X verlaters bedoel je?quote:
Ik post zelden iets over X. Stukken minder dan jij over BSky.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
X verlaters bedoel je?Bijzondere retoriek als ze zelf constant zeiken hoe kut het allemaal niet is op X, nieteens weten hoe ze bepaalde zaken kunnen oplossen (nouja, ze kunnen het wel oplossen maar kiezen er gewoon niet voor omdat dan hun hele spiel in duigen valt) en dan de bal leggen bij de ander.
![]()
- Laurens het studentje zeikt op X want puntje puntje puntje.
- X: Hier is de oplossing
- Laurens het studentje: Ik blijf boos en ga toch weg
- X:prima
X voorstanders: Wat een zeikert is die Laurens, liever kwijt dan rijk dan maar.![]()
X tegenstanders: Zie je wel hoe ze ons behandelen?!?!?!?!?!![]()
![]()
X-fans:quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
X verlaters bedoel je?Bijzondere retoriek als ze zelf constant zeiken hoe kut het allemaal niet is op X, nieteens weten hoe ze bepaalde zaken kunnen oplossen (nouja, ze kunnen het wel oplossen maar kiezen er gewoon niet voor omdat dan hun hele spiel in duigen valt) en dan de bal leggen bij de ander.
![]()
- Laurens het studentje zeikt op X want puntje puntje puntje.
- X: Hier is de oplossing
- Laurens het studentje: Ik blijf boos en ga toch weg
- X:prima
X voorstanders: Wat een zeikert is die Laurens, liever kwijt dan rijk dan maar.![]()
X tegenstanders: Zie je wel hoe ze ons behandelen?!?!?!?!?!![]()
![]()
Ok en nu?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik post zelden iets over X. Stukken minder dan jij over BSky.
Que? Houdt X als platform het studentje Dassen in de houdgreep en mag hij het platform niet verlaten?quote:
Voor de reacties van X fans hoef ik niet van Fok af.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Que? Houdt X als platform het studentje Dassen in de houdgreep en mag hij het platform niet verlaten?
Mocht je op de reactie doelen van X-fans, dan zou je eens de comments moeten checken van het bericht. Niemand (nouja, niemand, er zitten altijd een enkele staatsmongool bij) is boos zoals jij pretendeerd. Het merendeel vind het een zeikert en zwaait hem uit. Zoals Geenstijl het betaamt: Doei he!![]()
[ x ]
Hierbij het bericht, kan je even naslagwerk doen.
Slim plan. Zo behouden ze de controle over het platform en de data.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:15 schreef Rnie het volgende:
Gerucht: Chinese overheid overweegt TikTok VS aan Elon Musk te verkopen
https://tweakers.net/nieu(...)usk-te-verkopen.html
Prima, doen we het op deze manier.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor de reacties van X fans hoef ik niet van Fok af.
Die zijn hier altijd om te smullen.
Trump wilt nog onderhandelingen betreffende Tiktok. Dit zal dan wel de meest logische uitkomst worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:15 schreef chibibo het volgende:
[..]
Slim plan. Zo behouden ze de controle over het platform en de data.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |