abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216380973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:03 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]

Tsja, zeg het maar.
Zeg 't maar, selectief geverontwaardigde.

Hele clip Musk:
twitter
pi_216380975
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat het landschapsontstierende dingen zijn die teringveel herrie maken met hinderlijke slagschaduw en afhankelijk zijn van wind?
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.

Volgens Trump gaan er walvissen door dood. Hoe hij daar bij komt, weet ik niet. En vogels natuurlijk. Waarom hij dan niet pleit voor een verbod op kolencentrales die vele malen meer vogels doden, niet met wieken, maar met hun uitstoot, mag joost weten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216380986
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.

De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.

De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.
Het falend beleid in deze is het negeren van het bestaan van klimaatverandering.
pi_216381002
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, BlueSky, de progressief linkse echokamer ..

Leg je er nu maar gewoon bij neer dat het geen Hitlergroet was.
[..]
Als jij inzit over klimaatverandering wel ja, weldenkende mensen zijn hier niet de hele tijd mee bezig. We zien dit vooral terug bij een bepaalde groep ideologen die tegelijkertijd ook nog menen alle kennis en waarheid in pacht te hebben.

De grote branden die we tot op heden zien (zoals in Californi) zijn het resultaat van mismanagement en falend beleid, niet van klimaatverandering, hoe graag sommigen dit ook wil zodat hun geestverwanten in de politiek kunnen worden vrijgepleit.

De realiteit is dat de genderideologie momenteel een veel groter gevaar voor kinderen vormt dan klimaatverandering.
Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:22:36 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381016
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:19 schreef Vostok het volgende:

[..]
De branden hebben wel degelijk met klimaatverandering te maken. Hogere temperaturen, droogte en hogere windsnelheden.
Het falend beleid in deze is het negeren van het bestaan van klimaatverandering.
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfires

En ook deze podcast: How Policy Failures Led to Devastation in California
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216381018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hele clip Musk:
[ x ]
Bewegende beelden graag, iemand die z'n arm een milliseconde strekt tijdens het zwaaien is niet hetzelfde.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:22:50 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hele clip Musk:
[ x ]
Dat filmpje maakt het juist erger. Dat filmpje is juist een bevestiging dat het om de hitlergroet gaat
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:23:49 #208
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216381032
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een Hitlergroet was en vooral, daarover discussiren?

:')
pi_216381034
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het is simpelweg mismanagement. Zie ook: The Governance Failures That Fed the Los Angeles Wildfires

En ook deze podcast: How Policy Failures Led to Devastation in California
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.
pi_216381041
Trumpert :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:25:44 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381057
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Vostok het volgende:

[..]
Net als de branden in Canada en Siberi. Allemaal klimaatverandering.
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216381078
Beetje doen alsof Musk een hitlergroet uitvoerde, die man is nou eenmaal een simpele ziel als het op sociaal vlak aankomt.
pi_216381084
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ook daar heb je simpelweg plekken waar bosbranden regelmatig voorkomen. Vroeger was daar hier geen aandacht voor. Nu hoeft er een bosbrand in Siberi te zijn en het is voorpaginanieuws, dat is een keuze.
De branden in Siberi hoor je weinig over.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:28:23 #214
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216381085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:23 schreef Richestorags het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een Hitlergroet was en vooral, daarover discussiren?

:')
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:30:13 #215
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_216381100
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:21 schreef Vostok het volgende:

[..]
Een Hitlergroet is een Hitlergroet. Ik kan er niks anders van maken...
Ik heb met je te doen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:33:09 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216381138
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:16 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het gaat om offshore wind, dus met die slagschaduw en herrie zal het wel meevallen. Ik vind ze verder niet lelijk, maar daar kun je over twisten. Dat windmolens afhankelijk van de wind zijn zie ik niet als een argument. Elke energieopwekker is ergens van afhankelijk, zolang je er maar op tijd op in kumt spelen kun je aanbod en afname op het energienet goed genoeg in balans hebben.

Volgens Trump gaan er walvissen door dood. Hoe hij daar bij komt, weet ik niet. En vogels natuurlijk. Waarom hij dan niet pleit voor een verbod op kolencentrales die vele malen meer vogels doden, niet met wieken, maar met hun uitstoot, mag joost weten.
Walvissen zouden het zoemen onderwater op kilometers afstand horen vanwege hun 'sonar' en hierdoor zelfmoord plegen door aan wal te zwemmen.

Wel wat materiaal over te vinden op youtube. Of het echt is, geen idee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216381164
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, die discussiren daar niet over. Die roepen dat gewoon omdat het zo mooi aansluit bij hun afkeer denk ik. Ik heb tenminste nog niemand hier een valide argument zien maken dat het om een Hitlergroet gaat.
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.
pi_216381165
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je hebt ook nog het intrekken van vergunningen voor de bouw van windmolens, gewoon omdat... ja, waarom eigenlijk? Zo erg achterlijk zie je ze niet vaak.

Niet dat het allemaal verder van een besluit afhangt inderdaad, maar het is zo ontzettend oliedom.
Omdat wind op land daar veel gebruikt wordt om off grid gebieden van stroom te voorzien.
De CO2 voetprint en ontsierlijking zijn veel mensen een doorn in het oog.
Landeigenaren leasen hun land voor de electriciteits partijen. En sommigen willen dat niet die zien liever investeringen in kabels naar de grid.
Vakman pur sang
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:36:37 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381172
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Vostok het volgende:

[..]
De branden in Siberi hoor je weinig over.
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:38:44 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381193
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Was een paar jaar terug nog voorpaginanieuws bij de NOS. 'Bosbranden in koudste regio van Rusland' met zo'n sensatietitel bracht men toen. Er niet bij vertellende dat er daar een klimaat is van ijskoude winters en warme, korte zomers.
In de winter fikt het daar ook hoor. De branden daar zijn onmogelijk te blussen
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:39:19 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381199
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.

twitter
pi_216381209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:35 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dit vooral ja. Alle wokies net doen alsof alles en iedereen die rechts is, fascisme aanhangt, en alle rechtse wappies net doen alsof homo's gevaarlijk zijn. Trieste situatie.
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:41:08 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216381222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Maar Rutte is toch links?
pi_216381232
quote:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo.
Meeste mensen doen er gelukkig niet aan mee, zijn vooral van die figuren die 24/7 op twitter in zo'n bubbel vastzitten. Waar Trump ook z'n winst aan te danken heeft.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:44:00 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216381256
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Deze gemist zeker? Is al meerdere keren geplaatst, maar ok.

[ x ]
Oehh, nou, deze lijkt wel hoor. Musk gebruikt alleen de platte hand, wat dus ook aangeeft dat het geen Hitlergroet is.
quote:

[..]
Ik zie niet zoveel wokies hier eigenlijk. Als gematigd rechts kiezer kun je denk ik prima in Trump een extreem-rechtse idioot zien. Heeft verder niet zoveel van doen met normaal rechtse politici als bv. een Rutte ofzo. Zie bv. ook iemand als Dick Cheney die al bijzonder rechts is voor mijn smaak, die dat ook gewoon doorzag.
Er zijn hier de nodige wokies hoor.
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar Rutte is toch links?
Rutte is sociaal liberaal, economisch rechts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')