Tot en met aflevering zevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
Tot hoever hebben jullie gekeken eigenlijk?
Neeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot en met aflevering zeven
Heb ik gespoilerd per ongeluk? Sorry
Ik houd me oppervlakkig daardoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee.
ik ben al veel verder.
ik hou me in
nou zoals die ene tegen zijn moeder en zussen praat vrees ik voor zijn volwassen levenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die kinderen zijn gewoon netjes opgevoedniks mis met dat gezin
Heb alle afleveringen bekekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:36 schreef maily het volgende:
Tot hoever hebben jullie gekeken eigenlijk?
ja ik vind het ook een beetje ingewikkeld.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
Vader Bal heeft een barbershop, of spoiler ik nou?
Ik begon mij een beetje te ergeren aan dat gezeik over die snor. Superleuk gezin en enorm knap hoe ze het redden met die vier nichtjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik vind het ook een beetje ingewikkeld.
heb alle afleveringen al gezien ......
Dat is geen spoiler, want hij werd vorige week zelfs in zijn barbiershop gefilmd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:59 schreef Firuze60 het volgende:
Vader Bal heeft een barbershop, dat verklaard zijn kapsel en snor of spoiler ik nou?
Nou dan, waarom blijf je daarover doorzeuren?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, want hij werd vorige week zelfs in zijn barbiershop gefilmd.
Vind jij het zeuren als ik post dat hij op Bromsnor lijkt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
Nou dan, waarom blijf je daarover doorzeuren?
Geen oordeel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:11 schreef golfer het volgende:
De nieuwe familie (stuiter)Bal heeft wel een moeilijk verleden.
Wat verdrietig allemaal.
Die lelijke snor vergeef ik hem gelijk.
Toen wist ik niet dat het bij zijn beroep paste en verder geef ik die man en zijn familie alleen maar complimenten.quote:
Blablabla, zal wel, je grap met het Bromsnorplaatje is stom, popiejopie gedoe, valt verkeerd. Zeikerd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen wist ik niet dat het bij zijn beroep paste en verder geef ik die man en zijn familie alleen maar complimenten.
Je zoekt spijkers op laag water.
Gebrek aan gevoel voor humor bla, bla, bla.Trutje.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
Blablabla, zal wel, je grap met het Bromsnorplaatje is stom, popiejopie gedoe, valt verkeerd. Zeikerd.
Als die vader zich nou ook gedroeg als Bromsnor had ik het grappig gevonden. Jij en humor, moet even mijn vergrootglas erbij pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gebrek aan gevoel voor humor bla, bla, bla.Trutje.
Gezonde voeding is niet helemaal hun pakkie anquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
Die familie Wildeman, boodschappen op budget maar wel liters frisdrank en zakken snoep/chips halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |