SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dat zou je wel deOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Just had deze ttDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
just had helemaal niOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Just had deze tt weDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maandag 13 januari 2025 06:09 schreef sp3c het volgende:[/b] [..] het is zo simpel niet er wonen nu eenmaal veel Russen in Oekraine, na Maidan wilden die niet meer meedoen, Rusland heeft dat gesteund aangewakkerd want het ergste aan het uiteenvallen van de Sovjet unie is volgens poetin het feit dat zoveel Russen van de ene op de andere dag niet meer Russisch waren paar regeringen later wordt Zelensky verkozen op een ticket dat stelt dat die gebieden 100% Oekrains zijn en hij de oorlog gaat beeindigen weg naar oorlog ligt vervolgens open en wie zit er dan fout? Poetin volgens mijn (ons) perspectief maar dat is niet het enige perspectief in de wereld en zolang niet A of B verschuift blijft het oorlog [/quote] Wat ben je toch wijs af en toe![]()
![]()
Wat ben je toch wijs af en toequote:Op maandag 13 januari 2025 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
maandag 13 januari 2025 06:09 schreef sp3c het volgende:[/b] [..] het is zo simpel niet er wonen nu eenmaal veel Russen in Oekraine, na Maidan wilden die niet meer meedoen, Rusland heeft dat gesteund aangewakkerd want het ergste aan het uiteenvallen van de Sovjet unie is volgens poetin het feit dat zoveel Russen van de ene op de andere dag niet meer Russisch waren paar regeringen later wordt Zelensky verkozen op een ticket dat stelt dat die gebieden 100% Oekrains zijn en hij de oorlog gaat beeindigen weg naar oorlog ligt vervolgens open en wie zit er dan fout? Poetin volgens mijn (ons) perspectief maar dat is niet het enige perspectief in de wereld en zolang niet A of B verschuift blijft het oorlog
[/quote]
lekkere quoteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat szegt hij zellDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maakt niet uiquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloo jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoals gezegd, ik volg het allemaal niet zo, bewust niet. Wie in Oekraïne wil wonen, kan dat doen, wie in Rusland wil wonen, net zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is zo simpel niet
er wonen nu eenmaal veel Russen in Oekraine, na Maidan wilden die niet meer meedoen, Rusland heeft dat gesteund aangewakkerd want het ergste aan het uiteenvallen van de Sovjet unie is volgens poetin het feit dat zoveel Russen van de ene op de andere dag niet meer Russisch waren
paar regeringen later wordt Zelensky verkozen op een ticket dat stelt dat die gebieden 100% Oekrains zijn en hij de oorlog gaat beeindigen
weg naar oorlog ligt vervolgens open en wie zit er dan fout?
Poetin volgens mijn (ons) perspectief maar dat is niet het enige perspectief in de wereld en zolang niet A of B verschuift blijft het oorlogTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
panama is wel simpel, kanaal is van panama, blijft van panama is niet te koop
trump gaat helemaal niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben het met je eenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:16 schreef sp3c het volgende:
panama is wel simpel, kanaal is van panama, blijft van panama is niet te koop
trump gaat helemaal niksDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
probleem is dat Russische Oekrainers in Rusland willen wonenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik volg het allemaal niet zo, bewust niet. Wie in Oekraïne wil wonen, kan dat doen, wie in Rusland wil wonen, net zo.
maar niet willen verhuizenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hun probleemquote:Op maandag 13 januari 2025 06:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat Russische Oekrainers in Rusland willen wonen
maar niet willen verhuizen![]()
het probleemquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niet willen verhuizenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan moeten ze ook niet miepen.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar niet willen verhuizenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
this is knownquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kinderen die zeuren...quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maar atm hebben ze het wel
of ze er nog blij mee zijn is een tweedeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 13 januari 2025 06:20 schreef sp3c het volgende:
maar atm hebben ze het wel
of ze er nog blij mee zijn is een tweede
Je weet er veel vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wie zeurt krijgt een beurt en kinderen die vragen worden overgeslagenquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja om die kinderen nou een beurt te geven..quote:Op maandag 13 januari 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wie zeurt krijgt een beurt en kinderen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
![]()
Volgt iemand hier BBDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kuttopic in NWS dus ik moet het lezenquote:
zo beter?quote:Op maandag 13 januari 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wie zeurt krijgt een beurt (only 18+) en kinderen die vragen worden overgeslagen
Goedzoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nope, geen BB hier. Na het tweede seizoen was het wel bekend. (net als Idols en dergelijke programma's)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je moet kuttopics lezen?quote:Op maandag 13 januari 2025 06:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
kuttopic in NWS dus ik moet het lezen
ben ook ooit eens in Donetzk geweest maar toen waren ze nog allemaal vrienden
diep tragisch dat ze nu op elkaar lopen te schietenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja lastig modden andersquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 13 januari 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nope, geen BB hier. Na het tweede seizoen was het wel bekend. (net als Idols en dergelijke programma's)kutprogrammas zijn dat
mijn dag is nu al gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2025 06:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben trots op jekutprogrammas zijn dat
Op vakantie?quote:Op maandag 13 januari 2025 06:23 schreef sp3c het volgende:
ben ook ooit eens in Donetzk geweest maar toen waren ze nog allemaal vrienden
diep tragisch dat ze nu op elkaar lopen te schietenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moddereten is een keuzequote:
Maar nu heb je wel kennis
Dat ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik moet zeggen idd, ik heb best wel het een en ander geleerd op FOK!
Wat op fok staat klopt ookquote:Op maandag 13 januari 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zeggen idd, ik heb best wel het een en ander geleerd op FOK!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja ijshockeytripjequote:
maar het stadion is afgebrand en het videoscorebord is naar Rusland gelooted
dat is nog het ergste hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
vind ik totaal niet kunnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ijshockeyquote:Op maandag 13 januari 2025 06:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ijshockeytripje
maar het stadion is afgebrand en het videoscorebord is naar Rusland gelooted
dat is nog het ergste hier![]()
Toen nog niet tochDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja nu de factcheckers weggaan klopt er niks meer vanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gelukkig volg ik geen nieuwspagina's oid, alleen maar leuke contentquote:Op maandag 13 januari 2025 06:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja nu de factcheckers weggaan klopt er niks meer van
nee dat was nog voor de (burger)oorlog, was voor de continental cupquote:
das een soort Europa league, niet het hoogste van het hoogste in Europa maar wel beter dan hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
werkt in korte toernooien van een lang weekend dus als er geen Nederlandse club meedoet kies ik vaak gewoon een leuke speelstad uit en ga ik daar kijken
kom je op hele vreemde plekken
Dat is wel leuk!quote:Op maandag 13 januari 2025 06:32 schreef sp3c het volgende:
werkt in korte toernooien van een lang weekend dus als er geen Nederlandse club meedoet kies ik vaak gewoon een leuke speelstad uit en ga ik daar kijken
kom je op hele vreemde plekken![]()
![]()
Speelde je of deed je iets anders?quote:Op maandag 13 januari 2025 06:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was nog voor de (burger)oorlog, was voor de continental cup
das een soort Europa league, niet het hoogste van het hoogste in Europa maar wel beter dan hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
vreemdste was Jaca
is in Spanje maar dan met een dik pak sneeuw
Wat gaafquote:Op maandag 13 januari 2025 06:32 schreef sp3c het volgende:
kom je op hele vreemde plekken
speelde zelf tot mijn 20ste ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Noorden dusquote:Op maandag 13 januari 2025 06:34 schreef sp3c het volgende:
vreemdste was Jaca
is in Spanje maar dan met een dik pak sneeuwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
luchtmachtquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij welk team?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en je zit dan op een leeftijd dat je semipro moet doen en dat is als keeper lastig in Nederland
iig toen, halen ze liever een paar canadezen voor kost en inwoningOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar vooral zoetermeerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja hier is het wat minder met ijshockey gesteld.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:36 schreef sp3c het volgende:
en je zit dan op een leeftijd dat je semipro moet doen en dat is als keeper lastig in Nederland
iig toen, halen ze liever een paar canadezen voor kost en inwoningDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
eerste weggehaald want herleidbaar zo
vooral zoetermeerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat waren de namen van de teams?quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 13-01-2025 06:45:55 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
voor de gabbers onder ons, dat was nog in de oude PWA hal jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Dat zegt meerquote:
haal het wel weg als je het niet erg vind want als je weet waar je moet zoeken is het tmiquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die ken ik niet meerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben tegen de stap naar Duitsland
vorige keer dat we mensen daarheen stuurden voor werk enzo kregen we enkel een dagboek terugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
die had ik op de gameboyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zegt meerquote:
dank uquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nes ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moest er nog 1 weg of alleen die?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wij allemaal hoor
superslecht natuurlijk maar hele dagen gedaan, gameboyversie voor in de bus naar heerenveen enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb het al geregeldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heerenveenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:47 schreef sp3c het volgende:
wij allemaal hoor
superslecht natuurlijk maar hele dagen gedaan, gameboyversie voor in de bus naar heerenveen enzo
thialf een paar keer gespeeld tegen het eerste voor de bekerquote:
zit er gewoon 3000 man, haten je allemaal
Dat was vroegah best een goed team
nog steedsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haten is wel een groot woord.quote:Op maandag 13 januari 2025 06:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
thialf een paar keer gespeeld tegen het eerste voor de beker
zit er gewoon 3000 man, haten je allemaal
Ze zijn gewoon fan van Heerenveen wat ook wel begrijpelijk is
ergste vond ik Geleen als keeper
is vrij klein maar achter het goal heb je sta plaatsen en half limburg staat daar dan met sleutels op het glas te tikken 2 meter achter ja
heeeeeel irritantOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik volg het niet meer zoquote:
Met mijn leukste ex wel watDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja als je omgekleed bent krijg je dan complimenten enzoquote:Op maandag 13 januari 2025 06:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Haten is wel een groot woord.
Ze zijn gewoon fan van Heerenveen wat ook wel begrijpelijk isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
Juichen![]()
![]()
vroeger had je ook een baan in Assen, daar speelden dan veel mollukkers
gegeven moment zaten ze daar op de tribune met zo'n apparaatje de kromzwaarden te slijpen, wedstrijd gestaakt, met politie escorte terug de bus in
maar we hadden twee dames, die waren nergens te bekennen, moest ik ze gaan zoeken want ik ben ook bruin en je opa was in Indie met die gasten dus ik zoeken met agent ... zaten ze in de kantine broodje te eten met opa en oma
ook een broodje besteldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
agent had een broodje bal dat weet ik nog, wat ik had weet ik niet meer
en de rest maar wachten, nu denk ik kan toch niet ... maar alsnog grappigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dus haat is een groot woord ja maar als ze op de tribune staan te schreeuwen voelt dat wel zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
soms
den haag vs zoetermeer was altijd heel gemoedelijk omdat de meesten voor beiden wel gespeeld hebben omdat het zo dichtbij isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zwaarden slijpenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:53 schreef sp3c het volgende:
vroeger had je ook een baan in Assen, daar speelden dan veel mollukkers
gegeven moment zaten ze daar op de tribune met zo'n apparaatje de kromzwaarden te slijpen, wedstrijd gestaakt, met politie escorte terug de bus in
maar we hadden twee dames, die waren nergens te bekennen, moest ik ze gaan zoeken want ik ben ook bruin en je opa was in Indie met die gasten dus ik zoeken met agent ... zaten ze in de kantine broodje te eten met opa en oma
ja van de knilquote:
en lachen en wijzen, iedereen denkt dan ooooow shit!
zie je je opa erbij zitten aanwijzen hoe het moet
dat was ook een magische vreemde gozerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 06:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja van de knil
en lachen en wijzen, iedereen denkt dan ooooow shit!
zie je je opa erbij zitten aanwijzen hoe het moet
Heb je ook veel van hem geleerd?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nee beetje een flierefluiterquote:
wel altijd heel veel lol mee gehad maar je leerde er niet zoveel van
koeienmelken enzo, dat boeit me dan niet zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar hij had altijd zoveel aandacht voor ons
want wij waren de zwarte schaapjes in een hele witte familie volgens hem, dus deed hij beter zijn bestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nergens voor nodig want superlieve mensen allemaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn moeder heeft het nog over hem terwijl ze pa en oma wel kan schieten
Niet willen koeien melkenquote:Op maandag 13 januari 2025 07:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee beetje een flierefluiter
wel altijd heel veel lol mee gehad maar je leerde er niet zoveel van
koeienmelken enzo, dat boeit me dan niet zo
we gingen ook altijd naar veteranendag, ik moest dan mee want veel gedoe want hij was oud
dan ga je naar een kroeg, leuk geworden joh dat den haag maar zoveel zwartenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en dan kijken hoe barmeisje reageertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er werden vast geen zwaarden geslepenquote:
een keer kwam zo'n barmannetje achter me aan in de wc
als die ouwe je lastig valt moet je gewoon zeggen he?
nee joh, is opa
mafkees
ik sta toch potverdikke geen racist door den haag te rollen of wat
quote:Op maandag 13 januari 2025 07:08 schreef sp3c het volgende:
een keer kwam zo'n barmannetje achter me aan in de wc
als die ouwe je lastig valt moet je gewoon zeggen he?
nee joh, is opa
mafkees
![]()
mooie tijdenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel van geleerd om te flierefluiten denk dus dat was wel plusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
londo
moet dit toch weer eens terugkijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1967 / +129 / +14 / 7371 / 7734
2. Harrie / 790 / +9 / +68 / 1840 / 2075
3. Dr.Mikey / 386 / +108 / +6 / 666 / 827
4. _UserName_ / 355 / +20 / +21 / 750 / 921
5. KillemWieft / 289 / +52 / +3 / 477 / 609
6. drakin / 253 / +73 / +20 / 677 / 795
7. mascara-klodder / 196 / +0 / +6 / 1154 / 1322
8. ToT / 177 / +8 / +2 / 2331 / 2468
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +0 / +0 / 1366 / 1517
10. HappyCharly / 145 / +17 / +0 / 972 / 1075
11. roos94 / 143 / +5 / +0 / 406 / 485
12. hemarookworst / 134 / +14 / +7 / 675 / 783
13. MizzezAmy / 124 / +8 / +0 / 1489 / 1643
14. sp3c / 104 / +0 / +5 / 437 / 490
15. AardappelSchotel / 103 / +0 / +0 / 1067 / 1176
16. Lovely / 97 / +18 / +0 / 1280 / 1418
17. kree / 92 / +0 / +0 / 1203 / 1282
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 76 / +2 / +0 / 1139 / 1252
20. maily / 75 / +9 / +0 / 1071 / 1175SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Moguh ToTtiequote:Op maandag 13 januari 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
Zo, toch nog een kort dutje gedaan. En nu ga ik Mini-ToT naar school brengen!Slingerse!
![]()
Gewoon doenquote:Op maandag 13 januari 2025 07:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil wel een lang dutje doen nog![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ookquote:Op maandag 13 januari 2025 07:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil wel een lang dutje doen nog♡♡♡♡![]()
Bahquote:Op maandag 13 januari 2025 08:08 schreef Vostok het volgende:
Morguh![]()
Ik moest ijs van de autoruiten krabben. Nu koude vingers
Daar heb ik geen zin in♡♡♡♡![]()
Het moest wel. Rijden met bevroren ramen is niet te doen.quote:
Mijn handen zijn nu weer warm door een hete kop koffie![]()
![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, -4.5 geeft ie hier aan.. wilde eigenlijk de ramen doen vandaag maar das niet handig met deze temps
Of later op de dagquote:Op maandag 13 januari 2025 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, -4.5 geeft ie hier aan.. wilde eigenlijk de ramen doen vandaag maar das niet handig met deze temps![]()
Dat gaat m niet worden.. huishouden doe ik voor het middagdutje en daarna ben ik soort van vrijquote:
Heb elke dag een to do list om aan de nesteldrang van mevrouw te voldoen
Ah ok, nou dan komt het later welquote:Op maandag 13 januari 2025 08:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden.. huishouden doe ik voor het middagdutje en daarna ben ik soort van vrij
Heb elke dag een to do list om aan de nesteldrang van mevrouw te voldoen![]()
![]()
Daarom, woensdag is de temperatuur wat hoger en hebben we ook nog geen afspraken dus wellicht dan.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, kwam vanochtend wel voorbij maar weet niet wie wat waar hoe enzoquote:Op maandag 13 januari 2025 08:40 schreef roos94 het volgende:
Volgen jullie al dat genot topic over hannah vrede?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zeker een aanrader 10/10quote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, kwam vanochtend wel voorbij maar weet niet wie wat waar hoe enzo![]()
Bedankt, kan ik zo kopiërenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik sla over. Ik kende haar verder niet en het gezwam wel of niet waar boeit mij weinig tbh.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het hoeft niet hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bedankt voor de punkten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik sta best laag in de score.quote:
MizzezAmy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De berekende gegevens zijn over de periodequote:Op maandag 13 januari 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1967 / +129 / +14 / 7371 / 7734
2. Harrie / 790 / +9 / +68 / 1840 / 2075
3. Dr.Mikey / 386 / +108 / +6 / 666 / 827
4. _UserName_ / 355 / +20 / +21 / 750 / 921
5. KillemWieft / 289 / +52 / +3 / 477 / 609
6. drakin / 253 / +73 / +20 / 677 / 795
7. mascara-klodder / 196 / +0 / +6 / 1154 / 1322
8. ToT / 177 / +8 / +2 / 2331 / 2468
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +0 / +0 / 1366 / 1517
10. HappyCharly / 145 / +17 / +0 / 972 / 1075
11. roos94 / 143 / +5 / +0 / 406 / 485
12. hemarookworst / 134 / +14 / +7 / 675 / 783
13. MizzezAmy / 124 / +8 / +0 / 1489 / 1643
14. sp3c / 104 / +0 / +5 / 437 / 490
15. AardappelSchotel / 103 / +0 / +0 / 1067 / 1176
16. Lovely / 97 / +18 / +0 / 1280 / 1418
17. kree / 92 / +0 / +0 / 1203 / 1282
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 76 / +2 / +0 / 1139 / 1252
20. maily / 75 / +9 / +0 / 1071 / 1175
2025-01-01 00:00:00 tot 2025-01-13 08:32:04
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 07:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- -------------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 1971 129 18 7734 0.25
2 Harrie 793 9 68 2065 0.38
3 Dr.Mikey 389 108 6 824 0.47
4 _UserName_ 355 20 21 921 0.39
5 KillemWieft 290 52 3 604 0.48
6 drakin 254 73 21 795 0.32
7 mascara-klodder 197 0 6 1310 0.15
8 ToT 177 8 2 2469 0.07
9 sinterklaaskapoentje 148 0 0 1513 0.10
10 HappyCharly 146 17 0 1071 0.14
11 roos94 143 5 0 485 0.29
12 hemarookworst 134 14 7 783 0.17
13 MizzezAmy 124 8 0 1643 0.08
14 sp3c 104 0 5 490 0.21
15 AardappelSchotel 102 0 0 1175 0.09
16 Lovely 97 18 0 1418 0.07
17 kree 92 0 0 1279 0.07
18 FreshFruit 77 0 0 391 0.20
19 gebrokenglas 76 2 0 1253 0.06
20 maily 75 9 0 1175 0.06Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nog steeds inderdaad. Heel bijzonder.quote:
Ik heb wel alle posts volgens mij, want jouw totaal klopt exact.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmm.. die laatste paar verschillen blijft toch lastig zoekenquote:Op maandag 13 januari 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nog steeds inderdaad. Heel bijzonder.
Ik heb wel alle posts volgens mij, want jouw totaal klopt exact.![]()
Tijd voor koffie! ☕Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo schijnt de zon en zo is het huppa lekker mistigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, hier ook een zonnetje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik pas wel op.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zat je in overleg? Het was zo rustig ineens
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En je komt er ook altijd uit. Een overleg waar ook resultaten worden geboekt, ipv 'volgende keer verder'.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet altijd hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
En je komt er ook altijd uit. Een overleg waar ook resultaten worden geboekt, ipv 'volgende keer verder'.Trotste mama van Ambar
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ohja ik ging vandaag beginnen met mijn nieuwe slogan in het leven: embrace the patriarchyTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 13 januari 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik ging vandaag beginnen met mijn nieuwe slogan in het leven: embrace the patriarchy!!!
![]()
Hey BolKKIngquote:![]()
Lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk eens aan hij heeft zijn eigen lijn alquote:
Ik werd pas om 7.14 uur wakker vanmorgen. WIst niet wat mij overkwamquote:Op maandag 13 januari 2025 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar wel vroeg op![]()
En jij Bolkqueen?
En maar een keer wakker geweest vannacht en snel weer in slaap gevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet me denken aan Klaus Nomiquote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik wilde een bolkqueen plaatje van deze queen maken, maar ik kan niet echt precies voor de geest halen hoe het zou moeten worden.
Ik had al wel die Borg/Bolk-queen gemaakt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een borg/bolk-queen?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik wilde een bolkqueen plaatje van deze queen maken, maar ik kan niet echt precies voor de geest halen hoe het zou moeten worden.
Ik had al wel die Borg/Bolk-queen gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToT kan er wat van met die plaatjes
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: