Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef fetX het volgende:
We gaan vrolijk door met verdedigende fouten maken.
Ik noem het gebrek aan kwaliteitquote:Op zondag 12 januari 2025 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou het opbouwende fouten willen noemen.
Het zou heel onverstandig zijn om je beste middenvelder van het veld te halen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Los van die fout vond ik hem aardig spelen. Stengs ook wel aardige dingen, beter dan voor de winter. Ik zou Milambo er als eerst afhalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft Zerrouki in de kleedkamer achter na rust. Anders staat hij straks nog aan de basis van een tegendoelpunt.
Mij voornemen voor 2025 is om meer moderatie aan @onlogisch over te laten.quote:
Oh doet Milambo mee?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Los van die fout vond ik hem aardig spelen. Stengs ook wel aardige dingen, beter dan voor de winter. Ik zou Milambo er als eerst afhalen.
Schijnbaar was zelfs z'n shirt stuk... Maar de VAR vond dat er niets aan de hand wasquote:Op zondag 12 januari 2025 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was wel een penalty, scoringskans ontnomen door een lange tijd vast te houden.
Dat zei je net ook al in het andere topic.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was wel een penalty, scoringskans ontnomen door een lange tijd vast te houden.
Ik vind Milambo juist slecht spelen. Het lijkt ook wel alsof ie niet lekker in zijn vel zit.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:20 schreef DaMart het volgende:
Scherp, hoor, ik had het zelf nog niet door.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al in het andere topic.
Eerder in het seizoen ook al dingen ontnomen omdat toen de VAR 'niet bereikbaar' was. Dan nog moet je Utrecht vandaag gewoon oprollen.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Schijnbaar was zelfs z'n shirt stuk... Maar de VAR vond dat er niets aan de hand was
Dat sowieso.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerder in het seizoen ook al dingen ontnomen omdat toen de VAR 'niet bereikbaar' was. Dan nog moet je Utrecht vandaag gewoon oprollen.
Inderdaad. Ja die ene bal is een fout van Zerrouki, maar ik vind Zerrouki overall wel voldoende.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind Milambo juist slecht spelen. Het lijkt ook wel alsof ie niet lekker in zijn vel zit.
Eerder de VAR die hier nat gaat.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Erg bijzonder, bij Ajax en PSV worden pingels uitgedeeld voor momenten die niet eens tot een scoringskans leidde, maar Gimenez wordt bij een open kans zo gehinderd en dan is het blijkbaar niks. Want Nijhuis.
Het voetbal is wel stuk.
Doe niet zo PSV, Calimero.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:34 schreef Haringkop het volgende:
Erg bijzonder, bij Ajax en PSV worden pingels uitgedeeld voor momenten die niet eens tot een scoringskans leidde, maar Gimenez wordt bij een open kans zo gehinderd en dan is het blijkbaar niks. Want Nijhuis.
Het voetbal is wel stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |