Ja die draagt flink bij als je dat zo ziet, kan ook wel goed met Ivan overwegquote:
Ach beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:38 schreef golfer het volgende:
En alweer een spin-off bij SBS-6
RLS / [SBS 6] Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigreren
Beetje flauwe opmerking. Ik vind het niet vreemd dat ze overstuur was. Ivan heel heftig ziek, wat zelfs fataal kan aflopen. En dat dan ook nog midden in het hoogseizoen. Dan komen er ineens wel heel veel emoties op je af.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:35 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende week weer eens een hysterische en huilende Linda
Dit gun je niemand maar die Ivan heeft ook wel een enorm bord voor z´n kop met z´n mening over het eten van groentequote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:48 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Beetje flauwe opmerking. Ik vind het niet vreemd dat ze overstuur was. Ivan heel heftig ziek, wat zelfs fataal kan aflopen. En dat dan ook nog midden in het hoogseizoen. Dan komen er ineens wel heel veel emoties op je af.
Dat is absoluut waarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dit gun je niemand maar die Ivan heeft ook wel een enorm bord voor z´n kop met z´n mening over het eten van groente
Ja en dat lag aan hun etniciteit...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 12:34 schreef Stansfield het volgende:
In het programma back to reality ging het ook even over een huis vol.
Filemon was bij de familie baumgard. Die vonden het toch wel heel jammer dat de kinderen geen aanbiedingen hadden gehad om iets met hun talenten te doen. In een reclame spelen enz.
https://www.powned.tv/program/back-to-reality~143/
https://www.powned.tv/art(...)e-borstvoeding~3772/
Ah ja... ze waren niet mijn favoriet...quote:Op maandag 26 mei 2025 12:00 schreef spapaars het volgende:
Familie Cudogham niet te zien in nieuw seizoen Een Huis Vol.
https://www.ad.nl/show/fa(...)-huis-vol~a6a97c59a/
Ik vind het ook dubbel hoor. Het is uiteindelijk het privé verhaal van die kinderen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:30 schreef Ceviche het volgende:
https://www.kekmama.nl/ar(...)ogramma-een-huis-vol
Deze mensen zaten ook een keer in het familiediner, gingen ze uit eten ofzo vanwege hun achtergrondverhaal.
Je mag me cynisch vinden maar ik vind dit toch wel zo raar. Het voelt gewoon heel erg alsof die ouders in de spotlight komen omdat ze hun eigen familieleden in huis hebben genomen, over de rug van die kwetsbare kinderen.
Dat vond ik eigenlijk ook al toen ze in het familiediner zaten dus dit helpt dan niet bij dat beeld. Want uiteindelijk gaat het er bij een huis vol nu niet over dat ze nu een groot gezin zijn, het gaat vooral over het achtergrondverhaal. Wat vinden jullie daar nou van?
Jaaaa! Zag het in het tv-krantje. Ben erg benieuwdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Zusje123 het volgende:
Voor de liefhebbers: het nieuwe seizoen is vandaag begonnen!
44 jaarquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:56 schreef maily het volgende:
Dat open vuur op tafel binnen bij fam. Wildeman ......
Mama Bakhchar heeft de boel goed onder controle![]()
De koelkast is afgeplakt
Priscilla heeft voor de box een mobile gekocht van meer dan 80 euro .... en hij is er al af voordat de baby er is.
Er ligt ook een "nestje" in de box. Dat wordt vast binnen no time bezet door een van de hondjes
En Gerdien in verwachting ....
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:47 schreef Blues het volgende:
[..]
44 jaar![]()
Maar goTs wil![]()
Ik dacht nog even dat zijn operatie een sterilisatie zou zijn![]()
Die gedachte had ik een seconde en toen dacht ik "dat mogen ze vast niet"quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:47 schreef Blues het volgende:
[..]
44 jaar![]()
Maar goTs wil![]()
Ik dacht nog even dat zijn operatie een sterilisatie zou zijn![]()
Groot respect voor dat gezin en die opvoedingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:11 schreef golfer het volgende:
De nieuwe familie (stuiter)Bal heeft wel een moeilijk verleden.
Wat verdrietig allemaal.
Die lelijke snor vergeef ik hem gelijk.
Wat kan die Jessy prachtig schilderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:11 schreef golfer het volgende:
Wat verdrietig allemaal.
En op die leeftijd alquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wat kan die Jessy prachtig schilderen
Ik denk dat veel ouders wel op bepaalde gebieden drammenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:06 schreef golfer het volgende:
Wat vreselijk dat gedril en gedram van moeder Bakcha tegen dat jongetje die bij Ajax mag trainen.
Vreselijk zulke ouders die waarschijnlijk met dollartekens in de ogen hopen dat zoonlief een miljoenencontract gaat krijgen.
Dan heb je ballenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:15 schreef Blues het volgende:
Bewonderenswaardig dat de Balletjes die 4 kinderen van haar zus en zwager in huis hebben genomen.
Die kinderen zijn gewoon netjes opgevoedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Lekker gedrild ook, dat vasten. Normaliter hadden kinderen tijdens het maken wel wat in hun mik gestopt. Angstig wel...
Van een oud collega uit Staphorst weet ik dat op zondag door een van de zes kinderen telkens weer de stekker van de WiFi router in het stopcontact werd gestopt. Maar bij de Bacha's geen religieuze rebellie?
Ja en hoe ze ook met die kinderen omgaan (hun eigen en die pleeg). Ik ben echt fan van die mensenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:15 schreef Blues het volgende:
Bewonderenswaardig dat de Balletjes die 4 kinderen van haar zus en zwager in huis hebben genomen.
Tot en met aflevering zevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
Tot hoever hebben jullie gekeken eigenlijk?
Neeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot en met aflevering zeven
Heb ik gespoilerd per ongeluk? Sorry
Ik houd me oppervlakkig daardoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee.
ik ben al veel verder.
ik hou me in
nou zoals die ene tegen zijn moeder en zussen praat vrees ik voor zijn volwassen levenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kinderen zijn gewoon netjes opgevoedniks mis met dat gezin
Heb alle afleveringen bekekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
Tot hoever hebben jullie gekeken eigenlijk?
ja ik vind het ook een beetje ingewikkeld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
Vader Bal heeft een barbershop, of spoiler ik nou?
Ik begon mij een beetje te ergeren aan dat gezeik over die snor. Superleuk gezin en enorm knap hoe ze het redden met die vier nichtjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik vind het ook een beetje ingewikkeld.
heb alle afleveringen al gezien ......
Dat is geen spoiler, want hij werd vorige week zelfs in zijn barbiershop gefilmd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
Vader Bal heeft een barbershop, dat verklaard zijn kapsel en snor of spoiler ik nou?
Nou dan, waarom blijf je daarover doorzeuren?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, want hij werd vorige week zelfs in zijn barbiershop gefilmd.
Vind jij het zeuren als ik post dat hij op Bromsnor lijkt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
Nou dan, waarom blijf je daarover doorzeuren?
Geen oordeel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:11 schreef golfer het volgende:
Wat verdrietig allemaal.
Toen wist ik niet dat het bij zijn beroep paste en verder geef ik die man en zijn familie alleen maar complimenten.quote:
Blablabla, zal wel, je grap met het Bromsnorplaatje is stom, popiejopie gedoe, valt verkeerd. Zeikerd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen wist ik niet dat het bij zijn beroep paste en verder geef ik die man en zijn familie alleen maar complimenten.
Je zoekt spijkers op laag water.
Gebrek aan gevoel voor humor bla, bla, bla.Trutje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Blablabla, zal wel, je grap met het Bromsnorplaatje is stom, popiejopie gedoe, valt verkeerd. Zeikerd.
Als die vader zich nou ook gedroeg als Bromsnor had ik het grappig gevonden. Jij en humor, moet even mijn vergrootglas erbij pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gebrek aan gevoel voor humor bla, bla, bla.Trutje.
Gezonde voeding is niet helemaal hun pakkie anquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
Die familie Wildeman, boodschappen op budget maar wel liters frisdrank en zakken snoep/chips halen
Van de winter weerquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat het seizoen weer klaar is. Dit zou gewoon het hele jaar op moeten komen
Stiekem wel jaloers op de liefde bij familie Bal
De familie Bakchar is sympathiek maar net wat te perfect...
De familie Wildeman vind ik een gezellig zooitje ongeregeld. Ze komen oprecht over
En dan Blom... ik heb het zo met die kinderen te doen. Ze hebben meer kinderen dan ze aandacht kunnen geven... echt heel sneu
Weet ik... gezonde keuze denk ik voor de kinderen. Jammer voor onsquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Van de winter weer
Alleen dan doet fam. Wildeman niet meer mee.
https://kro-ncrv.nl/progr(...)oen-familie-wildeman
Er is toch zo’n vooruitkijktopic? Je plaatst nu een heleboel dingen die nog niet op tv zijn geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:30 schreef maily het volgende:
Sorry als ik dingen gespoilerd heb ......
kijk daar ga ik al .... sorry!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er is toch zo’n vooruitkijktopic? Je plaatst nu een heleboel dingen die nog niet op tv zijn geweest.
Zooo vermoeiend, daarom post ik hier eigenlijk zelden. Leuk programma wel, maar voor je het weet heb je weer iets geschreven dat nog niet op TEEVEE is geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
kijk daar ga ik al .... sorry!
ik ga het weghalen.
RLS / [Voortuitkijken] Een Huis Vol #1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het vooruitkijktopic? Ik kan hem niet vinden.
Hij is af en toe misschien een beetje onhandig, maar hij heeft zeker zijn hart op de goede plek zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef golfer het volgende:
Lieve emoties bij vader Wildeman bij de 21ste verjaardag van zijn oudste bonuskind.
ja je merkt dat er veel liefde is in dat gezin, mooi om te zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef golfer het volgende:
Lieve emoties bij vader Wildeman bij de 21ste verjaardag van zijn oudste bonuskind.
Ik vind die man net zo erg, of erger...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:08 schreef Verida het volgende:
Dan ben je een maand of 4 bezig met voorbereiden op een concert in de kerk en dan vraag je je vrouw of die de avond aan elkaar wil praten....
en dan begint vrouwlief een paar uur voor het concert eens met iets op papier te zetten.
Ik vind het een ontzettend egoistische vrouw, en ik zou knettergek worden van die Gerdien.
Das een enorme flapdrol met alles. Sleutel kwijt van de deur van het orgel, waar ie zijn psalmen kan spelen, wat een voorbereiding! Ze zijn beiden wel lieve chaotische ouders, lijkt het. Alleen bij de oudste zoon beginnen er haarscheurtjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die man net zo erg, of erger...
Nou al die kinderen zijn losgeslagen wild...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Das een enorme flapdrol met alles. Sleutel kwijt van de deur van het orgel, waar ie zijn psalmen kan spelen, wat een voorbereiding! Ze zijn beiden wel lieve chaotische ouders, lijkt het. Alleen bij de oudste zoon beginnen er haarscheurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |