Que? Houdt X als platform het studentje Dassen in de houdgreep en mag hij het platform niet verlaten?quote:
Voor de reacties van X fans hoef ik niet van Fok af.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Que? Houdt X als platform het studentje Dassen in de houdgreep en mag hij het platform niet verlaten?
Mocht je op de reactie doelen van X-fans, dan zou je eens de comments moeten checken van het bericht. Niemand (nouja, niemand, er zitten altijd een enkele staatsmongool bij) is boos zoals jij pretendeerd. Het merendeel vind het een zeikert en zwaait hem uit. Zoals Geenstijl het betaamt: Doei he!![]()
[ x ]
Hierbij het bericht, kan je even naslagwerk doen.
Slim plan. Zo behouden ze de controle over het platform en de data.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:15 schreef Rnie het volgende:
Gerucht: Chinese overheid overweegt TikTok VS aan Elon Musk te verkopen
https://tweakers.net/nieu(...)usk-te-verkopen.html
Prima, doen we het op deze manier.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor de reacties van X fans hoef ik niet van Fok af.
Die zijn hier altijd om te smullen.
Trump wilt nog onderhandelingen betreffende Tiktok. Dit zal dan wel de meest logische uitkomst worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Slim plan. Zo behouden ze de controle over het platform en de data.
☝️ Deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Prima, doen we het op deze manier.![]()
Zou jij mij kunnen wijzen op een aantal posts van X-fans op FOK! die boos zijn op studentje Dassen omtrent zijn vertrek van X? Je claimt iets, dus zal er ongetwijfeld aanleiding toe zijn.
Ben benieuwd. Succes met de opdracht!
Kan je misschien aantonen waarom mijn post aantoont dat ik boos zou zijn op het vertrek van studentje Dassen?quote:
Nog eentje voor de lijst.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan je misschien aantonen waarom mijn post aantoont dat ik boos zou zijn op het vertrek van studentje Dassen?
Ben benieuwd. Succes met de opdracht!
Er is dus een lijst?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog eentje voor de lijst.
Misschien moet je een weekje naar de zon.
Nog eentje ☝️quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Levende Libresse, gecoined door GeenStijl, is eigenlijk nog leuker.
Als je zelf de studentenleeftijd niet ontgroeid bent misschien wel, inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Levende Libresse, gecoined door GeenStijl, is eigenlijk nog leuker.
Is dit een post die aantoont dat ik boos ben op Laurens Dassen?quote:
Het is een en al boosheid dat je post hier.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Is dit een post die aantoont dat ik boos ben op Laurens Dassen?![]()
My gaaawwwwttttt, wat is er mis met jou vent?![]()
Thanks, dit is mijn nieuwe signaturequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een en al boosheid dat je post hier.
Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
Ik wist wel dat je trots zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Thanks, dit is mijn nieuwe signature
Mooi, nu lekker wegwezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je trots zou zijn.
Spuit elf alert voor Emily.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/emilyliu.me/post/3lfsk5l2l7s2k
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens, dit las lekker weg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Thanks, dit is mijn nieuwe signature![]()
Zo borderline mental kom je ze maar zelden tegen hier.![]()
Tja het blijft niet plakken bij de fans. De feiten. Wel goed dat je ze nog een keer plaatst.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er moet een evenredig aantal bans uitgedeeld worden terwijl de conservatieven onevenredig meer leugens verspreiden?![]()
En voor de honderdduizendste keer, Twitter's algoritme was juist in het voordeel van de conservatieven![]()
Twitter admits bias in algorithm for rightwing politicians and news outlets
Twitter's algorithm favours right-leaning politics, research finds
Twitter's research shows that its algorithm favors conservative views
Dat Twitter een jaar voordat Musk het kocht een rechtse bias had? Kan je nagaan hoe erg het in een jaar naar links is getrokken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 00:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Tja het blijft niet plakken bij de fans. De feiten. Wel goed dat je ze nog een keer plaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |