Ik vind Linda vlees nog visquote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef Clasientje het volgende:
Linda heeft geluk gehad. Zei is een heel rustige vrouw maar ondertussen hahahaha. Ze weet mensen te bespelen met haar rustige houding.
Dat zal axel lerenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat Axel de hele dag niet aankijken
Die had ook genomineerd moeten worden maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Linda vlees nog vis
Saai
Stiekem
Hij is de enige van de genomineerde nu die het nu voor de tweede keer is. Dat maakt wel een verschilquote:Op maandag 13 januari 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende: [..] Nee maar zuur doen gaat hem ook niet verder helpen.
Zal Axel zijn reet roestenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat Axel de hele dag niet aankijken
Zo met je eens, niet eerder zo'n saai figuur in BB gezien!quote:Op maandag 13 januari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Linda vlees nog vis
Saai
Stiekem
We weten ook niet wat er nog bij komtquote:Op maandag 13 januari 2025 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar goed de vraag is of er een BE kandidaat weg moet
Het zal alleen maar vaker voorkomen dat mensen voor de zoveelste keer worden genomineerd, dat zegt helemaal niets, kijk maar naar vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:08 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is de enige van de genomineerde nu die het nu voor de tweede keer is. Dat maakt wel een verschil
Ik heb liever iemand die het spel durft te spelenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef Lillfex het volgende:
Denk dat Axel zich ook niet zo geliefd maakt voor de buitenwereld Als die erop komt dan ............ Wat dan wel weer zo is dat hij van reuring houd en ......... Spannend
Hij word alleen maar geliefder bij de buitenwereld door hem te laten blijvenquote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal alleen maar vaker voorkomen dat mensen voor de zoveelste keer worden genomineerd, dat zegt helemaal niets, kijk maar naar vorig jaar.
Dan kijk je toch lekker naar andere landen ... hou op hier te zeuren. Het is wat het is.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef mario390 het volgende:
ik gaa met dit bijna stoppen , zo en kut produktie
hoezo laten de idioten niet elke dag nominieren
nu is zij op de bank, top gedaan idioten![]()
in andere landen werd 1 keer in de week nominiert
Ja ze is nu genomineerdquote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef mario390 het volgende:
ik gaa met dit bijna stoppen , zo en kut produktie
hoezo laten de idioten niet elke dag nominieren
nu is zij op de bank, top gedaan idioten![]()
in andere landen werd 1 keer in de week nominiert
Het is dit jaar ook zo ingericht dat je het spel wel moet spelen, denk ikquote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die het spel durft te spelen
En keuzes durft te maken
Dan dat politiek correcte
Van mij mag hij wel weg, ik zal nu ook niet meer stemmen dat hij mag blijven mocht dat deze week zo lopen.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij word alleen maar geliefder bij de buitenwereld door hem te laten blijven
wie is zij?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ze is nu genomineerd
Das 1 keer
in januar beginnt zo beste bb, brasilquote:Op maandag 13 januari 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker naar andere landen ... hou op hier te zeuren. Het is wat het is.
Vorig jaar was het anders het jaar daarvoor stond Jason er steeds op.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal alleen maar vaker voorkomen dat mensen voor de zoveelste keer worden genomineerd, dat zegt helemaal niets, kijk maar naar vorig jaar.
Uiteraard, ik geef vooral commentaar op zijn gezichtsuitdrukkingen. En besef me dat mensen mijn gezicht waarschijnlijk ook goed kunnen inschatten.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap Jordy ook wel een beetje de tweede keer is gewoon moeilijk en dan al vanaf het begin he
Ligt eraan wie erop blijven staan Zowel Jeffrey en Jolien krijgen geen stem van mij dus dan moet ik kiezen uit de rest die er op komtquote:Op maandag 13 januari 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel weg, ik zal nu ook niet meer stemmen dat hij mag blijven mocht dat deze week zo lopen.
Gisteren ook al.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy verandert in een boze kleuter
Doe dan Remi maarquote:Op maandag 13 januari 2025 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien naar huis eeen einde aan de prille relatie nog voordat hij begonnen is
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker naar andere landen ... hou op hier te zeuren. Het is wat het is.
nou echt welquote:Op maandag 13 januari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Jordy verandert in een boze kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |