SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Bijzonder interview wel in het AD. Ging er ook veel te lang over.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was gewoon kritisch over zichzelf.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:10 schreef Paul het volgende:
[..]Haller 2e helftje erin en goaltjesregen
Madquote:Op zondag 12 januari 2025 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder rode kaarten of een pingel moet het lukken.
Geïrriteerdquote:
Scheelt weer wat herrie aan de oren.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geïrriteerd
De rijen lopen weer eens niet door, dus een minuutje of 40/45 wachten om in de Kuip te komen.
Te Kloese weer een heel verhaal klaar over wat er allemaal vreselijk goed gaat maar automatische scanners bij de poortjes is nog altijd te veel gevraagd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheelt weer wat herrie aan de oren.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese weer een heel verhaal klaar over wat er allemaal vreselijk goed gaat maar automatische scanners bij de poortjes is nog altijd te veel gevraagd.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese weer een heel verhaal klaar over wat er allemaal vreselijk goed gaat maar automatische scanners bij de poortjes is nog altijd te veel gevraagd.
By your commandquote:Op zondag 12 januari 2025 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZuidZuid @:KingRoland
Ja niet op het middenveld want Utrecht heeft Toornstraquote:Op zondag 12 januari 2025 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
De aanval moet het gewoon gaan doen vandaag
daar hebben we zoveel meer kwaliteit dan utrecht
toornstra is nog trager dan zerrouki.....quote:Op zondag 12 januari 2025 14:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja niet op het middenveld want Utrecht heeft Toornstra
Kan wel goed voetballuhquote:Op zondag 12 januari 2025 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toornstra is nog trager dan zerrouki.....
2x al, door David Min.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Trauner liet zich weer even heel makkelijk uitspelen.
Of op varianten voor vrije trappen.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze hebben in Marbella vooral Squid Game spelletjes gespeeld zo te zien
Jens mag shirtje ruilen met een Feyenoorderquote:Op zondag 12 januari 2025 14:43 schreef fetX het volgende:
Haal alsjeblieft nog een middenvelder. Zonder Timber en Hwang is het niet veel. Milambo nog veel te jong om het in zijn eentje te doen.
Graag jouw review tot dusver.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Men is hier weer overdreven negatief hoor.
Ik heb gehoord dat Rijnsburgse Boys uit een pittig potje wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er wel tevreden mee. Mogen wel meer kansen creëren, maar het is verder gewoon prima.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Bij elke andere scheids had die schopploeg idd al een paar gele kaarten gehad... Maar goed, weet je als Nijhuis fluitquote:
Is het hele seizoen al niet top.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef hhh38 het volgende:
Het veld ziet er matig uit. Is toch 3 weken niet op gespeeld?
duidelijk de beste op het middenveld, ik vind milambo matig en stengs wel voldoende ook maar ook niet goed.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind zelfs Zerrouki goed spelen.
kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 14:54 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bij elke andere scheids had die schopploeg idd al een paar gele kaarten gehad... Maar goed, weet je als Nijhuis fluit
en terwijl je dat zegt, maakt ie zo'n foutquote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
duidelijk de beste op het middenveld, ik vind milambo matig en stengs wel voldoende ook maar ook niet goed.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
1-1 bedoel je, intikker net van ToornGodquote:Op zondag 12 januari 2025 15:01 schreef ashardalan het volgende:
Het is, naar mijn mening, ondertussen wel ver voorbij de tijd dat een 1-0 terecht genoemd had mogen worden.
Nee, ik ben volledig partijdigquote:Op zondag 12 januari 2025 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
1-1 bedoel je, intikker net van ToornGod
Komt doordat @Zipportal geen "Tijd voor de 1-0" heeft gepost, anders was hij al gevallen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:01 schreef ashardalan het volgende:
Het is, naar mijn mening, ondertussen wel ver voorbij de tijd dat een 1-0 terecht genoemd had mogen worden.
Correct, ik probeerde hem ook subtiel te porren...quote:Op zondag 12 januari 2025 15:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Komt doordat @:zipportal geen "Tijd voor de 1-0" heeft gepost.
Ik aan Neil Diamondquote:Op zondag 12 januari 2025 15:04 schreef ashardalan het volgende:
Elke keer als één van Rijnmond Cathline noemt, denk ik meteen aan K3... Heel raar...
Als Utrecht stopt met schoppen?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer stoppen die Feyenoordspelers eens met die domme pleistertjes op de neusjes
HET geluk van UTrecht dit seizoenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen en zijn moeder krijgt een penalty cadeau dit weekend en wij krijgen Nijhuis.
Een Feyenoord pingel zou niet terecht zijn atm.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen en zijn moeder krijgt een penalty cadeau dit weekend en wij krijgen Nijhuis.
quote:Op zondag 12 januari 2025 15:09 schreef H.FR het volgende:
Dat was wel vasthouden ja, zeker een penalty
Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VARquote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
heel zijn shirt wordt uitgetrokken debiele nijhuis
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nijhuis heeft niets gezien, dit is op het conto van de VAR
Nijhuis fluit verder primaquote:
Ik snap dat, als je of blind, of zwak van zinnen, bent dat je dit Nijhuis aanrekent... Met die mensen moeten we eigenlijk ook een klein beetje rekening houden.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, als je bij zo'n moment niet ingrijpt als VAR heb je geen bestaansreden.
Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef fetX het volgende:
We gaan vrolijk door met verdedigende fouten maken.
Ik noem het gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.
Het zou heel onverstandig zijn om je beste middenvelder van het veld te halen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Los van die fout vond ik hem aardig spelen. Stengs ook wel aardige dingen, beter dan voor de winter. Ik zou Milambo er als eerst afhalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Mij voornemen voor 2025 is om meer moderatie aan @onlogisch over te laten.quote:
Oh doet Milambo mee?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van die fout vond ik hem aardig spelen. Stengs ook wel aardige dingen, beter dan voor de winter. Ik zou Milambo er als eerst afhalen.
Schijnbaar was zelfs z'n shirt stuk... Maar de VAR vond dat er niets aan de hand wasquote:Op zondag 12 januari 2025 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was wel een penalty, scoringskans ontnomen door een lange tijd vast te houden.
Dat zei je net ook al in het andere topic.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was wel een penalty, scoringskans ontnomen door een lange tijd vast te houden.
Ik vind Milambo juist slecht spelen. Het lijkt ook wel alsof ie niet lekker in zijn vel zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Scherp, hoor, ik had het zelf nog niet door.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al in het andere topic.
Eerder in het seizoen ook al dingen ontnomen omdat toen de VAR 'niet bereikbaar' was. Dan nog moet je Utrecht vandaag gewoon oprollen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Schijnbaar was zelfs z'n shirt stuk... Maar de VAR vond dat er niets aan de hand was
Dat sowieso.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerder in het seizoen ook al dingen ontnomen omdat toen de VAR 'niet bereikbaar' was. Dan nog moet je Utrecht vandaag gewoon oprollen.
Inderdaad. Ja die ene bal is een fout van Zerrouki, maar ik vind Zerrouki overall wel voldoende.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind Milambo juist slecht spelen. Het lijkt ook wel alsof ie niet lekker in zijn vel zit.
Eerder de VAR die hier nat gaat.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Erg bijzonder, bij Ajax en PSV worden pingels uitgedeeld voor momenten die niet eens tot een scoringskans leidde, maar Gimenez wordt bij een open kans zo gehinderd en dan is het blijkbaar niks. Want Nijhuis.
Het voetbal is wel stuk.
Doe niet zo PSV, Calimero.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Erg bijzonder, bij Ajax en PSV worden pingels uitgedeeld voor momenten die niet eens tot een scoringskans leidde, maar Gimenez wordt bij een open kans zo gehinderd en dan is het blijkbaar niks. Want Nijhuis.
Het voetbal is wel stuk.
Hij had het over de thuiswedstrijden volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator vergeet wedstrijd tegen psv
dat zijn de regelsquote:Op zondag 12 januari 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom geeft hij die bal aan utrecht
nijhuis debieltje
Omdat, schijnbaar, de regel is dat de ploeg die 'm als laatste aanraakte de bal krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom geeft hij die bal aan utrecht
nijhuis debieltje
ik heb me eigen regels bij iedereen bekend hierquote:Op zondag 12 januari 2025 15:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Omdat, schijnbaar, de regel is dat de ploeg die 'm als laatste aanraakte de bal krijgt.
utrecht kan er geen reet vanquote:Op zondag 12 januari 2025 15:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Omdat, schijnbaar, de regel is dat de ploeg die 'm als laatste aanraakte de bal krijgt.
Hoeveel gaat hij er maken? Ik denk 3quote:
Voetbalwet 1.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:53 schreef DaMart het volgende:
Natuurlijk... tegen de verhoudingen in op achterstand komen omdat je zelf je kansen niet afmaakt.
En nodig hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:53 schreef GGMM het volgende:
Dit is wel heel zuur, omdat jullie eigenlijk meer kansen hebben gehad
ZIEDENDquote:Op zondag 12 januari 2025 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Het voetbal is wel stuk.
Nu ben ik doorgaans niet iemand die meteen de trainer overal de schuld van wil geven, maar in dit geval... Het verschil, in alles, met vorig seizoen is gewoon schrikbarend.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gaat echt nog een heel lang seizoen worden.
Het seizoen is al voorbij.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gaat echt nog een heel lang seizoen worden.
nuquote:Op zondag 12 januari 2025 15:56 schreef Haringkop het volgende:
Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen…
Nee hoor, Nijhuis fluitquote:Op zondag 12 januari 2025 15:58 schreef GGMM het volgende:
Je hebt nog geluk dat die Feyenoorder niet alsnog geel krijgt
Maar hij is zo stabiel!!!!!!quote:Op zondag 12 januari 2025 15:58 schreef fetX het volgende:
Trauner is echt zo matig dit seizoen. De tering zeg.
Zou wel een heel raar moment zijn toch. Je hebt die man net de winterstop laten managen. Dan had je hem er in december uit moeten flikkeren en per 1 januari een ander neer moeten zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:56 schreef Vis1980 het volgende:
Als dit geen winst wordt dan is Priske wel een beetje klaar, naar mijn idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |