quote:
Dat werkt ook nietquote:
Tot deze post vond ik je nog heel liefquote:
Ja sorry, het was een foutje.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot deze post vond ik je nog heel lief
quote:
Maar je zei drakinquote:Op zondag 12 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry, het was een foutje.![]()
Ik dacht Justin te bolken.
Tot deze post vond ik je nog heel liefquote:Op zondag 12 januari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry, het was een foutje.![]()
Ik dacht Justin te bolken.
Zei ik dat? Ook nog? Dat is wel heel erg. Even terugscrollen.quote:
Je valt door de mand!quote:Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zei ik dat? Ook nog? Dat is wel heel erg. Even terugscrollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O daar had ik nog niet genoeg van, hier krijg je een beetje drakensnot terugquote:Op zondag 12 januari 2025 22:33 schreef DJMO het volgende:
* DJMO gooit wat snot het topic in
*hatsjoe*
Je zat gewoon heel veel aan mij te denken he?quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je valt door de mand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* gebrokenglas rent snel de kamer uit en kijkt voorzichting om het hoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |