Heb je het idee dat je nog niet genoeg van dit soort topics hebt lopen om te kunnen huilen over buitenlanders?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
NWS / Actieplan om tekort aan drinkwater te voorkomen
gaat deze nog open?
In 2025? Nog geen een dacht ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je nog niet genoeg van dit soort topics hebt lopen om te kunnen huilen over buitenlanders?
Nou ja,quote:
Dan zou ik het woord fascist en racist maar wat minder te pas en te onpas gebruiken op users.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..] En de wereld heeft nu eenmaal maar 1 referentiepunt vwb de gevolgen van fascisme.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:41 schreef Frutsel het volgende:
Je loopt al een paar topics achter Tong...
NWS / Trump inauguratie topic #6 Musk doet Hitlergroet
Nee je moet iets of iemand een status geven door er het liefste zo erg mogelijke connotatie aan te hangen. Nazis waren heel erg dus als ik jou nazi noem hoef ik niet meer met je in gesprek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zou ik het woord fascist en racist maar wat minder te pas en te onpas gebruiken op users.
Er zijn dagen dat het lijkt als je geen groenlinks/ pvda stemt je gelijk als nazi wordt weggezet hier.
Moest het 2x lezen , maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee je moet iets of iemand een status geven door er het liefste zo erg mogelijke connotatie aan te hangen. Nazis waren heel erg dus als ik jou nazi noem hoef ik niet meer met je in gesprek.
Daarnaast : een nazi was een fascist maar niet elke fascist een nazi. Dit gelul verzwakt de waarde van het woord nazi alleen maar. Wel heel erg Amerikaans trouwens, om iemand meteen een nazi of lefty te noemen
Je hebt al een topic in BNW hierover toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:13 schreef Ali_boo het volgende:
@:Mods, mag ik hier een topic over openen in nws? Of toch liever niet?
Trump signals he will start pushing for a new world order in first 100 days
https://uk.news.yahoo.com(...)world-164605886.html
Ja, het is een mainstream bron, maar de hele nieuwe wereld orde heeft een behoorlijk hoog bnw gehalte
Dat vermoedde ik al, prima dan neem ik hem mee naar bnwquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt al een topic in BNW hierover toch?
Ik zie persoonlijk het nog niet als iets voor NWS.
Maak dan een topic aan. Het is gratis om te doen hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
Kan de discussie over het handgebaar van Musk in een andere topic? Trump heeft meer dan 100 executive orders getekend, maar werkelijk niemand die het daar over heeft
NWS / Trump inauguratie topic #8 Decreet op decreet
Wil best aan topic aanmaken, zolang de mods daarin mee willen werken. Om die twee gescheiden te houdenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maak dan een topic aan. Het is gratis om te doen hoor.
Nee, dat topic was er al, maar dat hebben we maar even gesloten omdat het ook al in dit topic besproken werd. De titel van deel 5 of 6 was er ook naar. Het leek even klaar, maar het gaat er nu alweer een tijdje over in dat andere topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
Kan de discussie over het handgebaar van Musk in een andere topic? Trump heeft meer dan 100 executive orders getekend, maar werkelijk niemand die het daar over heeft
NWS / Trump inauguratie topic #8 Decreet op decreet
Misschien kan er wel wat gedaan worden aan het bij herhaling met de haren erbij slepen van de Palestina/Gaza/Israel-kweestequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, dat topic was er al, maar dat hebben we maar even gesloten omdat het ook al in dit topic besproken werd. De titel van deel 5 of 6 was er ook naar. Het leek even klaar, maar het gaat er nu alweer een tijdje over in dat andere topic.
En het zal er in POL ook wel over gaan en op de FP etc etc..
Integendeel. Omdat er maar 1 referentiepunt is, wordt de definitie niet vervuild.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan zou ik het woord fascist en racist maar wat minder te pas en te onpas gebruiken op users.
En dit is natuurlijk weer typisch extreem/radicaal rechts Calimero gejank.quote:Er zijn dagen dat het lijkt als je geen groenlinks/ pvda stemt je gelijk als nazi wordt weggezet hier.
Of gewoon helemaal geen Trump topics. Gekken moet je negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:06 schreef Rnie het volgende:
Misschien een idee om een algemeen Trump topic te maken? Ik zie nu in NWS 4 versplinterde Trump dit, Trump dat, topics.
Liever 1 dan 4 toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen Trump topics. Gekken moet je negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |