SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goeden TT, MikeyTT
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Al gedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet je niet werken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
oh ik had het tegen hemaquote:Op maandag 13 januari 2025 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe het morgenochtend wel
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of naar school?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Maar als ze die uitkerings nou iets hoger gooiden dan hoeven wij ook niet zoveel te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.:')![]()
Jij woont toch nog bij je moeder?quote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoorquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik had het trouwens tegenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoor
woonde ik nog maar bij mijn moeder
dat was een leven joh, deed alles, nu zegt ze 'als het een beestenboel is gaan we uiteten'
mag ik betalenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Of gewoon bier drinken en kut roepen naar de Buuf !!!quote:Op maandag 13 januari 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoorsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe op het moment alleen vrijwilligerswerkquote::')![]()
Ze heeft/had ook wel een bijzondere vaderquote:Op maandag 13 januari 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:
dat was een leven joh, deed alles, nu zegt ze 'als het een beestenboel is gaan we uiteten'
mag ik betalenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
das andere opaquote:Op maandag 13 januari 2025 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft/had ook wel een bijzondere vader
maar surinaamse opa was ook een leuke gozer
begin vorig jaar overleden, 99 jaar oud volgens hem, bijna 100
bleek eigenlijk 98 ... maar okOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik nog bij mutti woonde had ik of allang de afwas gedaan of had ik de afwas niet hoeven te doenquote:
Uw ADH vitamine Worst
dromers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
respectabele leeftijdquote:Op maandag 13 januari 2025 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
das andere opa
bleek eigenlijk 98 ... maar okUw ADH vitamine Worst
O net de andere.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
das andere opa
bleek eigenlijk 98 ... maar ok
Ach op die leeftijd hoef je niet meer zo nauw te rekenenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik werk bij mensen die er niet ver vanaf zittenquote:
true maar hij was nog helemaal goed nog, in 2 weken stopte alles in zijn lichaam
superakelig, maar was een heel feest in dat dorp, livestream en alles
Wow werk je bij de president van USAquote:Op maandag 13 januari 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk bij mensen die er niet ver vanaf zitten
Uw ADH vitamine Worst
huidige en toekomstige gaan dat niet halen denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Now way dat ik daar zou werkenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wow werk je bij de president van USA![]()
![]()
![]()
![]()
TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kip gehad vandaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker ik nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hutspot heb ik gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik had kip in mijn soepOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lekker. Lang niet gehad.quote:
maak je dat zelf of koop je dat kant en klaar?Smile, it's free therapy.![]()
Ik zit nu in 3 topics waar het merendeel kip at vandaagquote:
Zat er kip op?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ja dat wel.quote:
Moet lachen nu.
is die dunne van restorante , pollo!Smile, it's free therapy.![]()
Je had de memo zeker niet gelezen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan klopt het weer met het kippen complotquote:Op maandag 13 januari 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou ja dat wel.
Moet lachen nu.
is die dunne van restorante , pollo!
dit is raar!!!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan klopt het weer met het kippen complot
Zit altijd maar weinig kip op maar vind deze pizza wel lekker.Smile, it's free therapy.![]()
Volgens mij zitten we nu op 85 % kipeters vanavondquote:Op maandag 13 januari 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dit is raar!!!
Zit altijd maar weinig kip op maar vind deze pizza wel lekker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik eet bijna altijd kippenvlees en soms rund.
Als het geen pizza was geworden dan had ik nog gekruide kipfilets liggen.Smile, it's free therapy.![]()
Wat staat morgen op het menu? Dan kan ik er vast rekening mee houden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
we gaan allemaal bruine bonen eten met extra ui en knoflookquote:Op maandag 13 januari 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat staat morgen op het menu? Dan kan ik er vast rekening mee houden.Uw ADH vitamine Worst
Voor morgen heb ik zowel zalm, spek en rundvlees klaar liggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat staat morgen op het menu? Dan kan ik er vast rekening mee houden.
Eitje bakken met spek, rundvlees bij avondeten en zalm tussendoor of in de saladeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 13 januari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we gaan allemaal bruine bonen eten met extra ui en knoflook
* Ome Harrie Bid niet voor bruine bonen en vreet ze al helemaal niet![]()
![]()
Bed zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
slaap lekkerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig verstuur jij de memo nietquote:Op maandag 13 januari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we gaan allemaal bruine bonen eten met extra ui en knoflookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oeh lekkerquote:Op maandag 13 januari 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we gaan allemaal bruine bonen eten met extra ui en knoflook
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
dan iets anders wat darmgassen stimuleertquote:Op maandag 13 januari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Ome Harrie Bid niet voor bruine bonen en vreet ze al helemaal nietUw ADH vitamine Worst
Oh dat is een uitgebreid menu!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor morgen heb ik zowel zalm, spek en rundvlees klaar liggen.
Eitje bakken met spek, rundvlees bij avondeten en zalm tussendoor of in de salade
Ik heb wortelen, ovengroente, spruitjes, ui en spekjes liggen. En flammkuchendeeg, dus denk dat ik even creme fraiche ga halen nog.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Flamkuchendeeg ligt hier voor woensdag klaarquote:Op maandag 13 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is een uitgebreid menu!
Ik heb wortelen, ovengroente, spruitjes, ui en spekjes liggen. En flammkuchendeeg, dus denk dat ik even creme fraiche ga halen nog.
flammenkuchen
Oei, dan moet ik voor morgen dus nog wat anders regelenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Flamkuchendeeg ligt hier voor woensdag klaar
En een beker kaneelijs, die gaat ook woensdag op.
vind ik netjesquote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat staat blijkbaar woensdag op het menuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo lekkerquote:![]()
Er gaat sowieso paprika en lente ui op. Nog even zien wat nog meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kaneelijs is ook lekker! vers gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef drakin het volgende:
En een beker kaneelijs, die gaat ook woensdag op.![]()
Bij een ijswinkel dan
Zalm?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo lekker![]()
Er gaat sowieso paprika en lente ui op. Nog even zien wat nog meerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Donderdag snertdag, heb ik gehoord.
Niet mijn eigen ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
NIET OP DE FLAMMENKUCHEN LUMMEL!!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LUMMOL!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem zo ksnt en klaar gekochtquote:Op maandag 13 januari 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kaneelijs is ook lekker! vers gemaakt![]()
Bij een ijswinkel dan
Ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, ik eet in de winter bijna nooit ijs thuis.![]()
* Harrie eet in de zomer ook bijna nooit ijs thuis![]()
Nee.quote:
Eerder iets van spek of kip of kaas.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zal ook wel lekker zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem zo ksnt en klaar gekocht
zit hier in de buurt een ijswinkel die iedere dag vers ijs maakt. Althans dat beweren ze
Ik lees een kleine twijfelquote:Op maandag 13 januari 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal ook wel lekker zijn.
zit hier in de buurt een ijswinkel die iedere dag vers ijs maakt. Althans dat beweren ze![]()
![]()
quote:![]()
Ik weet niet of ze het echt iedere dag vers maken of dat het een verkooppraatje is
KAN NIET!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, kan gewoon!
Was in restaurant en zag allemaal opties, heb er foto van gemaakt:
[ link | afbeelding ]
als je adres geeft zorgen we daar gewoon voor met de fok!knokploeg
ff normaal doen mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
krijg een beetje trek als ik de kaart ziequote:Op maandag 13 januari 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, kan gewoon!
Was in restaurant en zag allemaal opties, heb er foto van gemaakt:
[ link | afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Ik hou niet van snertquote:Op maandag 13 januari 2025 23:27 schreef drakin het volgende:
Donderdag snertdag, heb ik gehoord.
Niet mijn eigen idee
Maar nog nooit zelf gemaakt, misschien dat die wel lekker zou zijnCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Beste is om elke dag even te gaan proeven dan merk je het vanzelf als de kwaliteit een keer tegenvalt tochquote:Op maandag 13 januari 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of ze het echt iedere dag vers maken of dat het een verkooppraatje is![]()
![]()
* sp3c schrat mizzezamy van de lijstquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik nu ook wel. En flammkuchen inspiratiequote:Op maandag 13 januari 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
krijg een beetje trek als ik de kaart zie
Zat ik al met mn saaie creme fraiche ui en spekjes, terwijl er zo veel meer mogelijk is!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
KAN NIET!
als je adres geeft zorgen we daar gewoon voor met de fok!knokploeg
ff normaal doen mensenwie heeft jou de flammkuchen expert gemaakt?
quote:
ik ook nietquote:Maar nog nooit zelf gemaakt, misschien dat die wel lekker zou zijnen dat ga ik ook niet doen nie
![]()
![]()
Ik doe altijd ricotta met wat creme fraiche op een flammkuchen bodemquote:Op maandag 13 januari 2025 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik nu ook wel. En flammkuchen inspiratie
Zat ik al met mn saaie creme fraiche ui en spekjes, terwijl er zo veel meer mogelijk is!![]()
stukjes zalm, garnalen, tomaat, champignons, gewone kaas, mozarella, kappertjes, donkere olijven, verse basilicum en wat kruiden
Laat het sp3c maar niet horenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik doe altijd ricotta met wat creme fraiche op een flammkuchen bodem![]()
stukjes zalm, garnalen, tomaat, champignons, gewone kaas, mozarella, kappertjes, donkere olijven, verse basilicum en wat kruiden
Klinkt ook niet slecht nee (behalve de olijven dan, die eet ik alleen uit beleefdheid)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Olijven moet je niet eten maar weggooienquote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laat het sp3c maar niet horen
Klinkt ook niet slecht nee (behalve de olijven dan, die eet ik alleen uit beleefdheid)Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik negeer ze gewoonquote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Olijven moet je niet eten maar weggooien
Voedsel weggooien hou ik ook weer niet van
En tapenade is wel weer lekker
oh eet je die terwijl je ze niet echt lekker vindt?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Laat het sp3c maar niet horen
Klinkt ook niet slecht nee (behalve de olijven dan, die eet ik alleen uit beleefdheid)Smile, it's free therapy.![]()
dat klinkt niet compleet niequote:In de vorm van olie kan ik ze wel hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Olijven moet je niet eten maar weggooien![]()
![]()
Bed nog steeds aan het zoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, maar alleen als ik bij andere mensen eet. Heeft wel even gekost, eerst vond ik ze echt vies, nu kan ik ze zonder problemen eten, maar echt lekker vind ik ze nog niet, dus thuis eet ik ze nietquote:Op maandag 13 januari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh eet je die terwijl je ze niet echt lekker vindt?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik zou dat echt niet doen...... dingen eten die ik echt niet lekker vind.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik bij andere mensen eet. Heeft wel even gekost, eerst vond ik ze echt vies, nu kan ik ze zonder problemen eten, maar echt lekker vind ik ze nog niet, dus thuis eet ik ze niet![]()
Klopt..quote:Op maandag 13 januari 2025 23:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat klinkt niet compleet nie
[..]
In de vorm van olie kan ik ze wel hebben
En gewoon gewerkt
So that's a win
♡♡♡♡![]()
Ik moet gewoon op een andere verdieping zoekenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Op alle verdiepingen minstens 1 bed per ruimte zettenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon op een andere verdieping zoeken
Uw ADH vitamine Worst
Als iemand je uitnodigt om te komen eten vind ik toch ook wel dat ze rekening mogen houden met wat je wel/niet lekker vindt.
Zou ik i.i.g wel doenWell, life can be a riot
je kunt dingen die je niet lekker vind er ook gewoon tussenuit vissen en op je bord laten liggen tochquote:Op maandag 13 januari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
Als iemand je uitnodigt om te komen eten vind ik toch ook wel dat ze rekening mogen houden met wat je wel/niet lekker vindt.
Zou ik i.i.g wel doen![]()
![]()
Hmm ja, maar met oefening heb ik vrijwel alles leren eten. Schimmelkaas was ook even een uitdaging, maar daar heeft de liefde bij meegeholpen, ex was er dol op.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou dat echt niet doen...... dingen eten die ik echt niet lekker vind.
Alleen koffie, dat lukt me nog niet.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Koen had ook kip
Kan ook, maar dat staat zo knulligquote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt dingen die je niet lekker vind er ook gewoon tussenuit vissen en op je bord laten liggen toch
Als ik bij m'n moeder eet en we eten bijvoorbeeld Spaghetti dan weet ik al op voorhand dat ze de saus maakt zonder champignons. Want ben een rare, lust ze wel rauw, maar gebakken vind ik ze niet te nassenWell, life can be a riot
Deze man zit vol goede ideeën!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op alle verdiepingen minstens 1 bed per ruimte zetten
weet ik, meerdere welquote:. ik heb lijstje gemaakt voor wie weet ooit.
anyway kan maar weer lastig slapen enzo, weet niet ben beetje gestressed ofzo laatste tijd. :SDo what you love, love what you do!![]()
Bij persoonlijke uitnodiging ja. Bij eetgroep neequote:Op maandag 13 januari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
Zou ik i.i.g wel doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn ex is dol op groente en heeft een tijd vegetarisch gegeten maar daar ga ik echt niet een mee doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar met oefening heb ik vrijwel alles leren eten. Schimmelkaas was ook even een uitdaging, maar daar heeft de liefde bij meegeholpen, ex was er dol op.
Alleen koffie, dat lukt me nog niet.
Die was trouwens ook dol op zo'n beetje alle kaas en daar hou ik ook helemaal niet van nie![]()
![]()
Zelf gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2025 23:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker. Lang niet gehad.
maak je dat zelf of koop je dat kant en klaar?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Possetjequote:Op maandag 13 januari 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, meerdere wel. ik heb lijstje gemaakt voor wie weet ooit.
anyway kan maar weer lastig slapen enzo, weet niet ben beetje gestressed ofzo laatste tijd. :S
Wat een figuur was dat
Well, life can be a riot
Kaas
Hmm ja, doe ik ook wel hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:45 schreef Grotetijd het volgende:
Zou ik i.i.g wel doen
Maar soms denk ik ook wel "stel je niet zo aan en eet het gewoon op!"Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat hebben heeeeeeeel veeeeeeeel mensen bij mij denk ik al wel gedachtquote:Op maandag 13 januari 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, doe ik ook wel hoor.
Maar soms denk ik ook wel "stel je niet zo aan en eet het gewoon op!"![]()
![]()
van als gastheer of vrouw snap ik dat.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar soms denk ik ook wel "stel je niet zo aan en eet het gewoon op!"
Haha maar er zal toch niemand zeggen dan, van focking helll dit smaakte voor geen kloot?
ik zou niet doen eigenlijk. ook al zou ik het niet te vreten vinden... LOLDo what you love, love what you do!![]()
Bij een eetgroep niet nee, ben ik met je eens. Is ook niet oke om dat te verwachten, maar als je bij vrienden eet mag je best aangeven wat je wensen zijn eventueel.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij persoonlijke uitnodiging ja. Bij eetgroep nee
Vrienden van mij nodigen mij regelmatig uit om te eten maar houden er 0 rekening mee. Heb wel eens een broodje pindakaas moeten eten omdat ze hutspot maakte, en als er iets is wat ik niet lekker vind...![]()
Then again, heb ook wel eens een gedoetje met ze gehad, omdat ze voor een vriend van mij die vaak meekomt al-tijd z'n favoriete biertjes in huis halen maar ik kan water of een kop koffie krijgen
En als je ze er op aanspreekt dan is dat "jouw probleem"
Sja..Well, life can be a riot
Ik eet meestal ook wel wat mij voorgeschoteld word.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar soms denk ik ook wel "stel je niet zo aan en eet het gewoon op!"
Laatst voor 't eerst uiensoep gegeten en was positief verrast.Well, life can be a riot
Klinkt niet gezellig.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij een eetgroep niet nee, ben ik met je eens. Is ook niet oke om dat te verwachten, maar als je bij vrienden eet mag je best aangeven wat je wensen zijn eventueel.
Vrienden van mij nodigen mij regelmatig uit om te eten maar houden er 0 rekening mee. Heb wel eens een broodje pindakaas moeten eten omdat ze hutspot maakte, en als er iets is wat ik niet lekker vind...![]()
Then again, heb ook wel eens een gedoetje met ze gehad, omdat ze voor een vriend van mij die vaak meekomt al-tijd z'n favoriete biertjes in huis halen maar ik kan water of een kop koffie krijgen
Sja..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mja, misschien heb ik makkelijk praten, omdat ik sowieso al veel lekker vond.
er is ook nog een verschil tussen iets niet lekker vinden, en bijna moeten kokhalzen natuurlijk, maar ok zelfs dat heb ik nog niet meegemaakt.
Do what you love, love what you do!![]()
makkelijke eterquote:Op maandag 13 januari 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja, misschien heb ik makkelijk praten, omdat ik sowieso al veel lekker vond.Do what you love, love what you do!![]()
Ben het wel met jou eens altijd proberen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja, misschien heb ik makkelijk praten, omdat ik sowieso al veel lekker vond.
Heeft iets kinderachtigs om als volwassene bij voorbaat te zeggen dat lust ik niet dus ga ik niet proberen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm klinkt alsof ik daar niet vaak zou gaan eten. Misschien zou ik ze zelfs geen vrienden noemen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij een eetgroep niet nee, ben ik met je eens. Is ook niet oke om dat te verwachten, maar als je bij vrienden eet mag je best aangeven wat je wensen zijn eventueel.
Sja..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar er zijn wel veel vieze dingenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het wel met jou eens altijd proberen.
Heeft iets kinderachtigs om als volwassene bij voorbaat te zeggen dat lust ik niet dus ga ik niet proberen.
♡♡♡♡![]()
Het is eigenlijk altijd wel gezellig. Maar het is "mijn probleem" dat ik niet drink, en ze vinden het prima om biertjes in huis te halen voor iemand, maar iemand anders z'n favo cola dan weer niet.quote:
Tijdje geleden was ik er, had 'ie cola gehaald voor me. En in het kader van "je bent bezig met afvallen" had 'ie suikervrije cafeïne vrije cola gehaald, dacht even dat ik ter plekke een tia kreeg.
Bedoel. Praktisch al mijn vrienden drinken. Ik drink heel zelden, maar dat betekent niet dat ik ze daarom maar water of koffie laat drinken? Nah, dan haal ik gewoon biertjes in huis als ze komen zonder te mokken.Well, life can be a riot
Vinden ze je wel aardig?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sja..
♡♡♡♡![]()
welke vind jij?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar er zijn wel veel vieze dingenDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat is het een beetje. Eerst vond ik olijven ook vies, maar zeiden ze steeds van nee, deze zwarte is echt heel anders dan de groene. Ik dus maar blijven proberen. En na aantal keer toch aan de smaak gewend.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het wel met jou eens altijd proberen.
Heeft iets kinderachtigs om als volwassene bij voorbaat te zeggen dat lust ik niet dus ga ik niet proberen.
Maar ja, ik laat me natuurlijk ook gewoon makkelijk overhalen om dingen te testen
Na m'n verjaardagsfiasco waar hij met 2 vrienden van mij toen ze aankwamen m'n balkon opging met een fles whiskey (die hij zelf had meegebracht) en daarna toen zij na amper 45 minuten waarbij er amper naar mij werd omgekeken weggingen hij ook besloot weg te gaan terwijl 'ie eigenlijk zou blijven crashen, ben ik ook héél erg gaan twijfelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm klinkt alsof ik daar niet vaak zou gaan eten. Misschien zou ik ze zelfs geen vrienden noemen.
De mensen die op mijn verjaardag waren die ik het kortste ken (naja 6-8 jaar t.o.v 15-20 is best een verschilletje) hadden het meest interesse in mij/de verjaardag en het socializen.Well, life can be a riot
het moet bij mij wel echt zwaar kut zijn en niet te vreten wil ik er wat van zeggen trouwens?
Niet lekker ok, maarrre heb nooit echt gehad iets wat ik dus totaal niet lekker vond er dan moeilijk over ging doen. laat staan als zelf gemaakt is nog.....
mss later. haha ja lol dan wel., maar niet in eerste instantie of het moet echt zo goor zijn dat ik het niet door kan slikken gewoon, maarja. hoe vaak komt dat voor, meeste kunnen toch wel beetje koken.Do what you love, love what you do!![]()
Die gast sowieso wel, die ken ik al jaren, en we viben altijd top. Maar z'n vrouw kijkt mij vaak de deur uit. Daar klik ik totaal niet mee.quote:Well, life can be a riot
ben ook niet zo fan van, hoewel echt goor?? ook niet echt. maar dat is geen maaltijd. maar als kaaaaaasplankje. en de rest oeh ja lekker blablaba. ik denk focking beschimmelde shit en smaakt me te sterk, maar ok kan het nog eten zonder kokhalzen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Teveel ..
Blauwschimmelkaas bijvoorbeeldDo what you love, love what you do!![]()
Ik nietquote:Op maandag 13 januari 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
ben ook niet zo fan van, hoewel echt goor?? ook niet echt. maar dat is geen maaltijd. maar als kaaaaaasplankje. en de rest oeh ja lekker blablaba. ik denk focking beschimmelde shit en smaakt me te sterk, maar ok kan het nog eten zonder kokhalzen.♡♡♡♡![]()
Ik vind alle kazen die sterker of heel anders smaken dan gewone goudse kaas al snel goorUw ADH vitamine Worst
Goudse kaas daarentegenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind alle kazen die sterker of heel anders smaken dan gewone goudse kaas al snel goor
♡♡♡♡![]()
Als ik iets niet lekker vind dan kunnen ze met een hoop mensen gaan roepen dat het wel lekker is dan pak ik mijn jas en kom nooit meer terugquote:Op maandag 13 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is het een beetje. Eerst vond ik olijven ook vies, maar zeiden ze steeds van nee, deze zwarte is echt heel anders dan de groene. Ik dus maar blijven proberen. En na aantal keer toch aan de smaak gewend.
Maar ja, ik laat me natuurlijk ook gewoon makkelijk overhalen om dingen te testenAls ik iets niet ken proef ik dat gewoon maar ik ga niks tegen heug en meug weg zitten proppen
Ik laat me duidelijk wat moeilijker overhalen denk ik
![]()
![]()
Hmm ja ik heb hier wel een mening over, maar als jij gelukkig bent met zulke vrienden, dan gewoon blijven uitnodigen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Na m'n verjaardagsfiasco waar hij met 2 vrienden van mij toen ze aankwamen m'n balkon opging met een fles whiskey (die hij zelf had meegebracht) en daarna toen zij na amper 45 minuten waarbij er amper naar mij werd omgekeken weggingen hij ook besloot weg te gaan terwijl 'ie eigenlijk zou blijven crashen, ben ik ook héél erg gaan twijfelen.
De mensen die op mijn verjaardag waren die ik het kortste ken (naja 6-8 jaar t.o.v 15-20 is best een verschilletje) hadden het meest interesse in mij/de verjaardag en het socializen.
Ik zou dan wel gewoon mn eigen cola meenemen als dat zo'n ding is.
Maar ja, zo lang ik geen koffie of sterke drank hoef te drinken is dat ook al snel goed
Je klinkt als iemand van 22 die net op kamers woontquote:Op maandag 13 januari 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:
mag ik betalen![]()
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind alle kazen die sterker of heel anders smaken dan gewone goudse kaas al snel goor![]()
![]()
Weet nog wel dat mijn ex net op d'rzelf woonde toen zelf slavinken ging bakken. Dat ging natuurlijk faliekant mis want vuur stond veel te hoog. Maar ze wilde het zelf doen dus soit.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:57 schreef kree het volgende:
het moet bij mij wel echt zwaar kut zijn en niet te vreten wil ik er wat van zeggen trouwens?
Niet lekker ok, maarrre heb nooit echt gehad iets wat ik dus totaal niet lekker vond er dan moeilijk over ging doen. laat staan als zelf gemaakt is nog.....
mss later. haha ja lol dan wel., maar niet in eerste instantie of het moet echt zo goor zijn dat ik het niet door kan slikken gewoon, maarja. hoe vaak komt dat voor, meeste kunnen toch wel beetje koken.
Na 10 minuten was de buitenkant bijna zwart, de binnenkant half rauw. Brandalarm afgegaan, zij helemaal in tranen omdat ze niet kon koken. Ik heb vervolgens een paar happen genomen van die slavink, stukjes die wel goed waren. D'r een kus op d'r voorhoofd gegeven en heb daarna de 2 slavinken die nog over waren en gebakken moesten worden in de airfryer gegooid en die waren na 15 Minuten prima. En heb haar toen gezegd van joh schat als je niet wil leren koken is dat oke, gooi het gewoon in de airfryer dat is nog "gezonder" ook want je kookt zonder olie/boter. Maar dat vond ze "onzin" en ze heeft daarna gewoon nooit meer gekookt tijdens onze relatie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik vind dat soort kazen meestal lekkerquote:Op maandag 13 januari 2025 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind alle kazen die sterker of heel anders smaken dan gewone goudse kaas al snel goorEn ik heb een hoop "ruikende" kazen gegeten in de 7 maanden dat ik in Frankrijk heb gewoond
![]()
![]()
kwam daar ook je wijnliefhebberij vandaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat soort kazen meestal lekkerEn ik heb een hoop "ruikende" kazen gegeten in de 7 maanden dat ik in Frankrijk heb gewoond
Uw ADH vitamine Worst
Oh ik heb hier ook een mening over hoor. En ik beschouw het ook niet meer als vrienden. Nodig ze praktisch nooit meer uit voor dingen, hou het contact op een wat lager pitje. En ze weten ook dat ik het niet oke vond hoe er gedaan werd tijdens de laatste paar x afspreken, maar wil dan ook weer niet een te groot probleem makenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb hier wel een mening over, maar als jij gelukkig bent met zulke vrienden, dan gewoon blijven uitnodigen.
Ik zou dan wel gewoon mn eigen cola meenemen als dat zo'n ding is.
Maar ja, zo lang ik geen koffie of sterke drank hoef te drinken is dat ook al snel goed
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn ex net op d'rzelf woonde toen zelf slavinken ging bakken. Dat ging natuurlijk faliekant mis want vuur stond veel te hoog. Maar ze wilde het zelf doen dus soit.
Na 10 minuten was de buitenkant bijna zwart, de binnenkant half rauw. Brandalarm afgegaan, zij helemaal in tranen omdat ze niet kon koken. Ik heb vervolgens een paar happen genomen van die slavink, stukjes die wel goed waren. D'r een kus op d'r voorhoofd gegeven en heb daarna de 2 slavinken die nog over waren en gebakken moesten worden in de airfryer gegooid en die waren na 15 Minuten prima. En heb haar toen gezegd van joh schat als je niet wil leren koken is dat oke, gooi het gewoon in de airfryer dat is nog "gezonder" ook want je kookt zonder olie/boter. Maar dat vond ze "onzin" en ze heeft daarna gewoon nooit meer gekookt tijdens onze relatie..Mijn eerste slavinken waren ook aangebrand van buiten en rauw van binnen. Maar gewoon blijven proberen, want zo moeilijk is het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerder voor cider, want in Bretagne was een hoop goede cider te vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kwam daar ook je wijnliefhebberij vandaan?![]()
Dat had ik met spruitjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste slavinken waren ook aangebrand van buiten en rauw van binnen. Maar gewoon blijven proberen, want zo moeilijk is het niet![]()
![]()
Ik ben gewoon heel beleefd opgevoed!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als ik iets niet lekker vind dan kunnen ze met een hoop mensen gaan roepen dat het wel lekker is dan pak ik mijn jas en kom nooit meer terugAls ik iets niet ken proef ik dat gewoon maar ik ga niks tegen heug en meug weg zitten proppen
Ik laat me duidelijk wat moeilijker overhalen denk ik
Gheghe dit geldt natuurlijk wel alleen voor eten
Nee valt wel mee. Ik kies veel voor de airfryer omdat het makkelijk is met schoonmaken en je hoeft er niet bij te blijven. Maar gewoon een minuutje op hoog vuur beide kanten en daarna laag vuur en regelmatig keren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste slavinken waren ook aangebrand van buiten en rauw van binnen. Maar gewoon blijven proberen, want zo moeilijk is het nietWell, life can be a riot
Je bent wel eerlijk met je dates als de seks slecht was?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel beleefd opgevoed!
Gheghe dit geldt natuurlijk wel alleen voor eten![]()
Had ik met hamburgersquote:Eerste hamburger die ik probeerde te bakken was zwart van buiten en roze van binnen
Well, life can be a riot
Hebben ze bij mij ook geprobeerd en ik ben echt wel gewoon netjes en beleefd maar ik laat me niks in mijn bek proppen wat ik niet wilquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel beleefd opgevoed!
Gheghe dit geldt natuurlijk wel alleen voor eten(En daar heeft al vanalles in gezeten dus het is niet dat ik nooit wat geprobeerd heb)
![]()
Airfryer is een van de favoriete dingen op het aanrecht hierquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik kies veel voor de airfryer omdat het makkelijk is met schoonmaken en je hoeft er niet bij te blijven. Maar gewoon een minuutje op hoog vuur beide kanten en daarna laag vuur en regelmatig keren.![]()
![]()
Hoe kut (hahahihihoho) dat misschien ook klinkt, het is wel beter om eerlijk te zijn zodat diegene er van kan leren. En als diegene geen ego heeft en er voor open staat is dat ook geen probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk met je dates als de seks slecht was?Well, life can be a riot
Nee eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel eerlijk met je dates als de seks slecht was?
Oh wacht, ik doe natuurlijk helemaal niet aan seks
Ik hou normaal niet zo heel erg van aubergine, maar was naar een goed en authentiek Japans restaurant geweest en de pickled eggplant een kans gegeven en dat viel niet tegenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet nog wel dat mijn ex net op d'rzelf woonde toen zelf slavinken ging bakken. Dat ging natuurlijk faliekant mis want vuur stond veel te hoog. Maar ze wilde het zelf doen dus soit.
Na 10 minuten was de buitenkant bijna zwart, de binnenkant half rauw. Brandalarm afgegaan, zij helemaal in tranen omdat ze niet kon koken. Ik heb vervolgens een paar happen genomen van die slavink, stukjes die wel goed waren. D'r een kus op d'r voorhoofd gegeven en heb daarna de 2 slavinken die nog over waren en gebakken moesten worden in de airfryer gegooid en die waren na 15 Minuten prima. En heb haar toen gezegd van joh schat als je niet wil leren koken is dat oke, gooi het gewoon in de airfryer dat is nog "gezonder" ook want je kookt zonder olie/boter. Maar dat vond ze "onzin" en ze heeft daarna gewoon nooit meer gekookt tijdens onze relatie..nouja dat soort dingen, er is een grens wel, maar doe altijd niet te moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu schat ik mezelf in wel redelijk ok te kunnen koken trouwens
nooit echt klachten gehad
Met die instelling krijg je het zelfs nog voor elkaar om mooie en lekkere ingredienten om te toveren tot een smakeloze maaltijd waar geen liefde in zit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Ik kies veel voor de airfryer omdat het makkelijk is met schoonmaken en je hoeft er niet bij te blijven. Maar gewoon een minuutje op hoog vuur beide kanten en daarna laag vuur en regelmatig keren.![]()
Is geweldig met hoeveel gemakt je iets op tafel kan zetten. Gebruik 'm voor praktisch alles.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Airfryer is een van de favoriete dingen op het aanrecht hier
Vlees/Vis bij m'n groenten. Gebakken aardappeltjes. Avondje met vrienden? Bittergarnituur/patat. Kleine pizzaatjes er in
Well, life can be a riot
We hebben allemaal de waan dat we ron jeremy zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe kut (hahahihihoho) dat misschien ook klinkt, het is wel beter om eerlijk te zijn zodat diegene er van kan leren. En als diegene geen ego heeft en er voor open staat is dat ook geen probleem.![]()
Ben ook totaal geen fan van aubergine, maar als een gerecht er echt om vraagt dan wil ik 't nog wel eens verpluveren en er doorheen doen zodat ik 't niet "proef" maar wel de vitamines ervan binnenkrijgquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou normaal niet zo heel erg van aubergine, maar was naar een goed en authentiek Japans restaurant geweest en de pickled eggplant een kans gegeven en dat viel niet tegen
Well, life can be a riot
Ik vond tomaten nooit lekker, tot ik er achter kwam dat de "nederlandse" tomaten in de supermarkt gewoon geen smaak hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hou normaal niet zo heel erg van aubergine, maar was naar een goed en authentiek Japans restaurant geweest en de pickled eggplant een kans gegeven en dat viel niet tegen![]()
Nou, je kan met een aifryer echt wel goede gerechten op tafel zetten hoor. Maar met je eens dat sommige dingen niet in een airfryer moeten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Met die instelling krijg je het zelfs nog voor elkaar om mooie en lekkere ingredienten om te toveren tot een smakeloze maaltijd waar geen liefde in zit.Well, life can be a riot
ik doelde vooral op: Dan hoef je er ook niet bij te blijven......quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, je kan met een aifryer echt wel goede gerechten op tafel zetten hoor. Maar met je eens dat sommige dingen niet in een airfryer moeten.![]()
Ik hou natuurlijk wel van aubergine
Maar pickled aubergine nog nooit gehad, ik stel me er een augurk bij voor. Vind ik ook wel lekker
Neuh, ik ben wel realistisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben allemaal de waan dat we ron jeremy zijn...
Eerste keer/keren met m'n ex was ook niet best, maar gewoon open staan voor ideetjes en als je iemand aan je zijde hebt die ook begripvol is en zoekt naar andere manieren dan is dat al 90% En uiteindelijk groei je er dan in mee en gaat het makkelijker/beter en dat is gezond!
Mensen maken er vaak zo'n probleem van, terwijl je nou eenmaal niet meteen met een andere partner een 10/10 seksleven hebt
Well, life can be a riot
ik ben al een tijdje geen tiener meer HCquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lees over die tieners in Helmondwelke tieners
![]()
![]()
stel he? je komt keertje bij man thuis.... na wss wat dates enzo en die gaat koken voor je?
zou het een onwijze afknapper zijn als dat dan helemaal ruk is?Do what you love, love what you do!![]()
Ja @Harrie, gewoon open staan voor ideetjes!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neuh, ik ben wel realistisch.
Eerste keer/keren met m'n ex was ook niet best, maar gewoon open staan voor ideetjes en als je iemand aan je zijde hebt die ook begripvol is en zoekt naar andere manieren dan is dat al 90%
Mensen maken er vaak zo'n probleem van, terwijl je nou eenmaal niet meteen met een andere partner een 10/10 seksleven hebt
Ik heb nog wel een paar ideetjes![]()
Maar nee, hier in dts doen we alleen aan neppe seks toch @devzero?
ik ga wanneer aubergine in het seizoen is toch maar experimenteren met recepten, mijn moeder kookte het altijd tot prut waardoor ik geen lekkere associaties bij hebtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou natuurlijk wel van aubergine
Maar pickled aubergine nog nooit gehad, ik stel me er een augurk bij voor. Vind ik ook wel lekkerUw ADH vitamine Worst
Uiteraard. En dat is gewoon van topkwaliteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Harrie, gewoon open staan voor ideetjes!
Maar nee, hier in dts doen we alleen aan neppe seks toch @:devzero?![]()
Och, liever dat het koken ruk is dan de seksquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef kree het volgende:
stel he? je komt keertje bij man thuis.... na wss wat dates enzo en die gaat koken voor je?
zou het een onwijze afknapper zijn als dat dan helemaal ruk is?
Sticky aubergine!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga wanneer aubergine in het seizoen is toch maar experimenteren met recepten, mijn moeder kookte het altijd tot prut waardoor ik geen lekkere associaties bij hebt
Vond ik zelf wel lekker en makkelijk te makenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
of met misoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sticky aubergine!
Vond ik zelf wel lekker en makkelijk te makenUw ADH vitamine Worst
øke oke. je zegt dus dat is bijzaak dat ie het kan (of niet).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Och, liever dat het koken ruk is dan de seks
maar kan ik hieruit begrijpen dat dat dan mss niet het belangrijkste is?
als dat het niet is.
Ik ben dol op vrouwen die open staan voor ideetjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Harrie, gewoon open staan voor ideetjes!
Maar nee, hier in dts doen we alleen aan neppe seks toch @:devzero?(keer iets nieuws proberen wil toch iedereen)
Neppe seks en geen seks dat verschil snap ik nog niet helemaal. Hoop dat Dev dat ff gaat uitleggen![]()
![]()
Die 5 tieners uit Helmond die een vrouw hebben verkracht. Jaar celstraf.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje geen tiener meer HCwelke tieners
*als alleenstaande, minderjarige vreemdelingen nog veel hulp en begeleiding nodig hebben bij het functioneren in de Nederlandse maatschappij"
Bahbahbah
Vrouw getraumatiseerd♡♡♡♡![]()
Ik snijd het meestal in dobbelstenen en roerbak het dan. Maar ik zat ook al naar een recept te kijken. Het wordt veel in de Italiaanse keuken gedaan, maar kan ook makkelijk met sojasaus, rijstazijn, en sesamolie.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga wanneer aubergine in het seizoen is toch maar experimenteren met recepten, mijn moeder kookte het altijd tot prut waardoor ik geen lekkere associaties bij hebt
Dit jaar maar weer een aubergineplant in de tuin planten![]()
![]()
Ik had wel de eenvoudige picnic variant gemaakt https://picnic.app/recipe(...)gine-met-witte-rijstquote:
Je kunt best veel met aubergine
Niks van gezien maar dat soort spul mogen ze van mij gewoon kapot schoppen en in het kanaal flikkeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die 5 tieners uit Helmond die een vrouw hebben verkracht. Jaar celstraf.
*als alleenstaande, minderjarige vreemdelingen nog veel hulp en begeleiding nodig hebben bij het functioneren in de Nederlandse maatschappij"
Bahbahbah
Vrouw getraumatiseerd![]()
De eerste keer koken van m'n ex bij mij thuis ging wel prima want was iets wat ze al vaker gemaakt had (lasagne) Keer daarna waren die Slavinken. Maar het maakte mij geen drol uit, want nee ze kon niet koken maar ze wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:13 schreef kree het volgende:
zou het een onwijze afknapper zijn als dat dan helemaal ruk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel lief
Wat ik erger vind is als je ergens thuis komt en het is een gigantische pestbende.
Had nadat 't uitging een paar maanden later een date met iemand en toen ik na 2 maanden daten bij haar thuis kwam (dates daarvoor waren bij mij thuis) had ze duidelijk een week niet opgeruimd. Woonkamer was een grote stofzooi en stonk. WC zaten de remsporen in. Keuken stond afwas van zeker 3 dagenDat was een grote afknapper. (en ze wist dat ik kwam, dan is het nog erger!)
Well, life can be a riot
Mannen die slecht koken doen dat omdat ze geen aandacht aan de details geven en te weinig geduld hebben. Die zijn dus geheid ook slecht in bed. Dus bij aangebrande slavinken, direct naar huis gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Och, liever dat het koken ruk is dan de seks![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De eerste keer koken van m'n ex bij mij thuis ging wel prima want was iets wat ze al vaker gemaakt had (lasagne) Keer daarna waren die Slavinken. Maar het maakte mij geen drol uit, want nee ze kon niet koken maar ze washahahaha. nouja je kwam toch terug ernaar he, dat zegt wat over jou dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel lief
Wat ik erger vind is als je ergens thuis komt en het is een gigantische pestbende.
Had nadat 't uitging een paar maanden later een date met iemand en toen ik na 2 maanden daten bij haar thuis kwam (dates daarvoor waren bij mij thuis) had ze duidelijk een week niet opgeruimd. Woonkamer was een grote stofzooi en stonk. WC zaten de remsporen in. Keuken stond afwas van zeker 3 dagenDat was een grote afknapper. (en ze wist dat ik kwam, dan is het nog erger!)
Vind t misselijkmakendquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niks van gezien maar dat soort spul mogen ze van mij gewoon kapot schoppen en in het kanaal flikkeren.
Buikpijn van♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen die slecht koken doen dat omdat ze geen aandacht aan de details geven en te weinig geduld hebben. Die zijn dus geheid ook slecht in bed. Dus bij aangebrande slavinken, direct naar huis gaan
Well, life can be a riot
als ze in de nacht slavinken gaan bakken moet je altijd wegwezenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen die slecht koken doen dat omdat ze geen aandacht aan de details geven en te weinig geduld hebben. Die zijn dus geheid ook slecht in bed. Dus bij aangebrande slavinken, direct naar huis gaan![]()
![]()
Dit klinkt logisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Mannen die slecht koken doen dat omdat ze geen aandacht aan de details geven en te weinig geduld hebben. Die zijn dus geheid ook slecht in bed. Dus bij aangebrande slavinken, direct naar huis gaan
Heb je ook een theorie over mannen die geen kaas lusten?
ik denk dat ik dat niet lekker ga vinden, dat is ook weer zo'n zacht gestoofde aubergine waar ik van over mijn nek gaquote:Uw ADH vitamine Worst
Ohja nee dan niet neequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat niet lekker ga vinden, dat is ook weer zo'n zacht gestoofde aubergine waar ik van over mijn nek ga♡♡♡♡![]()
hmm is logisch ja? haha wtf?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt logisch.
Heb je ook een theorie over mannen die geen kaas lusten?Do what you love, love what you do!![]()
Ik lees ff mee voor een vriendinquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt logisch.
Heb je ook een theorie over mannen die geen kaas lusten?![]()
![]()
Ik wilde zeggen, goed wassen. Maar wat zegt dat over mij?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt logisch.
Heb je ook een theorie over mannen die geen kaas lusten?![]()
Hahaha het zou wel heel raar zijn als koken het belangrijkste criterium zou zijn of iemand een geschikte partner is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
øke oke. je zegt dus dat is bijzaak dat ie het kan (of niet).
maar kan ik hieruit begrijpen dat dat dan mss niet het belangrijkste is?
als dat het niet is.
Na die slavinken van m'n ex? Ja. Maar heel eerlijk, ik was ook echt gek op haarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha. nouja je kwam toch terug ernaar he, dat zegt wat over jou dus.Roze bril ging maar héél langzaam af
Was m'n eerste serieuze relatie dus dan is 't al snel "wauw" was vooral bang d'r kwijt te raken en was blij dat iemand daadwerkelijk iets in mij zag, al vraag ik mij met hoe snel ze mij aan de kant schoof hoe serieus dat was. Maar dat is weer wat anders
Wat is jouw favo gerecht om te koken Kree?Well, life can be a riot
heb ooit eens iets kant en klaars gehaald uit de super bleek er ook aubergine in te zitten, wel gegeten maar voelde me daarna misselijk door die structuur
Uw ADH vitamine Worst
Toch wel een dingetjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha het zou wel heel raar zijn als koken het belangrijkste criterium zou zijn of iemand een geschikte partner is.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha het zou wel heel raar zijn als koken het belangrijkste criterium zou zijn of iemand een geschikte partner is.![]()
Hij behandelt je als stront, is waardeloos in bed, heeft geen manieren, geen vrienden, geen geld. Maar, hij kan wel koken. 10/10 Partner.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, goed wassen. Maar wat zegt dat over mij?![]()
Structuur is iets waar ik ook snel op aanslaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
heb ooit eens iets kant en klaars gehaald uit de super bleek er ook aubergine in te zitten, wel gegeten maar voelde me daarna misselijk door die structuur
De structuur van gekookte champignon krijg ik echt rillingen vanWell, life can be a riot
juist het zegt mss wel wat over moeite doen voor iemand als je al wil koken enzo voor ander,. dat wel. tja sommige Kunnen het gewoon niet, dus neem het met korrel zout enzo dat. Ik waardeer het altijd nog meer als zeggen ga uit eten ipv zelf wat maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha het zou wel heel raar zijn als koken het belangrijkste criterium zou zijn of iemand een geschikte partner is.Do what you love, love what you do!![]()
Slimquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
juist het zegt mss wel wat over moeite doen voor iemand als je al wil koken enzo voor ander,. dat wel. tja sommige Kunnen het gewoon niet, dus neem het met korrel zout enzo dat. Ik waardeer het altijd nog meer als zeggen ga uit eten ipv zelf wat maken.
Zout maakt het smakelijker♡♡♡♡![]()
Aubergine wordt snel zacht als je het kookt. Je kunt ook gewoon schijven grillen op in een hete pan of bbq. Maar dan moet je ze niet te dik maken, want nog rauw als de buitenkant een mooie kleur heeft en niet te dun, want dan worden ze weer zacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
heb ooit eens iets kant en klaars gehaald uit de super bleek er ook aubergine in te zitten, wel gegeten maar voelde me daarna misselijk door die structuur![]()
champignon vind ik dan weer lekkerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Structuur is iets waar ik ook snel op aansla
De structuur van gekookte champignon krijg ik echt rillingen vanUw ADH vitamine Worst
Haha. Koken, korrel zout. Geinig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
juist het zegt mss wel wat over moeite doen voor iemand als je al wil koken enzo voor ander,. dat wel. tja sommige Kunnen het gewoon niet, dus neem het met korrel zout enzo dat. Ik waardeer het altijd nog meer als zeggen ga uit eten ipv zelf wat maken.
Naja, er zijn weinig mensen die echt helemaal niet kunnen koken.
Dacht ook altijd dat ik 't niet kon. Tot ik het gewoon ging doen. een receptje volgen is niet zo moeilijk zou je denken.
Ben geen chef kok, maar kan prima chili con carne maken of spaghetti + saus. Of een simpele AVGWell, life can be a riot
Of aubergine lasagnequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Aubergine wordt snel zacht als je het kookt. Je kunt ook gewoon schijven grillen op in een hete pan of bbq. Maar dan moet je ze niet te dik maken, want nog rauw als de buitenkant een mooie kleur heeft en niet te dun, want dan worden ze weer zacht.![]()
![]()
Teveel werk maar lekkerrrr♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slim
Zout maakt het smakelijker
ik ben heelveel fan van om te maken lasagnequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Na die slavinken van m'n ex? Ja. Maar heel eerlijk, ik was ook echt gek op haarRoze bril ging maar héél langzaam af
Was m'n eerste serieuze relatie dus dan is 't al snel "wauw" was vooral bang d'r kwijt te raken en was blij dat iemand daadwerkelijk iets in mij zag, al vraag ik mij met hoe snel ze mij aan de kant schoof hoe serieus dat was. Maar dat is weer wat anders
Wat is jouw favo gerecht om te koken Kree?. het is simpel weet ik en doe gewoon pakje erin. maar werkt meestal wel.
verder kan ik wel alles koken hoor, maar hangt beetje af van hoeveel moeite ik wil doen. en het is ook gelijk een test of ze me leuk vindt om simpele dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook, rauw. Zo uit de verpakkingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
champignon vind ik dan weer lekker![]()
Well, life can be a riot
Nou kan best belangrijk zijn, al iemand niks lust vind ik dat best een groot probleem.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha het zou wel heel raar zijn als koken het belangrijkste criterium zou zijn of iemand een geschikte partner is.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
dat is volgens mij niet aan te radenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ook, rauw. Zo uit de verpakking
Uw ADH vitamine Worst
Hoezo is dat een test dan? Bedoel. Mijn laatste serieuze date wist dat ik geen bijster goede kok was, maar die heeft mij er niet op veroordeeld. Want koken is niet het enige wat telt hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben heelveel fan van om te maken lasagne. het is simpel weet ik en doe gewoon pakje erin. maar werkt meestal wel.
verder kan ik wel alles koken hoor, maar hangt beetje af van hoeveel moeite ik wil doen. en het is ook gelijk een test of ze me leuk vindt om simpele dingen.Well, life can be a riot
Als ze dan accepteerd dat het beter is dat ik kook niet nee dat is dat geen enkel issuequote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knap jij af op een vrouw als ze niet kan koken?
Er zijn echter wat mensen die nooit zijn losgekomen van hun moeders kookkunsten en die een gekookt ei nog wel aan laten branden en dan is het toch wel belangrijk dat een nieuwe partner wat meer gevoel met koken heeft toch![]()
Ja ik waardeer het wel als de man wil koken, moeite doen voor de ander is altijd goed. Maar als hij het niet kan, dan help ik gewoon, zo lang hij maar niet als een zoutzak op de bank blijft zitten en ik alles alleen moet doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
juist het zegt mss wel wat over moeite doen voor iemand als je al wil koken enzo voor ander,. dat wel. tja sommige Kunnen het gewoon niet, dus neem het met korrel zout enzo dat. Ik waardeer het altijd nog meer als zeggen ga uit eten ipv zelf wat maken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je kan mensen gelukkig veel leren eten, en als iemand er echt niet voor openstaat is dat een probleem ja. Een ontzettende picky eater kan ik ook niet tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kan best belangrijk zijn, al iemand niks lust vind ik dat best een groot probleem.Niet dat ik zelf nou alles lust, maar sta wel voor nieuwe dingen open. Iemand die dat gewoon wegwuift want "ik weet dat ik het niet lekker ga vinden"
Well, life can be a riot
Oh serieus? Ik doe dat altijd. Ff wassen en dan hop!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is volgens mij niet aan te radenWell, life can be a riot
tis een test omdat ik niet wil dat ze me leuk vinden of ik goed kan koken, of mss muzikaal nog wat ambities heb, of met werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo is dat een test dan? Bedoel. Mijn laatste serieuze date wist dat ik geen bijster goede kok was, maar die heeft mij er niet op veroordeeld. Want koken is niet het enige wat telt he
Maar om gewoon hoe ik ben. dat is elke keer de vraag die ik mezelf stel nl.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat dus, nooit gegeten dus dat blief ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan mensen gelukkig veel leren eten, en als iemand er echt niet voor openstaat is dat een probleem ja. Een ontzettende picky eater kan ik ook niet tegenNiet dat ik zelf nou alles lust, maar sta wel voor nieuwe dingen open. Iemand die dat gewoon wegwuift want "ik weet dat ik het niet lekker ga vinden"
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik jaag meestal altijd iedereen de keuken uit als ik sta te koken maar voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik waardeer het wel als de man wil koken, moeite doen voor de ander is altijd goed. Maar als hij het niet kan, dan help ik gewoon, zo lang hij maar niet als een zoutzak op de bank blijft zitten en ik alles alleen moet doen.![]()
Van die mensen die terwijl jij kookt met hun armen over elkaar op de bank zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik waardeer het wel als de man wil koken, moeite doen voor de ander is altijd goed. Maar als hij het niet kan, dan help ik gewoon, zo lang hij maar niet als een zoutzak op de bank blijft zitten en ik alles alleen moet doen.__!
Of die er bij staan met handen in hun zakken
Well, life can be a riot
Zo was mijn exquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus, nooit gegeten dus dat blief ik niet.Was niet heel chill.
Het was al-tijd standaard hetzelfde wat ze at.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat werd op den duur wel lastig. Bedoel je kan prima dingen proberen denk ik danWell, life can be a riot
Vroeger zou dat wel een afknapper kunnen zijn geweest, want mensen die niet kunnen koken, willen vaak ook geen nieuwe dingen uitproberen (was mijn gedachte toen). Niet dat ik er heel moeilijk over deed. Toen iemand voor het eerst voor mij kookte, was het pasta + saus uit een blik. Toen we later gingen samenwonen, heb ik haar wel een kookcursusje cadeau gegeven en ze vond het enorm leuk. Ze kon daarna lekkere springrolls maken met garnalen. Maar het meeste van het koken gebeurde door mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Knap jij af op een vrouw als ze niet kan koken?![]()
vind wel leuk juist eigenlijk samen te doen en ff te helpenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik jaag meestal altijd iedereen de keuken uit als ik sta te koken maar voor jou maak ik wel een uitzondering.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hangt er vanaf, meestal al ik iets wil maken doe ik het liever zelf. Meehelpen met snijden ofzo prima.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik waardeer het wel als de man wil koken, moeite doen voor de ander is altijd goed. Maar als hij het niet kan, dan help ik gewoon, zo lang hij maar niet als een zoutzak op de bank blijft zitten en ik alles alleen moet doen.Iedereen is een kutlultrut
Als iemand je niet leuk vind om hoe je bent date diegene al niet met je he?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
tis een test omdat ik niet wil dat ze me leuk vinden of ik goed kan koken, of mss muzikaal nog wat ambities heb, of met werk.
Maar om gewoon hoe ik ben. dat is elke keer de vraag die ik mezelf stel nl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja, maar niets lusten of niet kunnen koken vind ik niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kan best belangrijk zijn, al iemand niks lust vind ik dat best een groot probleem.
Misschien vind ik niets lusten nog wel vervelender, maar hangt er een beetje vanaf wat hij dan wel lust en hoe hij omgaat met dingen die hij niet lust.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik vind dat eigenlijk ook heel onvolwassen overkomen met steeds dit lust ik niet en dat lust ik niet en dan ook niet een beetje openstaan om het toch te proberen, net een sippe kleuterquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan mensen gelukkig veel leren eten, en als iemand er echt niet voor openstaat is dat een probleem ja. Een ontzettende picky eater kan ik ook niet tegenNiet dat ik zelf nou alles lust, maar sta wel voor nieuwe dingen open. Iemand die dat gewoon wegwuift want "ik weet dat ik het niet lekker ga vinden"
Uw ADH vitamine Worst
Agaritine is een gifstof die in de natuur voorkomt in verschillende soorten paddenstoelen, zoals champignons en shiitakes. De stof is in grote hoeveelheden giftig voor de mens, en mogelijk kankerverwekkend.[1] De stof oxideert echter snel wanneer de paddenstoel wordt opgeslagen in een waterige oplossing, en is ook onstabiel bij verhitting of koude temperaturen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik doe dat altijd. Ff wassen en dan hop!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: