Ze zijn over het algemeen ook zus en oom, dat krijg je als je vader ook je broer is op den duur natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 22:01 schreef Ronaldussen het volgende:
Niemand op Urk is een vreemde van elkaar![]()
https://kro-ncrv.nl/morge(...)rdt-puzzelen-in-huisquote:Babynieuws! Gerdine Blom is bijna 14 weken zwanger van haar negende kindje. Of het een jongetje of meisje is weet het gezin nog niet. Gerdine: ‘We zijn heel benieuwd. Een gezin met zeven jongens zou fantastisch zijn, maar een klein meisje erbij zou ook een droom zijn die uitkomt.’
Ja! Twee families maar toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:59 schreef Remco het volgende:
Het nieuwe seizoen een huis vol emigreert staat al op NPO plus, vanaf vrijdag op tv. Met een nieuw vrij streng gelovig gezin die naar Spanje gaat emigreren.
Als de uitzending op tv is geweest.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:45 schreef maily het volgende:
wanneer mag er over de uitzendingen geschreven worden?
zit nu #2 te kijken ....
Ja dus wachten tot de uitzending op tv geweest is voordat je erover kan tikken.quote:
maakt niet uit.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja dus wachten tot de uitzending op tv geweest is voordat je erover kan tikken.![]()
Ik dacht dat er ook een topic was voor de mensen die vooruit keken maar dat weet ik even niet zeker.
1 april?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:01 schreef StephanL het volgende:
Samantha Baumgard uit Een Huis Vol zwanger van veertiende kind![]()
https://www.rtl.nl/boulev(...)der-samantha-zwanger
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:01 schreef StephanL het volgende:
Samantha Baumgard uit Een Huis Vol zwanger van veertiende kind![]()
https://www.rtl.nl/boulev(...)der-samantha-zwanger
Waarom zou die dochter dat ook via tiktok aankondigen, in plaats van Samantha zelf? Nog afgezien van de rest- jongste is 13, Samantha is zelf 53, haar overgewicht, ze hebben al 13 kinderen, het is 1,5 week voor 1 april en die Samantha zou zeker werk maken van de aankondiging, die zou dat niet afdoen met zo'n kort filmpje. Heeft Samantha geen facebookpagina of iets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze heeft het nog in haar, letterlijk en figuurlijk![]()
Volgens mij is het ook een grap. Eerst dacht ik het zou kunnen, maar nadat ik de TikTok heb gezien... nah.
Ik ben voorzichtig team 1 april.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Ik geloof er in ieder geval helemaal niks van.
Niet waar dus. Dochter verdedigt de grap.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:01 schreef StephanL het volgende:
Samantha Baumgard uit Een Huis Vol zwanger van veertiende kind
AaNdAcHtquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef StephanL het volgende:
Dus nep. ja jammer joh, nu staat het al overal op internet
Ja van de dochter of moeder. Zag die die andere moeders zwanger waren, dus dacht gooi dit er ook in.quote:
Copycatgedrag inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja van de dochter of moeder. Zag die die andere moeders zwanger waren, dus dacht gooi dit er ook in.
Vond het wel oud al trouwens om een kind te krijgen, 54.
Hele leuke afleveringen vind ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:19 schreef golfer het volgende:
Ik kan geen apart topic vinden over Een huis vol emigreert?
Dus maar hier, maar dan graag de TT veranderen in 2025.
In deze tweede reeks van het programma is de familie Kraan in Luxemburg bezig met de voorbereidingen op een nieuw campingseizoen. Ze hebben veel geleerd van hun eerste maanden als eigenaren.
In deze nieuwe afleveringen ook aandacht voor het avontuur van een nieuw gezin: de familie Verleg. Dit zevenkoppige gezin wil naar Spanje emigreren en heeft daar zelfs al een huis op het oog, al laat de afronding van de hypotheek nog even op zich wachten. Ondertussen is hun woning in Nederland al verkocht en moeten ze dringend al hun spullen uitzoeken voor de verhuizing.
Een Huis Vol Emigreert is vanaf 21 maart 2025 elke vrijdagavond om 21:30 uur te zien op NPO1.
Fijn. We gaan het op de TV zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |