Donkerder is idd zelden mooi. Lichter maken wel.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef S_E het volgende:
Die nieuwe bij Mike is wel het voorbeeld dat je haar donkerder verven dan je eigen haarkleur geen goed idee is
Zijn mond en kin kloppen ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef roos94 het volgende:
Dr is iets met Mike. Of hij is gay, of aseksueel, of iets anders. Maar iets klopt er niet.
Ik denk dat ie zo onder de plak zit bij mammie dat hij zich moeilijk een houding weet te geven als hij het allemaal zelf moet doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef roos94 het volgende:
Dr is iets met Mike. Of hij is gay, of aseksueel, of iets anders. Maar iets klopt er niet.
Hij is gewoon ongemakkelijk denk ik. Altijd bij mammie aan het handje geweest.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef roos94 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn mond en kin kloppen ook niet.
Dat vind ik ook, hij heeft ook een heel opmerkelijk gezicht, ik vind het echt bijzonder dat die 3 relatief mooie vrouwen hem zo aanbidden.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:43 schreef roos94 het volgende:
Ik vind hem eigenlijk een doodgewone “doet geen vlieg kwaad” jongen.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij is gewoon ongemakkelijk denk ik. Altijd bij mammie aan het handje geweest.
En die stapel leuke vrouwen bij Jorik? Daar snap ik dan niks van.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hij heeft ook een heel opmerkelijk gezicht, ik vind het echt bijzonder dat die 3 relatief mooie vrouwen hem zo aanbidden.
Jammer manquote:Op maandag 13 januari 2025 12:35 schreef Perrin het volgende:
Ja dat loopt Michiel dus ook allemaal mis.
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
Kan Denise naar huis? Ik kan dat ZEEEEKUUUUURRRRR niet meer horen.
Amsterdamse humor llllekker hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrijwilliger bij de Rutgers Stichting…
Ja, wat was dat voor karikatuur. Keek ook echt (figuurlijk) scheelquote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik dan eerder bij Jorik.
En die broer van Jorik leek wel elke dag z’n neus te poederen. Zag er ook zo onfris uit.
Hij schijnt nogal mooie ogen te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:47 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hij heeft ook een heel opmerkelijk gezicht, ik vind het echt bijzonder dat die 3 relatief mooie vrouwen hem zo aanbidden.
Hij heeft het zelf al bevestigd.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat Jan wel, is dat zeker? Vind hem er niet precies op lijken eigenlijk.
Dat denk ik wel. Hij zou wel zo'n dansje met haar willen doen volgens mij.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vindt Bart haar nou echt aantrekkelijk? Vraag ik me af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ze heeft een leuk hoofd, vrolijke uitstraling zonder poespas. Ik hou ervan.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vindt Bart haar nou echt aantrekkelijk? Vraag ik me af.
Die fake kont op foto 6.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:38 schreef matthijst het volgende:
https://www.xvideos.com/profiles/versa24u/photos/5363925/versa24u
De zelfkastijder in mij klikte.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:38 schreef matthijst het volgende:
https://www.xvideos.com/profiles/versa24u/photos/5363925/versa24u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |