SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:33 schreef livelink het volgende:
Staat deze niet meer in de top 2000?
Het is te hopen dat de dienstdoende DJ op het eind van een topic niet toevallig ooit "Fuck You" van Lily Allen draait...quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat de dienstdoende DJ op het eind van een topic niet toevallig ooit "Fuck You" van Lily Allen draait...
[..]
Het is te hopen dat de dienstdoende DJ op het eind van een topic niet toevallig ooit "Fuck You" van Lily Allen draait...
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Randy crawford one day i’ll fly away
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Randy Crawford - One day i'll fly away
Dat was de kers op de vlaaiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Ze heeft ook een versie samen met Crowded House opgenomen: One Day I'll Vlaai Away
Heb je wel gegeten DJ11?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Ze heeft ook een versie samen met Crowded House opgenomen: One Day I'll Vlaai Away
Veel plezier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
Internet in het hotel kom de stream niet meer aan dus ik heb me maar verplaatst naar de lokale hardrock cafe en drink een purple haze omdat er iets met Hendrix was vandaag. Proost en bedankt voor de tunes eerder
Proost!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
Internet in het hotel kom de stream niet meer aan dus ik heb me maar verplaatst naar de lokale hardrock cafe en drink een purple haze omdat er iets met Hendrix was vandaag. Proost en bedankt voor de tunes eerder
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
Daarom klinkt het vast anders.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
Ik wist niet dat het origineel van The Who was![]()
Dit is the Who versiequote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
Het klinkt anders dan dat ik het ken.
Ja, inderdaad. En Limp Bizkit staat wel in de top2000 met dit nummer heb ik net even opgezocht.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
En dan denk ik aan alle muziek die ik vanavond hoorde, en dan weer aan die autotune huppelkut…
Er gaat iets mis bij de top 2000
quote:Op zondag 12 januari 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het begin leek erop, maar dit is dan wel de zware van Nelle versie
Er gaat al heel lang iets mis bij de Top 2000, maar eigenlijk het hele jaar door. Bij de keuzes die muziekredacties maken. De bagger die je krijgt voorgeschoteld bij de mainstream radiozenders.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:58 schreef Symphonic het volgende:
En dan denk ik aan alle muziek die ik vanavond hoorde, en dan weer aan die autotune huppelkut…
Er gaat iets mis bij de top 2000
Slaap lekker, Symph.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga wel zo slapen… bedankt voor deze hele fijne muziekavond![]()
![]()
![]()
5 uur genieten geblazen vandaag.
Eens, het is echt erg.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er gaat al heel lang iets mis bij de Top 2000, maar eigenlijk het hele jaar door. Bij de keuzes die muziekredacties maken. De bagger die je krijgt voorgeschoteld bij de mainstream radiozenders.
Welterusten Symphonicquote:Op zondag 12 januari 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga wel zo slapen… bedankt voor deze hele fijne muziekavond![]()
![]()
![]()
5 uur genieten geblazen vandaag.
Oh? Weet je ook welk programma?quote:
quote:
Ah, oké... Weer wat geleerdquote:Jack & Diane is een nummer van de Amerikaanse zanger John Mellencamp uit 1982, dat hij uitbracht onder zijn toenmalige artiestennaam John Cougar.
Staat bij mij dan ook als John Cougar Mellencamp.quote:Op zondag 12 januari 2025 00:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
* DJ11 checkt wiki:
[..]
Ah, oké... Weer wat geleerd
Schandequote:Op zondag 12 januari 2025 00:30 schreef Melting het volgende:
En de afsluiter....... Ik kwam net niet helemaal uit.
Veel plezier. Drank helpt, denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet meeluisteren. Ik zit bij The Dubliners Experience. Ben nog niet echt in de Ierse folk-stemming, maar komt hopelijk nog wel.
Veel plezier.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:21 schreef livelink het volgende:
Ik kan vanavond niet meeluisteren. Ik zit bij The Dubliners Experience. Ben nog niet echt in de Ierse folk-stemming, maar komt hopelijk nog wel.
Dan snap ik dat je de tijd een beetje vergeten wasquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:04 schreef Melting het volgende:
Vandaag naar de Horecava geweest.... weer genoeg gegeten en gedronken.
Maar niet teveel gedronken hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je de tijd een beetje vergeten was
Waren ze bijna over de houdbaarheidsdatum, want dat is wel heel goedkoop.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haalde vandaag allemaal lekkere toetjes uit de anti-verspillingsbak bij de Lidl. Soort browniecakejes met een vulling van karamel die je even in de magnetron moet opwarmen en dan wordt de caramel vloeibaar. ¤0,25 voor een verpakking van 2 vond ik wel een koopje, dus ik nam 4 pakjes mee
Ja, nog een paar dagen houdbaar, maar dat neem ik sowieso niet zo nauw. Heel erg lekker zijn ze, goede chocoladesmaak. Ik vind die bakken bij de Lidl echt tof, ik scoorde een paar maanden geleden een heel groot stuk zalm ook voor ¤0,25. Deel die avond gegeten, de rest in porties ingevroren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren ze bijna over de houdbaarheidsdatum, want dat is wel heel goedkoop.
En hoe smaakten ze?
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, nog een paar dagen houdbaar, maar dat neem ik sowieso niet zo nauw. Heel erg lekker zijn ze, goede chocoladesmaak. Ik vind die bakken bij de Lidl echt tof, ik scoorde een paar maanden geleden een heel groot stuk zalm ook voor ¤0,25. Deel die avond gegeten, de rest in porties ingevroren.
We hebben hier echt een prima aanbod met Lidl, Vomar, AH en Jumbo aan hetzelfde plein. Per boodschappenronde doen we er meestal maar 2, heel soms 3. We starten meestal bij de Jumbo, die heeft zo’n anti-verspillingskoeling waar het welliswaar geen ¤0,25 kost, maar we scoren er elke week wel iets dat we nodig hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn leuke koopjes.
En als je het dan lekker vind, heb je groot gelijk. Ik moet 2 dorpen verderop voor een Lidl, dus dat is geen optie.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dit is iets dat ik wel ken, maar niet kan labelen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Cher the shoop shoop song uit de erg leuke film Mermaids
Ze heeft haar staart nog aanquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet meer uit welke film het was.
Ja.... maar ik wist het echt niet.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Paul mcCartney Hope of deliverance
quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
New Radicals You get what you give ofzo
Dat jij dat zo weet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Met die clip in dat winkelcentrum
Hier werd je echt mee doodgegooid. We hadden natuurlijk ook 3 van die zenders met TMF, MTV en The boxquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij dat zo weet.
Ik ken maar weinig clips van buiten.
TMF en MTV ken ik wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier werd je echt mee doodgegooid. We hadden natuurlijk ook 3 van die zenders met TMF, MTV en The box
ik ken the box ook niequote:Op donderdag 16 januari 2025 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
TMF en MTV ken ik wel.
The Box niet geloof ik.Was dat Nederlandstalig?
Ah..... zegt me niets....quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
The Box was vanaf midden jaren 90 volgens mij, heeft best nog lang bestaan. Je kon daar via sms clipjes aanvragen, ik ken het vooral uit begin jaren 2000
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn nu ook nog van die clipzenders waarvan alleen Xite nog in ons basispakket zit. Mtv heeft nog veel themazenders met muziek en er zijn er nog wel een paar meer volgens mij
Klopt, maar ze hebben nu nog mtv 90’s en vooral mtv 80’s (wat eerst vh1 classic was). Maar ik ga niet nog meer geld voor een uitgebreider tvpakket uitgeven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open.
MTV heeft zichzelf kapot gemaakt door erg veel andere zooi uit te zenden dan muziek.
Nee, dat zou in het standaard pakket moeten zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben nu nog mtv 90’s en vooral mtv 80’s (wat eerst vh1 classic was). Maar ik ga niet nog meer geld voor een uitgebreider tvpakket uitgeven.
Zal eens kijken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Xite heeft soms nog wel wat leuks als Throwback thursday, 80’s flashback of Golden Oldies
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
London Beat I’ve been thinking about you
Ik had de artiest nooit kunnen raden.quote:
Ik ook niet. Blijft wel een fijn nummer ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had de artiest nooit kunnen raden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wel, want hij zat in Neighbours en speelde de broer van Charlene (Kylie Minogue)
Zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet. Blijft wel een fijn nummer dit
De ontwerper had er oog voorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een angstaanjagende cover zeg
De volgende was al bezigquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik plaats m’n posts wat traag vandaag
Moet je eens een foto opzoeken van de voeten van Steven Tyler, die zijn enger dan zijn gezichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een angstaanjagende cover zeg
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik plaats m’n posts wat traag vandaag
Nee dank je.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je eens een foto opzoeken van de voeten van Steven Tyler, die zijn enger dan zijn gezicht
Wij zitten dan ook heel ver bij Melting vandaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De volgende was al bezig
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moet je eens een foto opzoeken van de voeten van Steven Tyler, die zijn enger dan zijn gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij zitten dan ook heel ver bij Melting vandaan
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Wel makkelijk als je er piano mee wil spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit gejengel heb ik vast wel eens gehoord
Welkom voor even dan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Manaau - La Tribute De Dana
Tussen Nieuws en Slimste Mens even snel.
Bonsoirquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Manaau - La Tribute De Dana
Tussen Nieuws en Slimste Mens even snel.
Ja jammer eigenlijk, echt een fijne plaat ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lang niet meer gehoord dit
Ze hadden daar een keer een ingezonden vraag van mij gesteld aan Maarten van Rossemquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Slimste mens kijken wij uitgesteld, we lopen regelmatig een paar dagen achter
Er is toch niets aan die Nederlandse versie.....quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hadden daar een keer een ingezonden vraag van mij gesteld aan Maarten van Rossem
'Beste Maarten, wat vindt u ervan dat Philip nooit reageert op uw wijsheden? Hij zegt enkel 'hmm''
Dat ga ik wel missenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze hadden daar een keer een ingezonden vraag van mij gesteld aan Maarten van Rossem
'Beste Maarten, wat vindt u ervan dat Philip nooit reageert op uw wijsheden? Hij zegt enkel 'hmm''
De quiz is wel leuk om zelf proberen het sneller te doen dan de kandidaten. Dat het semi-BN'ers zijn en hun prive verhalen boeien me niet zoquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is toch niets aan die Nederlandse versie.....
Ik ken dit nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps..... ik ben te vroeg.
Ik heb geen een nummer tot nu toe kunnen raden.quote:
Tot 21.00 uur.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb geen een nummer tot nu toe kunnen raden.
Tot wanneer draai je Melting?
27e plaats in de top 40 in 1998.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wikipedia vertelt me net waarom ik dit niet ken. Iets met de Zuiderburen
Toen zat ik nog op de basisschool johhquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
27e plaats in de top 40 in 1998.
Ik beloof niet dat ik ga kijken, ik ga het sowieso in het echt meemaken…quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Tip voor MadMaster https://www.ndr.de/fernse(...),sendung1313624.html
Ga jij zo nog draaienquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof niet dat ik ga kijken, ik ga het sowieso in het echt meemaken…
Echt een gaaf vooruitzichtquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, mijn werkdag zit er op…quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga jij zo nog draaien?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het daar allemaal gaan beleven, met honderd lagen thermokledingquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij konden ook ijsdrijven gaan doen, in de vaargeul van een ijsbreker.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt een gaaf vooruitzicht![]()
Mijn collega is vorig jaar naar de Noordkaap geweest. Die had van tevoren ook echt iets vanpooltraining gedaan met ijsbaden enzo.
Welnee, na 1 dag heb ik dat in 2004 bij -20 niet meer gedragen…quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het daar allemaal gaan beleven, met honderd lagen thermokleding
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Charles and Eddie Would I lie to you?
Dank je wel en welterustenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank voor het luisteren en de interactie.
Welterusten voor straks. Ik ga na een vermoeiende dag nu mijn bed opzoeken.
[ afbeelding ]
Van 13.00 tot 21.00 uur, marathon uitzending.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:12 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond is er - voorafgaand aan @:Melting - weer een DJ11-uitzending. Deze begint waarschijnlijk om 13:00 uur. Als het wat eerder wordt, meld ik dat hier tijdig.
Ah, dat is me ontgaan, sorry. Vanzelfsprekend ga ik dan niet uitzenden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 13.00 tot 21.00 uur, marathon uitzending.
Waarschijnlijk druk ik je in de loop van de middag van de stream af, omdat ik dan ook wat wil draaien…
Je was werkelijk van plan om vanaf 13.00u te draaien?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, dat is me ontgaan, sorry. Vanzelfsprekend ga ik dan niet uitzenden.
Ah, zo... ik snapte er al weinig van. Nee, daar moest uiteraard 19:00 uur staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was werkelijk van plan om vanaf 13.00u te draaien?
Kijk, dat is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, zo... ik snapte er al weinig van. Nee, daar moest uiteraard 19:00 uur staan.
Ik denk dat ik ergens rond 14.00u start.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga snel verder met nieuwe muziek luisteren en de uitzending verder samenstellen. Hoe laat denk jij te gaan draaien, MadMaster? Wie weet pak ik nog een stukje mee (kan het niet beloven)
Helaas ga ik dat niet redden; volgende keer beter. Succes alvast.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens rond 14.00u start.
Het is hier poetsdag en dan zit ik beneden toch in de weg…
Never mind, het is vooral simpel tijdverdrijf voor mezelf en wie mee wil kan dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ga ik dat niet redden; volgende keer beter. Succes alvast.
Vooraf-track om 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Back In Town
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Meestal draai ik deze iets sneller, het verbaast me hoe langzaam het op originele snelheid is…
Hallo!
Die zijn ook al lang niet meer native…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet meer zo in de power van de Amerikanen.
Zeker waar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn ook al lang niet meer native…
Ik kende dit nummer niet, maar het klinkt primaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Opa MM vertelt:
Het was 1986 en opa MM zat in Duitsland om zijn dienstplicht te vervullen.
Hij kocht daar belastingvrij een Sony Walkman en het cassettebandje van Alphaville waar dit nummer op stond. Het bandje is grijsgedraaid, maar de Walkman is nog steeds in zijn bezit en werkt nog volledig…
Hun eerste 2 albums zijn uitstekend, de moeite waard om eens te beluisteren…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer niet, maar het klinkt prima
Ja, niet heel goed. Maar het kwam terug naar boven.quote:
Sounds Like A Melody kan ik nog wel horen, maar Forever Young is een taaie boterham geworden…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef Shii het volgende:
Leuk om eens een ander nummer van Alphaville te horen.
Dit blijft toch een magistraal duo, tijdloos…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond al klaar en past er volgens mij prima bij:Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing)
Hierna: de eerste van het setje nieuwe nummers in de uitzending...
Het staat nu weer in de top-10 van de hitlijst, in verkrachte versie...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sounds Like A Melody kan ik nog wel horen, maar Forever Young is een taaie boterham geworden…
Wow had ik niet herkend. Ik dacht zelfs in het begin heel even dat het een nummer van The Petshop Boys was.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond al klaar en past er volgens mij prima bij:Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing)
Hierna: de eerste van het setje nieuwe nummers in de uitzending...
Big in Japan vind ik nog wel steeds lekker om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sounds Like A Melody kan ik nog wel horen, maar Forever Young is een taaie boterham geworden…
Die komen verderop in de uitzending ook langs. Met een single die ooit een dubbele A-kant was..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow had ik niet herkend. Ik dacht zelfs in het begin heel even dat het een nummer van The Petshop Boys was.
Nee, maar ik kan eventueel zoeken. Ze besteedden vrijdag bij Veronica aandacht aan hem, weet ik wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als Daniël Sahuleka.
Heb je daar iets van in huis?
M(P)3…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:43 schreef Melting het volgende:
Hoe zou deze groep zich tegenwoordig noemen?
Let op wat er nog komt...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Misschien past dit heel goed bij de film, maar zo stand alone hoeft dit niet zo van mij…
Oh ja, die aflevering moet ik ook nog even kijken. Schijnt familie van me voorbij te komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek deze week de bonusaflevering van "Dwars Door De Lage Landen" terug. En die eindigde met prominent dit nummer, dat in 2023 in mijn jaarlijst stond. Goede keuze![]()
Compact Disk Dummies - Fomo
Ze waren o.a. in Lelystadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die aflevering moet ik ook nog even kijken. Schijnt familie van me voorbij te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |