quote:Op maandag 13 januari 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is er ook een topic voor Grote Gezinnen, Grote Vakanties? Kan het niet vinden
En dat liedje erbij zingen.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Emotionele fietstocht, snap wel dat die het wil afmaken.
Ja daar zal ik maar niks over zeggen hierquote:
Ja lijkt mij ook 🤣 Horror met die kinderen die er al geen zin in hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:17 schreef Remco het volgende:
Dat tripje naar die kerstmarkt in Maastricht moet toch gescript zijn. Dat zou toch geen familie voor zijn plezier doen.
En geen van die kinderen had er zin in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:17 schreef Remco het volgende:
Dat tripje naar die kerstmarkt in Maastricht moet toch gescript zijn. Dat zou toch geen familie voor zijn plezier doen.
Dat wel, maar je moet er toch niet aan denken om met zoveel kinderen naar de kerstmarkt te gaan en daarvoor 2.5 eerst te rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Telefoonnummer op de hand schrijven is best wel een slimme oplossing.
En twee en half uur terugrijden. Het lijkt mij de hel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar je moet er toch niet aan denken om met zoveel kinderen naar de kerstmarkt te gaan en daarvoor 2.5 eerst te rijden.
Om de hoek bij ons.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
De schaatsbaan in Amsterdam bevindt zich in Haarlem…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef maily het volgende:
Is er nog een ander topic over een huis vol?
spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: wtafOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Kreeg ook het idee dat ze wat extra geld toegestopt hebben gekregen om leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:17 schreef Remco het volgende:
Dit zijn trouwens wel 4 sympathieke gezinnen. Eigenlijk jammer dat ze van driekwart jaar per gezin maar een dag of 5 hebben gefilmt dit seizoen. Dan voelt het allemaal iets meer gescript dan dat het al is.
Ze hebben meer ruimte dan je op TV ziet, appartement is 2 verdiepingen. Opbergruimte hebben ze gemaakt door onder andere de verhoging in de woonkamer waarop de bank staat. Ruim is het niet, maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben. Naast dit huis waar ze wonen hebben ze ook nog het vakantiehuisje wat je op TV ziet en de oudste zoon woont in een familiehuis wat ze bezitten. En ik meen mij te herinneren dat ze ook nog ergens een groot huis in de verhuur hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cudogham familie is wel mijn favoriet van deze reeks. Die vader heeft wel humor en is vrij relaxed en die moeder komt ook erg zorgzaam over. Al vraag ik mij echt af hoe die indeling in hun huis is, want het lijkt mij vrij klein. In eerdere afleveringen zag je dat één van die kinderen was weggestopt in een soort kast achter de trap? En dan hebben ze ook niet echt een woonkamer.
Oh ze zullen best het geld hebben, daar twijfel ik niet over. Maar met die grote gezinnen ben ik vaak wel benieuwd wat de indeling in zo'n huis is want dat blijft vaak maar vaag tenzij ze een keer een kamerwissel laten zien.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hebben meer ruimte dan je op TV ziet, appartement is 2 verdiepingen. Opbergruimte hebben ze gemaakt door onder andere de verhoging in de woonkamer waarop de bank staat. Ruim is het niet, maar je hoeft geen medelijden met ze te hebben. Naast dit huis waar ze wonen hebben ze ook nog het vakantiehuisje wat je op TV ziet en de oudste zoon woont in een familiehuis wat ze bezitten. En ik meen mij te herinneren dat ze ook nog ergens een groot huis in de verhuur hebben.
Verkijk je niet op hun vermogen, ze hebben serieus centen. Die hoeven niet op een tientje te kijken.
Ooooh sorryquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:02 schreef golfer het volgende:
Dat kan je misschien hier ook vinden?
RLS / [SBS6] Grote gezinnen, grote vakanties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |