in alle topic die inmiddels gemaakt zijn over het al dan niet overlijden van een bepaalde user op FOK!...
Moggelllll![]()
Geen idee?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch niet diegene die weer terug is?
Zal de PoHi eens checken.
En evt de laatste activiteit, al kan het zijn dat familie ingelogd zou zijn (of heeft).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker al een frisse wandeling buiten gemaakt
Goede wakeup call'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ook een stukje, maar er is nog geen duidelijkheid toch? Raadselachtig welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:51 schreef Sally het volgende:
MoggelllllCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ben je er s nachts niet om punten te pakken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:31 schreef mario390 het volgende:
laat me bitte wat punten pakken nu is rustig ik kom niet meer in 20![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee zijn tot 5 30 mensen ik werd niet 4 uren wachten vanf 2 00 ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je er s nachts niet om punten te pakken?![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Heel erg. Raadselachtig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook een stukje, maar er is nog geen duidelijkheid toch? Raadselachtig welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik vind het sowieso een kansloos verhaal hoe diegene aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook een stukje, maar er is nog geen duidelijkheid toch? Raadselachtig wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2025 09:06:21 ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TjaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
ZuchtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Waar heb je besteld?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
NouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
WachtenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Grappig wel. Meestal komen mannen te vroegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen. Papa dag dus maar vanochtend een stuk wezen hardlopen. Lekker met dit weer.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gesprekje met longarts, in de keuken waar een kerstboompje stond, die gezellig op tafel gezetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ouder zijn ben je elke dag, niet alleen op je vrije dag.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh jee, niks heftigs toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:14 schreef _UserName_ het volgende:
Gesprekje met longarts, in de keuken waar een kerstboompje stond, die gezellig op tafel gezetWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee de rest van de dagen verstop ik me achter de bank. Lukt vaak wel goed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Nee hoor, zij helpt ons bij het stoppen met roken, als we dan hier zijn voor een hartfilmpje van de kleine komt ze ff langsquote:
Stoppen met roken is altijd goedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, zij helpt ons bij het stoppen met roken, als we dan hier zijn voor een hartfilmpje van de kleine komt ze ff langs
Well, life can be a riot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies, zeker nuquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stoppen met roken is altijd goedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je kan ook even naar buiten, wordt je ook vast wel wakkerquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet te betalen allemaal ook johquote:Well, life can be a riot
Goeie. KOFFIE!quote:
Well, life can be a riot
NostalgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Duitsland scheelt de helft, 10 minuutjes rijdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet te betalen allemaal ook johTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gewoon niet beginnen met roken of een andere verslaving
gaat nu ff nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook even naar buiten, wordt je ook vast wel wakkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zoveel mogelijk paffen toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is goed te doen. Maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Duitsland scheelt de helft, 10 minuutjes rijden
Leuk idee: Gooi 50% van hoeveel je zou uitgeven per pakje per x op je spaarrekening. Koop aan't eind v/th jaar wat leuks. Denk dat je je kapot schrikt.
Mijn vader rookt 3 pakjes per week a 18 euro.Betekent dus dat als 'ie 3x per week 9 euro aan de kant gooit dat 'ie 27 euro per week op z'n spaarrekening gooit. Na 52 weken heb je dan 1400 euro. Dat is toch een leuke vakantie
Well, life can be a riot
Tegenwoordig alles duur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dioorroken, geld moet rollenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Inflatie eurozone 2,4 procent
Consumentengoederen en -diensten in Nederland zijn volgens de HICP in 2024 gemiddeld 3,2 procent duurder geworden. In 2023 was de inflatie volgens de HICP 4,1 procent."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na een recordhoogte van 11,6% in 2022, daalt de inflatie in 2024 naar 3,2%. We verwachten dat deze in 2025 ook op 3,2% uitkomt en in 2026 daalt naar 2,8%. De inflatie blijft in Nederland hiermee de komende jaren hoger dan in het eurogebied.
Nou dat is wel fijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We zijn in 2024 op 4,1% uitgekomenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:47 schreef Lovely het volgende:
Na een recordhoogte van 11,6% in 2022, daalt de inflatie in 2024 naar 3,2%. We verwachten dat deze in 2025 ook op 3,2% uitkomt en in 2026 daalt naar 2,8%. De inflatie blijft in Nederland hiermee de komende jaren hoger dan in het eurogebied.
Nou dat is wel fijn![]()
![]()
Ja en hebben we een dak boven onze hoofd.. kunnen we ons nog elke dag douchen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BMHquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:48 schreef maily het volgende:
Gelukkig kunnen we nog allemaal een goedbelegde boterham eten.![]()
![]()
Hebben een laptop/telefoon/tablet (streep eventueel door wat niet van toepassing is) om te internettenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
Ja en hebben we een dak boven onze hoofd.. kunnen we ons nog elke dag douchen![]()
Juist.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef Lovely het volgende:
Ja en hebben we een dak boven onze hoofd.. kunnen we ons nog elke dag douchen
En schoenen en een winterjas om lekker te gaan wandelen.![]()
Heb alle driequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben een laptop/telefoon/tablet (streep eventueel door wat niet van toepassing is) om te internetten
Zelfs twee tablets en twee laptops ( ok die andere twee zijn oud)
Ook datquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Juist.
En schoenen en een winterjas om lekker te gaan wandelen.
Ff werken
Eventjes maarquote:
Ja bolk me niet steedsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:51 schreef Lovely het volgende:
Nee alleen soms ruzie wie wie steeds bolkt![]()
![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev heeft een mooie poes![]()
Mogguhquote:
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Niet geweldig eerlijk gezegd. Nog steeds moe van het weekend...quote:
En jij?:')![]()
Hakte erin hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet geweldig eerlijk gezegd. Nog steeds moe van het weekend...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: