abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216348981
quote:
Heb je het idee dat je nog niet genoeg van dit soort topics hebt lopen om te kunnen huilen over buitenlanders?
pi_216349278
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 22:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Heb je het idee dat je nog niet genoeg van dit soort topics hebt lopen om te kunnen huilen over buitenlanders?
In 2025? Nog geen een dacht ik.
pi_216377196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..] En de wereld heeft nu eenmaal maar 1 referentiepunt vwb de gevolgen van fascisme.
Dan zou ik het woord fascist en racist maar wat minder te pas en te onpas gebruiken op users.

Er zijn dagen dat het lijkt als je geen groenlinks/ pvda stemt je gelijk als nazi wordt weggezet hier.
Hell To The Liars
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 januari 2025 @ 11:46:31 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_216377241
Excuses.....

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:41 schreef Frutsel het volgende:
Je loopt al een paar topics achter Tong...
NWS / Trump inauguratie topic #6 Musk doet Hitlergroet
:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2025 @ 11:50:29 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216377312
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dan zou ik het woord fascist en racist maar wat minder te pas en te onpas gebruiken op users.

Er zijn dagen dat het lijkt als je geen groenlinks/ pvda stemt je gelijk als nazi wordt weggezet hier.
Nee je moet iets of iemand een status geven door er het liefste zo erg mogelijke connotatie aan te hangen. Nazis waren heel erg dus als ik jou nazi noem hoef ik niet meer met je in gesprek.

Daarnaast : een nazi was een fascist maar niet elke fascist een nazi. Dit gelul verzwakt de waarde van het woord nazi alleen maar. Wel heel erg Amerikaans trouwens, om iemand meteen een nazi of lefty te noemen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216377556
@mods, mag ik hier een topic over openen in nws? Of toch liever niet?

Trump signals he will start pushing for a new world order in first 100 days

https://uk.news.yahoo.com(...)world-164605886.html

Ja, het is een mainstream bron, maar de hele nieuwe wereld orde heeft een behoorlijk hoog bnw gehalte :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216377611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee je moet iets of iemand een status geven door er het liefste zo erg mogelijke connotatie aan te hangen. Nazis waren heel erg dus als ik jou nazi noem hoef ik niet meer met je in gesprek.

Daarnaast : een nazi was een fascist maar niet elke fascist een nazi. Dit gelul verzwakt de waarde van het woord nazi alleen maar. Wel heel erg Amerikaans trouwens, om iemand meteen een nazi of lefty te noemen
Moest het 2x lezen , maar je hebt gelijk.
In plaats van te zeggen ik wil jou niet in dit topic, begin je eerst met iemand een Wilders of Klaver fan te noemen.

Daarna een Hamas aanhanger of Nazi,dan haken de meeste al af.
Zitten ze daarna nog steeds in je allergie kan je altijd nog overschakelen naar liefhebber van kindermoorden of genocide fan.

Dan blijven alleen nog de mensen met een bord voor hun kop over die dan in discussie gaan met andere mensen met een bord voor hun kop.
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 12:19:10 #59
8781 crew  Frutsel
pi_216377622
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:13 schreef Ali_boo het volgende:
@:Mods, mag ik hier een topic over openen in nws? Of toch liever niet?

Trump signals he will start pushing for a new world order in first 100 days

https://uk.news.yahoo.com(...)world-164605886.html

Ja, het is een mainstream bron, maar de hele nieuwe wereld orde heeft een behoorlijk hoog bnw gehalte :P
Je hebt al een topic in BNW hierover toch?
Ik zie persoonlijk het nog niet als iets voor NWS.
pi_216377723
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Je hebt al een topic in BNW hierover toch?
Ik zie persoonlijk het nog niet als iets voor NWS.
Dat vermoedde ik al, prima dan neem ik hem mee naar bnw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216378484
Ik heb een ban gekregen voor niets en ik vraag dan ook om een rectificatie en excuus.

VBLH
pi_216378539
Kan de discussie over het handgebaar van Musk in een andere topic? Trump heeft meer dan 100 executive orders getekend, maar werkelijk niemand die het daar over heeft

NWS / Trump inauguratie topic #8 Decreet op decreet
pi_216378644
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
Kan de discussie over het handgebaar van Musk in een andere topic? Trump heeft meer dan 100 executive orders getekend, maar werkelijk niemand die het daar over heeft

Maak dan een topic aan. Het is gratis om te doen hoor.
pi_216378664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Maak dan een topic aan. Het is gratis om te doen hoor.
Wil best aan topic aanmaken, zolang de mods daarin mee willen werken. Om die twee gescheiden te houden
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 14:00:45 #65
8781 crew  Frutsel
pi_216378702
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef Ali_boo het volgende:

Nee, dat topic was er al, maar dat hebben we maar even gesloten omdat het ook al in dit topic besproken werd. De titel van deel 5 of 6 was er ook naar. Het leek even klaar, maar het gaat er nu alweer een tijdje over in dat andere topic.

En het zal er in POL ook wel over gaan en op de FP etc etc..
pi_216379224
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Nee, dat topic was er al, maar dat hebben we maar even gesloten omdat het ook al in dit topic besproken werd. De titel van deel 5 of 6 was er ook naar. Het leek even klaar, maar het gaat er nu alweer een tijdje over in dat andere topic.

En het zal er in POL ook wel over gaan en op de FP etc etc..
Misschien kan er wel wat gedaan worden aan het bij herhaling met de haren erbij slepen van de Palestina/Gaza/Israel-kweeste
pi_216380689
Ik begrijp, dat jullie liever een paar megatopics hebben, waarbij tientallen discussies zoekraken tussen het geroep, dan een topic per discussie? Alhoewel ik wel blij ben, dat jullie alles wat niet on-topic is niet meteen verwijderen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:12:56 #68
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216380930
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:42 schreef Droopie het volgende:

[..]
Integendeel. Omdat er maar 1 referentiepunt is, wordt de definitie niet vervuild.

quote:
En dit is natuurlijk weer typisch extreem/radicaal rechts Calimero gejank.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216381064
Er gaat hier iets niet helemaal goed.

NWS / Trump inauguratie topic #9 Zwangere mannen
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:32:56 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381134
Hulde aan de mod die het Trump topic schoon weet te houden van de spam _O_ *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 17:40:40 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216381213
Doen we allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216399612
Kan deze weer open (en gereekst).
Is per ongeluk dichtgegooid door Pizzakoppo.

NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard

En deze weer dicht, want die was later dan Wantie.

NWS / Trump lanceert nieuwe memecoin, binnen paar uur miljarden waard

Bedankt alvast ^O^
pi_216399641
Misschien een idee om een algemeen Trump topic te maken? Ik zie nu in NWS 4 versplinterde Trump dit, Trump dat, topics.
De enige echte.
  donderdag 23 januari 2025 @ 11:16:27 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216400472
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2025 10:06 schreef Rnie het volgende:
Misschien een idee om een algemeen Trump topic te maken? Ik zie nu in NWS 4 versplinterde Trump dit, Trump dat, topics.
Of gewoon helemaal geen Trump topics. Gekken moet je negeren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216400491
quote:
18s.gif Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Of gewoon helemaal geen Trump topics. Gekken moet je negeren.
Liever 1 dan 4 toch? ;)
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')