SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Goeden TT, MikeyTT
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Al gedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet je niet werken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
oh ik had het tegen hemaquote:Op maandag 13 januari 2025 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe het morgenochtend wel
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of naar school?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Maar als ze die uitkerings nou iets hoger gooiden dan hoeven wij ook niet zoveel te doenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.:')![]()
Jij woont toch nog bij je moeder?quote:Op maandag 13 januari 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niets voor mij. Het moet in je aard liggen, de een werkt tot aan zijn dood en de ander blijf thuis.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoorquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik had het trouwens tegenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoor
woonde ik nog maar bij mijn moeder
dat was een leven joh, deed alles, nu zegt ze 'als het een beestenboel is gaan we uiteten'
mag ik betalenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Of gewoon bier drinken en kut roepen naar de Buuf !!!quote:Op maandag 13 januari 2025 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ligt nog minder in mijn aard, een wonder dat ik alsnog tot de hooggeleide G's behoorsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe op het moment alleen vrijwilligerswerkquote::')![]()
Ze heeft/had ook wel een bijzondere vaderquote:Op maandag 13 januari 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:
woonde ik nog maar bij mijn moeder
dat was een leven joh, deed alles, nu zegt ze 'als het een beestenboel is gaan we uiteten'
mag ik betalenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: